Onko kukaan käyttänyt teepuuöljyä finnien hoitoon. Onko liian vahvaa ainetta?
teepuuöljy
4
5609
Vastaukset
- liian vahvaa
mutta en huomannut ainakaan itse sen auttavan mitään.
- finnejä kyllä
kyllähän se kuivattaa finnejä mutta sitä ei saa laittaa kuin ihan pieni tippa suoraan siihen finnin päälle. Sitä ei saa laittaa terveelle iholle. Se ei myöskään estä uusien finnien syntymistä joten oikeaan akneen siitä ei juurikaan ole apua. Voi auttaa satunnaisiin finneihin kuivattaen niitä.
Ja kannattaa varmistaa että on oikeaa 100% teepuuöljyä, saa luontaistuotekaupoista. - Uncut
finnien hoitoon paras täsmätuote maanpäällä, mitä olen ikinä kokeillut. Nopeuttaa jo syntyneiden finnien paranemista ja jos ehtii laittaa finnin alkuun, niin siitä ei välttämättä kasvakaan niin isoa finniä. Kannattaa tosiaan olla varoivainen käytössä, ettei laita liian paljon tai liian usein ihon sietokykyyn nähden. Itse laitan vasta kosteusvoiteen päälle tuota tarvittaviin kohtiin. Jos iho tuntuu kuivuvan siitä kohtaa, mihin teepuuöljyä on laitettu, niin rasvaa voi levitellä päällekin. Sitä voi käyttää myös kosteusvoiteeseen sekoitettuna. Jos 100 % on liian tujua, sitä voi itse laimentaa. Kannattaa kyllä ehdottamasti hankkia suoraan 100 % teepuuöljyä eikä mitään valmiiksi usein alkoholiin laimennettua ihomyrkkyä.
- tallaaja...
niin, taisin saada tuollaisesta teepuuöljyä sisältävästä kiillonpoistopaperista allergisen reaktion kun viikon käytön jälkeen alkoi olla pientä näppyä ympäri naamaa ja vaikka minulla näppyjä onkin, niin ei tällaisia pienen pieniä ja joka puolella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1103297GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys451200- 831172
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja541116Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351072- 601007
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn27900- 67878
- 53877
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39872