Ei ole vielä puskaradio kertonut ko. kampaamon kohdalla, et minkälainen on palvelu, jälki ja hinta.
Kerro kokemuksiasi!
Aiga parturi kampaamo
5
3525
Vastaukset
- ......
Itse en ole käynyt, mutta eräs tuttuni ja hänen useat työkaverinsa ovat ja kokemukset ovat olleet positiivisia. Kampaaja on mukava, ehdottaa kampauksia ja tyylejä perinteisen "no mites leikataan?"-sijaan. Uskaltaa leikata muitakin kuin perinteisiä hiusmalleja, jälki suurinpiirtein tyyliin Tuccabaja mitä itse olen hänen leikkaamiaan "päitä" nähnyt. Hinta lyhyiden hiusten muotoonleikkaus ja värjäys about 65e. Itse aion varata seuraavaksi tuonne ajan:)
- ...
Mitä minä olen kuullut, niin ehkä olisi aika päivittää tietoja tuotteista joita myy.
- ------------------------------
olen itse käynyt leikkauttamassa hiukseni ja olin todella tyytyväinen lopputulokseen ja asiakaspalveluun :) edellisten kampaajien töistä en ole pitänyt ja jotain aina jäänyt hampaan koloon.
- aiga on on ehkä paras
oon käynyt siinä uudessa kampaamossa ja olen kyllä tyytyväinen,Osaa leikata tämän päivän hiuksia sekä rohkiasti ehdottaa eri malleja!
jos jotain negatiivistä pitäs sanoa niin leikkaa liian lyhkäset etuhiukset vaikka ei haluaisi!
sekä ei aina vastaa puhelimeen kun yrittää soittaa ja varata aikaa.
muuten kyllä paras pudasjärvellä, ja myö parasta merkkiä tigiä!
salotar on tylsä eikä siellä ole hyvä palvelu. Harri kampaajakin on niin tyly! ja sanna se leikkaa kaikille samanlaiset hiukset!
eli uusi viehättävä aiga on hyvä, toivottavasti saa asiakkaita eikä lähe poissa tai pitää lähtiä ouluun kampaamoon.
- tuli..!
Hyvin leikkas sai minun kuivan tukan näyttämään loistavalta! Vaikka aluksi näin lyhyttä aristelinkin.. Leikkaus 28e.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2474639Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii773086- 472473
- 281813
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 811470
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851295PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69958
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894