MOI!
Kiinnostaisi tietää, että minkä kokoisia vaatteita käytätte? Ja mistä ne ostatte? Te olette niin pieniä, että tehdäänkö tiedän kokoisille vaatteita?
Minkä koisia vaatteita käytätte
13
3640
Vastaukset
- koko on
52.
- hamtaaro
XS tai 32-34. Ja oon niin suuri vielä, että hyvin löytyy vaatteita tän kokoselle melkein mistä kaupasta vaan. :D Ja jos ei tuota kokoa löydy, niin sitten en edes kokeile seuraavan koon vaatetta, sillä tiedän ettei se istuisi..
- Erikoisvaatteet
Mulle tehtiin pienikokoisena erikoisvaatteet, teetettiin oikeen. :) EN pitänyt niistä ja heitin¨¨¨¨¨¨ pois.. Nykyään suurempana ostan vaatteet tavallisista liikkeistä, isot koot ovat hyviä kun niistä ei niin huomaa millainen kroppa on. Näyttää ehkä hirveältä mutta SO WHAT!
Tiedän olevani läski ja läskin vaatteet yllä vielä läskimpi. Oikeen megaläski! 50,1kg LÄSKI.
Tiedän. t. pipipää tititytttyttyyy - Anadja
Kaikkein laihimpina kausina farkuista jopa tuumakoko 24 oli liian iso. Paidoista käytin kokoa XS tai 32.
- helmirengas
tällähetkellä käytän farkkuja tuumakoolla 23 ja paitoja xs mutta painoa kun on tullut tässä 4kk aikana lisää niin on farkut alkanu jo puristaa. kohta mentävä ostaa uusia suurempia housuja.
- mistä
moi, mistä nui pienet ku 23 tuuman farkut? ite käytin laihempana 24 tuuman farkkuja ja nyt ei mee polvista enää ylös. laihdutukseni alkoi viikko sit ja hyvin on menny. vähä yli kilo jo lähteny.. vielä 15 kiloa matkaa :>
- helmirengas
mistä kirjoitti:
moi, mistä nui pienet ku 23 tuuman farkut? ite käytin laihempana 24 tuuman farkkuja ja nyt ei mee polvista enää ylös. laihdutukseni alkoi viikko sit ja hyvin on menny. vähä yli kilo jo lähteny.. vielä 15 kiloa matkaa :>
löysin mic macistä. kaikissa malleissa ei löydy mut aika useis on.
- 23" housut
helmirengas kirjoitti:
löysin mic macistä. kaikissa malleissa ei löydy mut aika useis on.
mahtuu päälle, ainoastaan lantioluiden kohdalta kiristää kun luut on niin isot mulla.
Paidat 32-34. XXS ja xs on hyviä. S on jo ihan liian iso mulle.
Joskus käytän l/xl kokoisia vaatteita peittääkseni laihuuttani ja näyttääkseni isommalta. Terveisin: pieni läskipossu. - Olettepa te
23" housut kirjoitti:
mahtuu päälle, ainoastaan lantioluiden kohdalta kiristää kun luut on niin isot mulla.
Paidat 32-34. XXS ja xs on hyviä. S on jo ihan liian iso mulle.
Joskus käytän l/xl kokoisia vaatteita peittääkseni laihuuttani ja näyttääkseni isommalta. Terveisin: pieni läskipossu.pienikokoisia! Itselläni vaatteiden koko on 34-36 ja farkkujen tuumakoko huimat 28-29!
- Susienne-munmo
Olettepa te kirjoitti:
pienikokoisia! Itselläni vaatteiden koko on 34-36 ja farkkujen tuumakoko huimat 28-29!
Prahasta ostan. :)
- laihuutta::::::::::
mistä kirjoitti:
ei saisi ihannoida ,kun se on niin ruman näköistä ja arkkunhan siinä joutuu loppujen lopuksi ympärille laittaan? elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa. pitää mennä hoitoon eikä vaate liikkeeseen.
- käytän
mahdollisimman isoja, jottei läskit näy >__
- nykyään
xs-m koon vaatteita, koska oon lihonut muodottomaksi. Painoa löytyy 51 kiloa, ja pituus on 163cm. Ollessani hoikka, n. 10 kiloa laihempi housuista meni xxs koko, ja tuumakoko 27. Olen onnekseni laihtunut edes 3 kiloa, ja tavoitteena olisi päästä ennen joulua entisiin mittoihini.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517173Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?424962HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3002778- 1492085
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1331634Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki281601- 191600
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3991560mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k111327Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E111323