nimeä Popedan kaikkien paras biisi ,vain yksi kappale.
Itselläni se on Punaista ja makeaa.
Äänestys
28
1710
Vastaukset
- Mä vaan
toi Popedalla on niin pirun monta mainiota...
Patekaan ei pysty yhtä valkkaan.
No sanotaan vaikka Pohjantähden alla- vinttinä
Punaista ja makeaa saa minunkin ääneni.
- Dilledong oon vain
vinttinä kirjoitti:
Punaista ja makeaa saa minunkin ääneni.
Sukset
Siinä kiteytyy Popedamainen meno ja filosofia ja se tietty bändin hulluus&rentous - ikuri itkee
Popedalla kun ei ole hyviä biisejä. Vain ja ainoastaan paskoja ja vieläkin paskempia. Huonoista paskoista "Mauno soittaa stereoo".
- calamite
mutta jos yksi on pakko sanoa niin..
Kuulat sekaisin.- Calamity Jane
Kaasua Komisario Peppone
- Pöllö 1975
Calamity Jane kirjoitti:
Kaasua Komisario Peppone
Kuuma Kesä
Ei vaan kyllästy - Mister X
Pöllö 1975 kirjoitti:
Kuuma Kesä
Ei vaan kyllästyYö kappale levyltä Mustat Enkelit (ilmestyi 1982)
- popedafani
Mister X kirjoitti:
Yö kappale levyltä Mustat Enkelit (ilmestyi 1982)
täällä,pidän biisistä se on niitä hienoimpia slovareita mitä on,kaikki on kohdallaan siinä biisissä sanoituksia myöten eli se on YÖ.
Ehkä siihen vaikuttaa myös se et löysin vaimoni tuon biisin kautta kun sitä korva suussa nojailtiin ja notkutaan edelleen Popedan kintereillä eikä loppua ainakaan vielä ole näkyvissä. - Mr.Fän
popedafani kirjoitti:
täällä,pidän biisistä se on niitä hienoimpia slovareita mitä on,kaikki on kohdallaan siinä biisissä sanoituksia myöten eli se on YÖ.
Ehkä siihen vaikuttaa myös se et löysin vaimoni tuon biisin kautta kun sitä korva suussa nojailtiin ja notkutaan edelleen Popedan kintereillä eikä loppua ainakaan vielä ole näkyvissä.Kellot lyö tottakai :) Costi pelasti Popedan monella upealla biisillä/hitillä
- tate 37
Mr.Fän kirjoitti:
Kellot lyö tottakai :) Costi pelasti Popedan monella upealla biisillä/hitillä
Hjulapataa
- Erkki ja Leena
tate 37 kirjoitti:
Hjulapataa
Eläinten vallankumous
Upea erilainen Popeda biisi siihenaikaan (vuonna 1986), Melodia ja melodian vaihtelut kolisee sekä hidas väliosa, hienot kitarat ja Patelta tykkihyvät sanat&hiano tulkinta. Costellon mestarisävellys. - 15 vuotta suhteessa
Erkki ja Leena kirjoitti:
Eläinten vallankumous
Upea erilainen Popeda biisi siihenaikaan (vuonna 1986), Melodia ja melodian vaihtelut kolisee sekä hidas väliosa, hienot kitarat ja Patelta tykkihyvät sanat&hiano tulkinta. Costellon mestarisävellys.Punaista ja makeaa.
Eipä tästä ole kauaa, kun muija taas naulasi mun kielen pöytään kii! - Soulsuvivor
15 vuotta suhteessa kirjoitti:
Punaista ja makeaa.
Eipä tästä ole kauaa, kun muija taas naulasi mun kielen pöytään kii!Tahdotko mut tosiaan ja sitten nopeemmista Repe ja Lissu mut tehtävä on tosiaan mahdoton
- mä vaan
Soulsuvivor kirjoitti:
Tahdotko mut tosiaan ja sitten nopeemmista Repe ja Lissu mut tehtävä on tosiaan mahdoton
Repe ja Lissu on sairaan jees
ja samoin on Tahdotko mut tosiaan
Hyviä valintoja kumpikin--- - Costin fani
Pöllö 1975 kirjoitti:
Kuuma Kesä
Ei vaan kyllästyVaikee sanoa, mutta eiköhän se ole Ukkometso.
Ei Erotomaniakaan paha oo. x) - MÄ VAAN
Costin fani kirjoitti:
Vaikee sanoa, mutta eiköhän se ole Ukkometso.
Ei Erotomaniakaan paha oo. x)soolobiisi ja nPaten soolevylle levytetty ilman Popedaa...
- Miqqu
Siinäpä onkin kysymys.. Popedalla kun on niin monta kappaletta. En kyllä yhtään osaa sanoa, niin paljon hyviä kappaleita kun on.
- äänimies 1979
Mustameri ja mies
- Vallan Kumoaja
Eläinten vallankumous
- Sanoxa
paras on REPE JA LISSU.
On niitä monta muutakin.Vaikee valita monesta hyvästä sitä parasta.- Jullijölli
Mää ja tapparan mies
- Popeda on rock
Jullijölli kirjoitti:
Mää ja tapparan mies
Kellot lyö
- paska(lla) bändi
Jätkän Humppa!
Paten naama kuin parkanolaisen metsurin.- firsti
Huummetta on ykkönen
- rairairatiritirallaa
Tosi raju accapella kopla. Farout!
Rankan kova tulkinta Paten soolosta.
Ja jos mahdollista rumempia kuin idolinsa.
Valmiit Pokolle!- µnggfsdf
On suosikkini
- blackdrummer
µnggfsdf kirjoitti:
On suosikkini
Popedalla on tosiaan niin monta jo legendaksi muodostunutta hyvää kappaletta.
Ite on tykästyny nyt viimeaikoina uusimman levyn biiseihin Lenkolupakirja, Allright ja varsinkin toi Huhhahhei. Siinä on jotain sellasta joka iskee aina. Ne soi kyllä ahkerasti lenkillä käydessä MP3-soittimen kautta.
Paljon on noita klassikkoja kuten Kuuma kesä, Sukset, Kaasua, Mustameri ja mies, Kakskytä centtiä jne. näin muutaman mainitakseni.
Loistavia on myös slovarit Punaista ja makeaa sekä Yö ja Savusuudelma.
T: 26 v. Popeda-addikti jo vuodesta 2002
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019