Elämäni eläin,härkämies???

ehkä tuleva EX.

Tämä tarina on tosi,vaikki moni kyllä lukee sitä päätään pudistellen.Asumme nyt mieheni kanssa eri osoitteissa,harkinta aika menossa!Laitoin hänet mäkeen uskottomuuden vuoksi,tiesin kyllä jo yhteen mennessä ettei hän ole ole ollut uskollinen yhdellekkään naiselleen ja niitä on ollut aik paljon.no kun minä sairastuin vakavasti,emme voineet harrastaa hänen lempileikkejään sexiä.No se siitä,hällä on tällä vähällä ajalla mitä ollaan asuttu"erossa"ollut paljon"huolia"sanois"pikku-kalle".Mut nyt hällä on tosi tyhmä(hoito)nainen on rakastunut sokeesti,tähän pettävään ja valehtelevaan mieheeni,mies kertoo mulle kaiken laisia asioita tästä laulavasta lihapullasta,myös kuinka naisen huusholli muistuttaa enemmän sikolättiä kun ihmis asumusta.Mies myös kertoo tälle naikkoselle,etten minä enää merkitse hälle mitään.Kiitos jos olette jaksaneet lukea tähän saakka,sillä nyt kerron kuinka asiat todellisuudessa ovat.Todellisuus on aivan muuta,mies käy mun luonani vähintäin 2-3kertaa viikossa"kylässä"tekemässä milloin mitäkin"töitä"asun omakotitalossa,töitähän riittää pihan hoidosta puunteosta ym ym.En ole kysellyt mitä hän Hoidolleen kertoo niistä,vai kertooko mitään,kun hän on käymässä tän naisen luona,tulee viestejä mulle useita saman päivän aikana,heti kun lähtee tulemaan sieltä tännepäin,soittaa mulle,olen tulossa!!!Minua ei hetkauta yhtään tämä naisen olemassa olo,painimme aika eri "sarjoissa",nytkin vkl hän halusi olla mun tykönä,oli kertonut hoidolleen että hällä on tärkeetä menemistä,ettei naisen sovi nyt tulla hänen luokseen,käyvät vuoroviikoin toistensa tykönä.Nyt vkl hän itkien pyysi anteeksi tekojaan ja rukoili että ottaisin hänet takaisin"kotiin"kun hällä on kaikki asiat päin per...ä.Itsehän kaukalonsa kaasi,takaisin en ota,mutta on ihan kivaa välillä olla kuin ennenkin.Minä nautin vapaudestani ja mietin,miksi me naiset niin helposti lankeemme härkämiehen pauloihin.Herra härkä viel sanoi,ettei tää oo hänen naisensa,mut aikansa kutakin,hyvät kohtalo toverit,opetelkaa ottamaan härkämies huumorilla,niin saatte hänestä hyvän ystävän vielä pitkäksi aikaa vaikka liitto olisikin päättynyt,hyvää syksyn jatkoa härkä.miehille,kuin myös kaikille naisille 1.2.3 ja niin edelleen,elämä on joskus yllättävän lyhyt,nauttikaamme siitä,tavalla jos toisellakin!!!!

15

1627

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ------------------------o

      Niin olipas siinä asiaa.... Kuitenkin joskus olen miettinyt herra-härkää. Ovat niin ihania hyväkäytöksisiä, kun käyvät ja haluavat kunnioitetaan, ja esittävät uskollista.

      Jokku ovat tavanneet härän ja puhuvat yhden kerran perusteella he niin ihania. Odottakaa ja tapailkaa pari kuukautta huomaatte kuinka yksinäisiä lopuksi olette hänen kanssaan.

      Ovat itsevarmoja ja vaativat naiseltaan naisiltaan kaikki hyveet ja kunnollisuuden. Mietin sitä silti, että kun ovat niin ylpeitä itsestään rakkaudentaidostaan. Eikö tuo nyt osoita että eivät osaa silti rakkauden saloja, ja kun pitää hypätä vieraissa. Eli eivät saa yhtä naistaan kunnolla hoidettua siihen vireeseen, että yksi nainen tekisihänelle kaikkea mitä he seksin rakkauden nimissä haluavat. Eli hyppäävät ympäri kylää eri naisten kanssa.Kokoavat itselleen monesta sen yhden, kun heidän taidot ei riitä rakastamaan yhtä ,ja herättämään hänet kaikkeen mitä haluavat.

