mä kirjauduin Oma plustv-linkin kautta ja siellä kyllä näytetään ne vaihtoehdot johon voi paketin vaihtaa, siis voi vaihtaa pakettia. Mulla on nyt Omat tiedot-kohdan mukaan ns. Kiinteä Pikkupaketti (eli ex-ParempiTV), oon kyllä laittanut vaihtotilauksen Plustv Pikkupaketista eteenpäin eli siitä johon saa itse räätälöidä 6 kanavaa 11:sta mutta se kai ei ole vielä ehtinyt kirjautua järjestelmään. Mut kun en saa tilattua noita lisäkortteja ollenkaan? Kuuluuko noi lisäkortit vain niille joilla on "aito" plustv-paketti eikä näihin Canal Digitalilta siirtyneisiin paketteihin?
Neuvokaa pliis, pitääkö soittaa Plustv:n aspaan?
Miten sen lisäkortin
3
852
Vastaukset
- kerjfdkiejahajajahhajahhaja...
niin laita asiakaspalveluun sähköpostia, kestää vaan kauan ennen kuin mitään tapahtuu. Ei se soittaminenkaan kallista ole eikä jonotkaan ole liian pitkiä olleet.
- PlusTV-markkinointi
Hei!
Toistaiseksi uusien pakettiemme (PikkuPaketti, OmaPaketti ja KokoPaketti) lisäkortit on tilattava suoraan asiakaspalvelusta. Noin parin viikon sisällä tilausmahdollisuus tulee myös nettisivuillemme OmaPlusTV-sivuille.
Pahoittelemme tätä, mutta asia on korjaantumassa.
t. PlusTV-markkinointi- voi tilata kun
hieno juttu että se lisäkortin tilaus on tulossa plustv sivuille. jään odottamaan ja tilaan kunhan tuo on verkkosivuille tullut. kiitos avusta. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614188KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1122731Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452232Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?291883- 241843
- 281556
- 171400
- 651310
- 1321270
- 311178