Katsastus

EXOILMAN

Onko kellään tietoa joko Katsastus niminen kotimainen elokuva olisi saatavana dvd:nä?Mahdollisia hankintapaikkoja jos laittaisitte!

23

2582

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vedet tuli

      Ei ole ilmestynyt dvd:nä. On kyllä yksi toivotuimmista, mutta ei ilmesty jostain sopimusteknisistäsyistä, en enää muista enää mikä oli, mutta muista Ohjaajan sellaista maininneen jossakin lehdessä aikanaan.

      • Retkuilija

        Haista jätkä vittu ja mee veivaa Volgaas!


      • dvd:llä
        Retkuilija kirjoitti:

        Haista jätkä vittu ja mee veivaa Volgaas!

        Joo, minulla se on dvd:llä ja ajatelin että olisin voinut siitä ottaa vaikkapa kopioita ja lähettää tulemaan kunhan saisin jotain yhteystietoja mutta sitten luin tämän Retkuilija-nimimerkkiä käyttävän älyn jättiläisen kommentin ja tuumin enpähän sittenkään taida viitsiä vaivautua.


      • Retkuilija
        dvd:llä kirjoitti:

        Joo, minulla se on dvd:llä ja ajatelin että olisin voinut siitä ottaa vaikkapa kopioita ja lähettää tulemaan kunhan saisin jotain yhteystietoja mutta sitten luin tämän Retkuilija-nimimerkkiä käyttävän älyn jättiläisen kommentin ja tuumin enpähän sittenkään taida viitsiä vaivautua.

        Öövinin heitto taksikuskeille,en vittuillu kellekään.


      • EXOILMAN
        Retkuilija kirjoitti:

        Öövinin heitto taksikuskeille,en vittuillu kellekään.

        Olisin kiinnostunut ostmaan kopion jos mahdollista.Miten toimitaan?


      • dvd:llä
        EXOILMAN kirjoitti:

        Olisin kiinnostunut ostmaan kopion jos mahdollista.Miten toimitaan?

        Laita tänne joku sähköpostiosoite niin katsotaan sitten.


      • valoset08
        dvd:llä kirjoitti:

        Joo, minulla se on dvd:llä ja ajatelin että olisin voinut siitä ottaa vaikkapa kopioita ja lähettää tulemaan kunhan saisin jotain yhteystietoja mutta sitten luin tämän Retkuilija-nimimerkkiä käyttävän älyn jättiläisen kommentin ja tuumin enpähän sittenkään taida viitsiä vaivautua.

        Hei olisin kanssa kiinnostunut ostamaan sinulta tuon elokuvan DVD:lle. Miten toimitaan onnistuuko postiennakolla tai onnistuisiko vaikka vaihto tyhjiin DVD levyihin?? mailaa: [email protected]


      • Mulari
        dvd:llä kirjoitti:

        Joo, minulla se on dvd:llä ja ajatelin että olisin voinut siitä ottaa vaikkapa kopioita ja lähettää tulemaan kunhan saisin jotain yhteystietoja mutta sitten luin tämän Retkuilija-nimimerkkiä käyttävän älyn jättiläisen kommentin ja tuumin enpähän sittenkään taida viitsiä vaivautua.

        Mulari tässä terve. Olen metsästänyt tuota elokuvaa jo aika pitkään enkä ole löytänyt.
        Jos olet tosissasi että voisit ottaa kopioita katsastus elokuvasta niin olisin valmis maksamaan tuosta kopiosta.


      • Mulari
        dvd:llä kirjoitti:

        Laita tänne joku sähköpostiosoite niin katsotaan sitten.

        [email protected]
        Katsastus elokuvan ostosta kiinnostunut.


    • kallee7

      moi:löytyy kirjastosta tuo katsastus vhs (dvd)

    • Jorma.Kovanen
      • hyvä leffa**.

      • Lysmy pee
        hyvä leffa**. kirjoitti:

        Katsastus on NIIN hyvä!
        Hienoa jos sen saa DVD:nä!