      Silti mietin on paljon miehiä jotka ovat vain yhden naisen kanssa ja uskollisia. Asia niin jostain härkä saanu tuon sädekehän rakkausseksikehän. Jos me itselle rehellisiä monikaan ei varmaan saa tällaisilta härkämieheltä tosinaisen kokonaisvaltaista tyydytystä. Eli toteamus eihän ne härkämiehet osaa rakastella tyydytävästi, kun jakavat kuin huorat(pukit) itseään ympäri kylää. Tosinainen joita vain yrittävät nämä herrahärät haluaa monia orkkuja viikossa hyväilyjä ym. Tähän ei useastakaan härästä ole kun jakavat itseään.Olet oikeassa ehkä tuleva ex. Ottakaamme nautintona ja pitäkäämme samanlailla muita tai yhtä hyvää ja härällä voi leikkiä.. Mukavaa syksynjatkoa sinulle ja voimia.

      • härän naikkonen

        Kuvailemasi ei kuvasta lainkaan omaa härkäsulhoa. On
        aivan liian kiltti ja herkkä häntäheikkeilyyn. Olen ollut useita vuosia hänen kanssaan, enkä ole koskaan ollut näin rakastettu ja täynnä elämää. Jos mennään ravintolaan, mennään yhdessä. Meillä on yhteinen ystäväpiiri. Jos on poissa kotoa, niin käy kaupassa/kaverin luona jne. Eli aivan normaalia oman ajan viettoa. Tykkää olla minun seurassani kovasti. Varsinkin viikolla on väsynyt töistä ja viettää rauhallisia koti-iltoja. Eipä tuo ehtisi missään välissä muita naisia pyörittämään.

        Surullista nähdä pettyneitä kirjoituksianne. Minulla ei ole mitään muuta kuin hyvää sanottavaa härkämiehestäni, myös niistä sänkytaidoista/halun määrästä. Ihan riittävästi on minulle molemmissa.


      • uskoin,luotin,,,,,,
        härän naikkonen kirjoitti:

        Kuvailemasi ei kuvasta lainkaan omaa härkäsulhoa. On
        aivan liian kiltti ja herkkä häntäheikkeilyyn. Olen ollut useita vuosia hänen kanssaan, enkä ole koskaan ollut näin rakastettu ja täynnä elämää. Jos mennään ravintolaan, mennään yhdessä. Meillä on yhteinen ystäväpiiri. Jos on poissa kotoa, niin käy kaupassa/kaverin luona jne. Eli aivan normaalia oman ajan viettoa. Tykkää olla minun seurassani kovasti. Varsinkin viikolla on väsynyt töistä ja viettää rauhallisia koti-iltoja. Eipä tuo ehtisi missään välissä muita naisia pyörittämään.

        Surullista nähdä pettyneitä kirjoituksianne. Minulla ei ole mitään muuta kuin hyvää sanottavaa härkämiehestäni, myös niistä sänkytaidoista/halun määrästä. Ihan riittävästi on minulle molemmissa.

        Kuule kyllä härkämies temput osaa,olet vaan ehkä onnistunut saamaan todella hyvän tyypin,tai sitten olet yhtä hyvä uskoinen kuin minäkin olin,ennen kuin silmät todella aukesi hyvä etteivät päästä pudonneet,niin ovela osaa olla vaan härkämies.Epäilyni herätti hän itse,kun aina tuntui olevan töissä tunnit miinuksilla.Iltavuoroonkin hän lähti jo monta tuntia liian aikaisin,seli,seli,niitä riitti.Tuli kotiin aina iltavuorostakin ajallaan,ei reissuillut yksin viikonloppuisin.Hämpä oli keksinut hyvän kikkakonstin,kuinka pääsi pettämään TYÖAJALLAAN,hän oli keksinyt pomolleen milloin mitäkin syytä että voi olla pois 3-5h silloin tällöin.Hällä oli hoitoja 30-70km säteellä.Niitä hän kävi panemassa työaikana.Muuten pysytteli ihan tyytyväisenä kotona minun seurassani.Mutta niin vain paljastui tämäkin,hänen puheet herätti ne epäilykset,jatkuvista miinuksista,kun ihmettelin asiaa niin isäntä tuli aika hermostuneeksi,ja kaiken huipuksi sanoin hälle että ystävät ne on jotka sut on pettäneet ja kertoneet,niin hän lopullisesti jäi loukkuun kun mainitsi nimeltä hyvän työkaverinsa,en ollut puhunut sen kaverin kaa mitään,mutta rakensin ANSAN ja siihen ukko meni että läpsähti.Niin että ei kaikki ole kultaa mikä kiiltää.Nyt olen onnellinen ero vireillä,rehellisiäkin ystäviä mulla onneksi vielä riittää!!!!


    • aika fiksu naiseksi!

      Luin mielen kiinnolla sinun juttuasi,kumpa me pystyisimmekin ajattelemaan asioita ja eroja sun tavallas elämä olis varmaan helpompaa,niin usein katkoroidumme se syö meitä itteämme vaan.Tunnut olevan sitä järkevämpää sorttia naisista,jatkoja sulle.

    • on..

      Jäin miettimään tuota viestiä lukiessan.
      Että härkä-mies on kyllä kiinnostunut
      ulkopuolisista suhteista ..että saa tyydytettyä
      itsensä. Miksi nainen jota on silmien edessä petetty ja viellä tiedostaa sen. Jääpii roikkumaan sellaiseen ihmiseen. Onko kyseessä
      tymyys vain itsensä alentaminen .eli itsetunnon puutetta. jossain on vikaa. en jaksa ymmärtää.
      Kyllä härkä-mies pitäsi saada tuntea nahoissaa mitä on tehnyt.
      Ei ihminen voi olla kauppa-tavaraa jota voi hyllyltä ottaa ainakun sattuu tarvitsemaan.

      vain onko kyse kahden kaupasta ja kolmanen korvapuustista

      mutta jokainen tallaa tyylilläänsä.

      • AP.

        Käsititkö tahallasi jutun jujun väärin,vai älykö pettää.Siis minä EN roiku hänessä,asia on kyllä just päin vastoin.TAJUATKO???.Olen käynyt vaan 2 kertaa mieheni asunnolla viemässä hänen tavaroitaan,mutta hän käy mun luona monta kertaa viikos,kumpi meistä roikkuu toisessaan,opettele lukemaan ja myös kirjoitus taitosi on sitä sun tätä,että pitää arvaamalla lukea mitähän sä oikein tarkoitatkaan.Miksi mun pitäis vihotella ja vainota häntä,olen antanut hälle anteeksi ja asiat on puhuttu.Surullista luettavaa toi sun katkeruus,kun ei edes tullut selväksi mitä sulla oli sanottavaa!!!!(tymyys on sun järjessäs joka tallaa????(sinun kirjoituksia)


      • edelleen..
        AP. kirjoitti:

        Käsititkö tahallasi jutun jujun väärin,vai älykö pettää.Siis minä EN roiku hänessä,asia on kyllä just päin vastoin.TAJUATKO???.Olen käynyt vaan 2 kertaa mieheni asunnolla viemässä hänen tavaroitaan,mutta hän käy mun luona monta kertaa viikos,kumpi meistä roikkuu toisessaan,opettele lukemaan ja myös kirjoitus taitosi on sitä sun tätä,että pitää arvaamalla lukea mitähän sä oikein tarkoitatkaan.Miksi mun pitäis vihotella ja vainota häntä,olen antanut hälle anteeksi ja asiat on puhuttu.Surullista luettavaa toi sun katkeruus,kun ei edes tullut selväksi mitä sulla oli sanottavaa!!!!(tymyys on sun järjessäs joka tallaa????(sinun kirjoituksia)

        kun tiedät että hän pettää ja on pettänyt sinua,
        miksi hän kävelee sun luo aina pettämisen jälkeen. Onko se vaan päivän selvää sinulle .että otat hänet taas avo-sylin vastaan.
        Sinuthan se kuitenkin "ensimmäisenä" petti ,eikä tuota toista naista.
        Ei kukaan toisessa roiku ,jos ei itse anna sen tapahtua. Voi kun kauheaa että hän vielläkin jaksaa rampata sun luona .
        Kaksi naista ja molemmilla kilpailu päällä ,kumpi lopulta omistaa tämän luuserin .
        jos kerta olet tilanteesi tyytyväinen ja tiedät aina missä hän oleskelee ,silloin kun hän ei satu käymään siellä sun talossasi ..niin hyvä on.

        ei voi kun ihmetellä tyhmyyttäsi.


      • tää on sille TYHMÄLLE.
        edelleen.. kirjoitti:

        kun tiedät että hän pettää ja on pettänyt sinua,
        miksi hän kävelee sun luo aina pettämisen jälkeen. Onko se vaan päivän selvää sinulle .että otat hänet taas avo-sylin vastaan.
        Sinuthan se kuitenkin "ensimmäisenä" petti ,eikä tuota toista naista.
        Ei kukaan toisessa roiku ,jos ei itse anna sen tapahtua. Voi kun kauheaa että hän vielläkin jaksaa rampata sun luona .
        Kaksi naista ja molemmilla kilpailu päällä ,kumpi lopulta omistaa tämän luuserin .
        jos kerta olet tilanteesi tyytyväinen ja tiedät aina missä hän oleskelee ,silloin kun hän ei satu käymään siellä sun talossasi ..niin hyvä on.

        ei voi kun ihmetellä tyhmyyttäsi.

        Miks sä hyökkäät koko ajan,eiks sulla tosiaankaan se "järki"pelaa.Miksi mun pitäis kilpailla miehestä jonka olen laittanut jo aikaa sitten kiertoon!Tajusitko mitä ystävyys kuitenkin merkitsee,meillekin.Mut sinä et varmaan pysty tai saa edes ystäviä tolla luonteen laadulla.Ei meillä ole enää sexi suhdetta,hän todella auttaa mua talon töissä ja lakkaa jo se paskan jauhaminen,kun et ymmärrä,niin et ymmärrä PISTE....


      • kukaan..
        tää on sille TYHMÄLLE. kirjoitti:

        Miks sä hyökkäät koko ajan,eiks sulla tosiaankaan se "järki"pelaa.Miksi mun pitäis kilpailla miehestä jonka olen laittanut jo aikaa sitten kiertoon!Tajusitko mitä ystävyys kuitenkin merkitsee,meillekin.Mut sinä et varmaan pysty tai saa edes ystäviä tolla luonteen laadulla.Ei meillä ole enää sexi suhdetta,hän todella auttaa mua talon töissä ja lakkaa jo se paskan jauhaminen,kun et ymmärrä,niin et ymmärrä PISTE....

        pidä sua tyhmänä ja itsepä olet kaverisi valinnut. Kuitenkin vuodatat tänne kuinka hän
        " itkien pyysi anteeksi tekojaan ja rukoili että saa tulla kotiin".

        Kun tulee taas aika palata tuon toisen naisen luo. rukoileeko ja itkeekö hän myös silloin sinulta ymmärrystä...ai..niin...sinähän pidät sitä koti-orjana siihen saakka ..saat varmaan nautinnon siitä että hän paiskii töitä sun luona ...tarvit häntä kaikessa muussa mutta et maku huoneessa .okei ymmäretty.

        miten härkämiehet voivat saada naisesta noin katkeran. jä säälittävän.
        vetoaat ystävyyteen ja sairastumiseen että voit pitää häntä lähellä. minun mielestä voisit etsiä ihmisen joka ottaisi sinut huomioon myös siellä makuhuoneessa.
        vaikka on sairas on hyvä muistaa ..että se ei ole mikään este sille etteikö voisi viellä tuntea olla rakastettu ja ja saada vasta rakkautta.

        ei millään pahalla mutta on varmaan aika aukaissa kauniit simmut.


      • elämältä kaiken sain.
        kukaan.. kirjoitti:

        pidä sua tyhmänä ja itsepä olet kaverisi valinnut. Kuitenkin vuodatat tänne kuinka hän
        " itkien pyysi anteeksi tekojaan ja rukoili että saa tulla kotiin".

