vastaavia

tunteita?

Kerrankin päätin kirjoittaa nyt vähän viisaammasti tunteistani. Olen huomannut kun olen kasvanut et on tunteet alkanut vahventua ja muuttua hyvin vahvasti,nykyään kun katon elokuvia niin huomioin 'näyttelijöiden' tunteet ja alan hyväksymään erillaisuutta enemmän.Elokuvissa on kaikenlaisia tunteita,rakkautta,draamaa ym. Itse haaveilen amerikkalaisesta elämästä vaikka se elokuvissa niin hienolta näyttää muttei todellisuudessa olisi sitä välttämättä. (mutta saahan sitä haaveilla aina) olen silti ajatellut ulkomaille muuttoa. Nuoresta iästäni huolimatta (en vielä täysi-ikäinen) olen alkanut oppia miten paljon ihminen muuttuu ja tunteet kun kasvaa. Olen kehittynyt henkisesti kuin myös fyysisesti,olen oppinut olemaan itsevarmempi ja luottamaan itseeni enemmän. Ennen se oli semmoista kavereissa roikkumista,olen oppinut että onnellisuus on asenteesta kiinni! olen päättänyt pitää sen asenteen ja menestyä sillä elämässä vielä pitkälle.Olen totaallinen elokuva fani,amerikkalaiset 'teiniromantiikkakomediat' iskee kyllä niinkuin nyrkki silmään mulle ja muutenkin romanttiset elokuvat,tuntuu niinkuin lumoutuisin elokuvien pauloihin katsellessani niitä..Kellään muilla vastaavia tunteita?

2

316

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitään vastaavanlaisia koke...

      itse katselen nykyään hyvin harvoin mitään elokuvia.

      • ------------------

        --------------


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe