vastaavia

tunteita?

Kerrankin päätin kirjoittaa nyt vähän viisaammasti tunteistani. Olen huomannut kun olen kasvanut et on tunteet alkanut vahventua ja muuttua hyvin vahvasti,nykyään kun katon elokuvia niin huomioin 'näyttelijöiden' tunteet ja alan hyväksymään erillaisuutta enemmän.Elokuvissa on kaikenlaisia tunteita,rakkautta,draamaa ym. Itse haaveilen amerikkalaisesta elämästä vaikka se elokuvissa niin hienolta näyttää muttei todellisuudessa olisi sitä välttämättä. (mutta saahan sitä haaveilla aina) olen silti ajatellut ulkomaille muuttoa. Nuoresta iästäni huolimatta (en vielä täysi-ikäinen) olen alkanut oppia miten paljon ihminen muuttuu ja tunteet kun kasvaa. Olen kehittynyt henkisesti kuin myös fyysisesti,olen oppinut olemaan itsevarmempi ja luottamaan itseeni enemmän. Ennen se oli semmoista kavereissa roikkumista,olen oppinut että onnellisuus on asenteesta kiinni! olen päättänyt pitää sen asenteen ja menestyä sillä elämässä vielä pitkälle.Olen totaallinen elokuva fani,amerikkalaiset 'teiniromantiikkakomediat' iskee kyllä niinkuin nyrkki silmään mulle ja muutenkin romanttiset elokuvat,tuntuu niinkuin lumoutuisin elokuvien pauloihin katsellessani niitä..Kellään muilla vastaavia tunteita?

2

390

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitään vastaavanlaisia koke...

itse katselen nykyään hyvin harvoin mitään elokuvia.

• ------------------

--------------

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      132
      1635
    2. Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan

Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes halli­tus­puolueiden omat kannattajat Kes
      Hallitus
      125
      1451
    3. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      139
      1245
    4. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      65
      1206
    5. 43
      896
    6. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      77
      864
    7. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      25
      842
    8. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      104
      823
    9. Lautturin poliisipiiritys

Mitä Lautturilla yöllä tapahtui
      Huittinen
      14
      763
    10. Kelan mukaan veronpalautukset ovat tuloa tuet lähti

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012225387.html Verohallinnon maksama veronpalautus tulee niille, jotka ovat mak
      Maailman menoa
      102
      713
    Aihe