        Kun tulee taas aika palata tuon toisen naisen luo. rukoileeko ja itkeekö hän myös silloin sinulta ymmärrystä...ai..niin...sinähän pidät sitä koti-orjana siihen saakka ..saat varmaan nautinnon siitä että hän paiskii töitä sun luona ...tarvit häntä kaikessa muussa mutta et maku huoneessa .okei ymmäretty.

        miten härkämiehet voivat saada naisesta noin katkeran. jä säälittävän.
        vetoaat ystävyyteen ja sairastumiseen että voit pitää häntä lähellä. minun mielestä voisit etsiä ihmisen joka ottaisi sinut huomioon myös siellä makuhuoneessa.
        vaikka on sairas on hyvä muistaa ..että se ei ole mikään este sille etteikö voisi viellä tuntea olla rakastettu ja ja saada vasta rakkautta.

        ei millään pahalla mutta on varmaan aika aukaissa kauniit simmut.

        Simmut auki,aurinko paistaa,niin hyville kuin pahoillekin,ja hymyilyttää,terveisiä vaan sulle kakkos-parka,katkeruus syö sinua,koeta nousta ylös sieltä suosta((((((.


      • sit...
        elämältä kaiken sain. kirjoitti:

        Simmut auki,aurinko paistaa,niin hyville kuin pahoillekin,ja hymyilyttää,terveisiä vaan sulle kakkos-parka,katkeruus syö sinua,koeta nousta ylös sieltä suosta((((((.

        jo sinulle kerta riittää se 2-3 kertaa viikossa..
        on minulla varaa antaa periksi:)


      • AP...H.
        sit... kirjoitti:

        jo sinulle kerta riittää se 2-3 kertaa viikossa..
        on minulla varaa antaa periksi:)

        Anteeksi vaan,mutta en todellakaan ymmärrä miksi eräs kirjoittaja otti tämän minun aloittaman keskustelun niin henkilökohtaiseksi,taidampa tietää kuka hän on,koska hän kirjoituksillaan paljasti itsensä.Lopuksi vaan,tiedän että sulla ei todellakaan ole varaa(mihinkään).Koeta pärjätä,niin tässä on jokainen joutunut ottamaan vastuun omasta elämästään ja toimeentulostaan.Kaikkea hyvää ja voimia sullekin,jaksellaan.


      • ¤¤¤¤¤????
        sit... kirjoitti:

        jo sinulle kerta riittää se 2-3 kertaa viikossa..
        on minulla varaa antaa periksi:)

        Taisi toi sun tarinasi osua jotain omaan nilkkaan,otti se näköjään niin tiukille,tuikulle?????


      • turhaa..
        AP...H. kirjoitti:

        Anteeksi vaan,mutta en todellakaan ymmärrä miksi eräs kirjoittaja otti tämän minun aloittaman keskustelun niin henkilökohtaiseksi,taidampa tietää kuka hän on,koska hän kirjoituksillaan paljasti itsensä.Lopuksi vaan,tiedän että sulla ei todellakaan ole varaa(mihinkään).Koeta pärjätä,niin tässä on jokainen joutunut ottamaan vastuun omasta elämästään ja toimeentulostaan.Kaikkea hyvää ja voimia sullekin,jaksellaan.

        pyytele anteeksi..ja jokainen kai saa sanoa oman mieli piteensä .
        En ikävä kyllä ehdi kirjoittaa enempää ja antaa hyviä neuvoja sinulle.
        Pitää lähteä kauan kaivatulle Lomalle etelään-lämpöön pariksi viikkóksi.
        ehkä sen jälkeen voin taas avata sun silmiäs hieman. siihen asti pidä hyvää huolta siitä härkämiehestäsi..joka osaa olla ihanan kultainen ja haluttava ( kuten varmaan tiedät :)..ja kaikille muillekin jotka ovat rakkastuneet härkämieheen..hellikää ja hoivatkaa ..ettei häneltä pääse vaan itku tulemaan.;)


    • Mene itseesi

      Vetää teitä molempia höplästä... ja montakohan muuta vielä lisäksi. Mahtaa tuntua hyvältä.
      Onnittelut vaan sinulle kun noin fiksuja kirjoitat, heh... ;))

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8116
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2492
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2223
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      18
      1876
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1634
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1143
    Aihe