Hehän ovat kuin kaksi marjaa:
rouva Klaara Vuorenkaiku
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/fi/thumb/6/6c/Vihtori_ja_Klaara_sarjakuvaruutu.jpg/300px-Vihtori_ja_Klaara_sarjakuvaruutu.jpg
ja Maija Vilkkumaa
http://www.kerrolisaa.com/images/maijaei.jpg
Kuin Klaara Vuorenkaiku.
3
1541
Vastaukset
- Eikä leiki missiä.
En tiiä, onko tässä tarkoitus pilailla Maijan laulutavalla, mutta Maija vaan laulaa tässä kovaa, ja kuva on satuttu ottamaan samaan aikaan.
Kaikki rocklaulajat näyttää samalta tuossa tilanteessa! Kattokaa vaikka Pate Mustajärveä, ku se laulaa. Ihan saman näkönen...- Pate Mustajärvi :D
Että mie repesin: "Kattokaa vaikka Pate Mustajärveä, ku se laulaa. Ihan saman näkönen" :DDD
Mutta hei... Mä arvostan sitä, että Maija kehtaa ilmeillä, ei moni siihen pysty. Ja eikä tuo nyt tosiaankaan poikkea muista rock-laulajista otetuista kuvista. Ei ole tarkoitus olla mikään Enkeli. Mun mielestä Maija on tosi kaunis luonnostaan, ja toi kuva on ihan helvetin ROCK!! - Kukaan ei pilaile,
mutta Maijan ulkonäkö vastaa täysin Vihtori ja Klaara-sarjakuvan Klaara Vuorenkaikua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741