Kyokushin harjoittelu aloitettiin nyt myös Tampereela Liedon ja Vantaan lisäksi. Tervetuloa mukaan kesken kaudenkin. Ikäraja on 15-vuotta.Harjoittelemaan pääsee halutessaan kaikissa All Japan Kyokushin Unioniin kuuluviin seuroihin Suomessa. Kilpailuita järjestämme kaupunkien välillä ja ja leiritoimintaa joissa kansainväliset opettajat.Lisää Kotimaassa olevista seuroista ja Kyokushinista osoiteessa www.kyokushinkai.suntuubi.com
Kyokushin Tampere
2
736
Vastaukset
- tikasikaa
Käykää kiukkari harrastajat kokeilemassa Hokuto-jujutsun salilla sparria kokeneimpien kavereiden kanssa voipi tulla yllärinä kun pyyhkästään jalat alta tai joutuu käsilukkoon, kiukkari on kovaa karatea, mutta kuitenkin yksipuolista kun verrataan kaikki alueet kattavaan jujutsuun,, jossa potkitaan polvilla, heitetään sidotaan lyödään lukotetaan, harjoitellaan aseita vastaan ym.
- Kiukkaria
mitäs jos haluaa treenata vain esim. KARATEA ? Ja miksi kokeneempia harrastajien kanssa ? Oliko idea että valkovöinen Kyokushin-karateka ja danin omaava jujutsuka ? Tunnen kyllä lajin ja tiedän lajien erot. Ei nittä tarvitse käydä haasteitten kautta katselemassa. Harrastaa voi niin monesta syystä. En lähde kilpailemaan siitä kuka tai mikä on monipuolisinta. Minulle merkka spiritti lajissa ja varmasti Kyokushinissa monelle on se spiritti se juttu. Toki monelle se "juttu" on mikä on... rispektii vain...
Asian laidasta itse pidän Hokytoria hyvänä lajivalintana siitä pitäville.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956828- 1592016
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501088Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991055Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41919