SUKUPUOLITAUTI SUUSEKSISTÄ?

denisse

Hei!
Itseäni on nyt jonkun aikaa mietityttäny että voinko saada jonkin sukupuolitaudin kun olen ottanut mieheltä suihin ja mies on lauennut suuhuni? Spermaa en ole niellyt.. Olisi erittäin hyvä ja tärkeä tietää onko mahdollisuus saada minkäänlaista tartuntaa tätä kautta.. Tai tartunnan todennäköisyys. Toivottavasti saan vastauksia!

6

935

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikki sukupuolitaudit

tarttuvat myöskin suuseksissä.

• tauti tarttuu.

jaa että todennäköisyys. Jos sillä toisella on sp-tauti - tai melkein mikä tarttuva tauti tahansa ja sulla on suussasi joku ihan pienikin haava, niin tartunnan todennäköisyys on noin sata prosenttia (100%).

• herkkupeppu63

Minäkin haluaisin tietää millaisia oireita on jos tartunnan on saanut?

• dadsaddass

Varman vastauksen saa käymällä sukupuolitautitesteissä, täältä voit saada vain arvailuja. Testit on maksuttomia ja ne pitää ottaa sieltä minne se tartunta on voinut tulla. Toisin sanottuna suuseksin yhteydessä tartunta on voinut tulla nieluun, tai vaihtoehtoisesti nielusta alapäähän - riippuen siitä kummassa roolissa testeihin menijä on ollut. Myös nielusta nieluun voi saada taudin...

• Vesanviileetpöksyt

Hei. Mulla tuli pari v sitten ihme näppy silmään..lähelle kyynel kanavaa.tämä ei alkuun minua haitannut mutta kasvoi niin että alko näkyyn ja häiritseen .menin lääkärille joka leikkas sen pois ja otti koepalan. Tulokset tuli kotiin ja silmässäni oli hpv viruksen aiheuttama kondylooma!!! :O
      Olin että wtf? En tiedä keltä tai millon tartunnan olen silmääni saanut,mutta sukupuolitesteissä tätä ei minulta kuitenkaan löydy.

Kaverillani todettiin herpes silmässä ja hänelläkään ei kuitenkaan herpestä ole sukupuolitesteissä... kummallista

• Ei ole mahdollista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      20
      3794
    2. Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?

Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit
      Ikävä
      24
      3189
    3. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      32
      2395
    4. Yksi "sometähti" vähemmän

Ei tunnu missään.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      2159
    5. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      22
      2000
    6. Tuliko ikävä

Vai miksi laitoit viestin? Soittamalla voisi saada kiinni. Mutta et sä uskalla
      Ikävä
      28
      1656
    7. Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?

Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui
      Ikävä
      41
      1631
    8. Saitko ne viestit

Silloin viime kuussa? Vai etkö lukemut niitä.
      Ikävä
      32
      1520
    9. Päivi Räsänen eroaa todennäköisesti kirkosta

Päivi Räsänen kertoo järkyttyneensä evankelis-luterilaisen kirkon homolinjauksesta. Räsänen sanoo todennäköisesti eroava
      Luterilaisuus
      502
      1473
    10. Miten lasketaan?

Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.
      Haapavesi
      9
      1424
    Aihe