Hei! Minulla on aika vahvat moniteholasit. Pärjään kuitenkin aika hyvin ilman lasejakin normaaleissa arkipäivän tilanteissa paitsi pientä tekstiä lukiessa. Lasit olen saanut optikon näkötarkastuksen perusteella. Onko inssissä oltava silmälasit, jos ne kerran on määrätty ja yleensä käyttää niitä. Kehykset haittaavat jonkin verran näkemistä ja haluaisin ajaa inssin ilman silmälaseja. Voikohan niin tehdä? Lääkärintarkastuksessa katsottiin vain jonkin verran E-taulua.
Silmälasit inssissä
4
943
Vastaukset
- Puoliksi kaljupäinen tutvo
On todettu "ajon aikana käytettävä silmälaseja" niin niitä on myös käytettävä, ja tästä tulee myös merkintä ajokorttiin, ja jos niitä ei silti käytä, niin tulee 5 päiväsakkoa, eli piilolinssit tai lasit päässä jos on tuo erityisehto.
Ja jos joskus näkö parantuu tai menet leikkaukseen, niin erityisehdon poisto maksaa uuden kortin hinnan (12,5€) ja mahd uudet kuvat- tiedetäänn
Höpö höpö. Uusia kuvia ei tarvitse ottaa. Passikuvissa voit olla lasit päässä tai ilman.
- passikuvat...
tiedetäänn kirjoitti:
Höpö höpö. Uusia kuvia ei tarvitse ottaa. Passikuvissa voit olla lasit päässä tai ilman.
Virallisissa passikuvissa ei enää saa olla silmälaseja ollenkaan.
- puoliksi kaljupäinen tutvo
tiedetäänn kirjoitti:
Mikäli edelliset kuvat on toimitettu alle 3v sitten...
Mutta sitä en käsitä jos joku käyttää laseja, niin miksi ne pitää olla päässä AINA, oli kyseessä sitten valokuva tai mikä lie
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022106- 991527
- 1211263
- 771232
- 1121197
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571024- 51997
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58976- 36912
- 33794