Hei!
Itseäni on nyt jonkun aikaa mietityttäny että voinko saada jonkin sukupuolitaudin kun olen ottanut mieheltä suihin ja mies on lauennut suuhuni? Spermaa en ole niellyt.. Olisi erittäin hyvä ja tärkeä tietää onko mahdollisuus saada minkäänlaista tartuntaa tätä kautta.. Tai tartunnan todennäköisyys. Toivottavasti saan vastauksia!
SUKUPUOLITAUTI SUUSEKSISTÄ?
6
969
Vastaukset
- kaikki sukupuolitaudit
tarttuvat myöskin suuseksissä.
- tauti tarttuu.
jaa että todennäköisyys. Jos sillä toisella on sp-tauti - tai melkein mikä tarttuva tauti tahansa ja sulla on suussasi joku ihan pienikin haava, niin tartunnan todennäköisyys on noin sata prosenttia (100%).
- herkkupeppu63
Minäkin haluaisin tietää millaisia oireita on jos tartunnan on saanut?
- dadsaddass
Varman vastauksen saa käymällä sukupuolitautitesteissä, täältä voit saada vain arvailuja. Testit on maksuttomia ja ne pitää ottaa sieltä minne se tartunta on voinut tulla. Toisin sanottuna suuseksin yhteydessä tartunta on voinut tulla nieluun, tai vaihtoehtoisesti nielusta alapäähän - riippuen siitä kummassa roolissa testeihin menijä on ollut. Myös nielusta nieluun voi saada taudin...
- Vesanviileetpöksyt
Hei. Mulla tuli pari v sitten ihme näppy silmään..lähelle kyynel kanavaa.tämä ei alkuun minua haitannut mutta kasvoi niin että alko näkyyn ja häiritseen .menin lääkärille joka leikkas sen pois ja otti koepalan. Tulokset tuli kotiin ja silmässäni oli hpv viruksen aiheuttama kondylooma!!! :O
Olin että wtf? En tiedä keltä tai millon tartunnan olen silmääni saanut,mutta sukupuolitesteissä tätä ei minulta kuitenkaan löydy.
Kaverillani todettiin herpes silmässä ja hänelläkään ei kuitenkaan herpestä ole sukupuolitesteissä... kummallista Ei ole mahdollista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1946620Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto1065513Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT2813522Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1273483Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat1102496Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku42170Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191956Läppärit kahviloissa
Aika omituista nykyään, että mennään ”trendikkäästi” tekemään lämppärillä töitä kahviloihin ja viedään moneksi tunniksi541927Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val641793- 1031481