        Katsastus DVD tulee myyntiin ja mukana paketissa on muutakin katsastus-matskua ainakin alkuperäinen käsis.


      • Pete Mustaparta
        Lysmy pee kirjoitti:

        Katsastus DVD tulee myyntiin ja mukana paketissa on muutakin katsastus-matskua ainakin alkuperäinen käsis.

        Katsastusasemalla Turussa ainakin mainos seinässä...Taitaa olla myös siellä myynnissä.


      • kuka tietää kiitos
        Pete Mustaparta kirjoitti:

        Katsastusasemalla Turussa ainakin mainos seinässä...Taitaa olla myös siellä myynnissä.

        Tietääkö kukaan koska se tulee.
        Kuulemma tulossa tv:tä uusintana lähiaikoina.


      • Julisteen nähnyt
        kuka tietää kiitos kirjoitti:

        Tietääkö kukaan koska se tulee.
        Kuulemma tulossa tv:tä uusintana lähiaikoina.

        Katsastus-DVD:tä on nyt myynnissä ainakin Herttoniemen Autokatsastuksen asemalla Kirkkonummella.


      • katsastus.
        Julisteen nähnyt kirjoitti:

        Katsastus-DVD:tä on nyt myynnissä ainakin Herttoniemen Autokatsastuksen asemalla Kirkkonummella.

        Tänään Yle TEEMALLA klo 21 .15 tulee


      • spk
        Julisteen nähnyt kirjoitti:

        Katsastus-DVD:tä on nyt myynnissä ainakin Herttoniemen Autokatsastuksen asemalla Kirkkonummella.

        ei muuten kannata ostaa tuota Katastus DVD:tä. ko leffa on remasteroitu pilalle dvd:lle. Kuvasta on tehty väkisin laajakuva leikkaamalla ylä ja alareuna pois. Aivan kauheata katsottavaa.

        the internet tarjoaa paljon paremman version.


      • ossikotilo
        spk kirjoitti:

        ei muuten kannata ostaa tuota Katastus DVD:tä. ko leffa on remasteroitu pilalle dvd:lle. Kuvasta on tehty väkisin laajakuva leikkaamalla ylä ja alareuna pois. Aivan kauheata katsottavaa.

        the internet tarjoaa paljon paremman version.

        Ostin Dvd:n Turun Katsastus Center Oy:stä. Keräilijäversiossa oli mukana alkuperäinen käsikirjoitus. Kiitos Matti Iäs hyvästä elokuvasta.


      • _Viltteri_
        Julisteen nähnyt kirjoitti:

        Katsastus-DVD:tä on nyt myynnissä ainakin Herttoniemen Autokatsastuksen asemalla Kirkkonummella.

        erikoista, tuotteen julkaisu on vasta 24.2. Eivät vissiin ihan ymmärrä katastuskonttorin väki mitä tarkoittaa, jos laatikossa lukee "julkaisu 24.2." mutta mutta....
        pikku vikoja....heleppo korjata


      • möykkäri
        spk kirjoitti:

        ei muuten kannata ostaa tuota Katastus DVD:tä. ko leffa on remasteroitu pilalle dvd:lle. Kuvasta on tehty väkisin laajakuva leikkaamalla ylä ja alareuna pois. Aivan kauheata katsottavaa.

        the internet tarjoaa paljon paremman version.

        Olen kyllä samaa mieltä. Ois vaan jätetty alkuperäiseen muotoon.


      • simppa7
        spk kirjoitti:

        ei muuten kannata ostaa tuota Katastus DVD:tä. ko leffa on remasteroitu pilalle dvd:lle. Kuvasta on tehty väkisin laajakuva leikkaamalla ylä ja alareuna pois. Aivan kauheata katsottavaa.

        the internet tarjoaa paljon paremman version.

        Joo saksittu oli....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      54
      2794
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      88
      954
    3. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      11
      935
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      876
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      81
      805
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      751
    7. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      88
      663
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      650
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      85
      586
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      565
    Aihe