1. Malmö FF - Örebro SK
Koti: 0 1
Vieras: 0 1
2. IFK Norrköping - GAIS
Koti: 0
Vieras: 1 2
3. IFK Göteborg - Hammarby
Koti: 0 1
Vieras: 0 1
poistettu: 2
Rivejä: 24 kpl
Panos: 0,20 €
Hinta: 4,80 €
Allsvenskania
7
864
Vastaukset
- Ei peliä!
Jos olisin sinä, oisin jättänyt monarin pelaamatta. Muistutan että nyt on kyseessä rahanpesuliiga. Ruotsalaiset antaa vinkkejä tänne Suomen asuville ruotsalaisille ja näin kusetetaan suomalaisten rahat ruotsalaisille. Tässä tapauksessa suomalainen ei voita, ruotsalainen taas voittaa aina. Missä kohteessa tulee yllätys? Tai suuri maalimäärä? Itse luulen että jommassa kummassa 2 tai 3 kohteessa, taitaa olla tämä 2 kohde, mikä ettei 1-5 tai 5-0. Noniin joku Hannu Hanhi vois kertoo :)
- en ole siis ruotsalainen
kuten rivistä voi päätellä, mutta rivi on jo palautettu.
- A.Kone
en ole siis ruotsalainen kirjoitti:
kuten rivistä voi päätellä, mutta rivi on jo palautettu.
1. Malmö FF - Örebro SK
Koti: 1
Vieras: 0
2. IFK Norrköping - GAIS
Koti: 2
Vieras: 2
3. IFK Göteborg - Hammarby
Koti: 2
Vieras: 1 - eilisestä sisuuntuneena
on selvä sopupeli.
- PERUTTIIN??
Nörrköping-Gais matsissa SUSPENDED!?!?!?!?
- pelataan
parhaillaan. Nyt 25 min ja tilanne 0-1. Näin ainakin futbol24.com sivujen mukaan.
- lopettaa pelaamisen
pelataan kirjoitti:
parhaillaan. Nyt 25 min ja tilanne 0-1. Näin ainakin futbol24.com sivujen mukaan.
Haluan rahani takaisin. Meni nimittäin lappanderi 10 minsan kohdalla käytännössä roskildeen. OK, 2 löytyy vielä Malmöltä, mutta Örebro saisi kääntää ottelun voitoksi vajaalukuisena tai hankkia Malmölle punaisen ja alkaa mättämään maaleja ihan urakalla. NIFK saisi myös kääntää lukemat 2-1:een ja jäädä siihen. Tähtitieteellinen mahdollisuus siis, eli toivottavasti rahat takaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä891839Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2771703Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2921470Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1751379- 51957
- 56957
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em70937- 66914
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40901Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤52888