Kerrankin päätin kirjoittaa nyt vähän viisaammasti tunteistani. Olen huomannut kun olen kasvanut et on tunteet alkanut vahventua ja muuttua hyvin vahvasti,nykyään kun katon elokuvia niin huomioin 'näyttelijöiden' tunteet ja alan hyväksymään erillaisuutta enemmän.Elokuvissa on kaikenlaisia tunteita,rakkautta,draamaa ym. Itse haaveilen amerikkalaisesta elämästä vaikka se elokuvissa niin hienolta näyttää muttei todellisuudessa olisi sitä välttämättä. (mutta saahan sitä haaveilla aina) olen silti ajatellut ulkomaille muuttoa. Nuoresta iästäni huolimatta (en vielä täysi-ikäinen) olen alkanut oppia miten paljon ihminen muuttuu ja tunteet kun kasvaa. Olen kehittynyt henkisesti kuin myös fyysisesti,olen oppinut olemaan itsevarmempi ja luottamaan itseeni enemmän. Ennen se oli semmoista kavereissa roikkumista,olen oppinut että onnellisuus on asenteesta kiinni! olen päättänyt pitää sen asenteen ja menestyä sillä elämässä vielä pitkälle.Olen totaallinen elokuva fani,amerikkalaiset 'teiniromantiikkakomediat' iskee kyllä niinkuin nyrkki silmään mulle ja muutenkin romanttiset elokuvat,tuntuu niinkuin lumoutuisin elokuvien pauloihin katsellessani niitä..Kellään muilla vastaavia tunteita?
vastaavia
tunteita?
2
346
Vastaukset
- mitään vastaavanlaisia koke...
itse katselen nykyään hyvin harvoin mitään elokuvia.
- ------------------
--------------
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1757204
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes682971- 562228
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se671415Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3681369- 561284
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l191229Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171040Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791000Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384998