Suomalaisten talletukset vaarassa

Maxwell Smart

Suomalaisten talletukset eivät ole turvassa.Suomen hallitus käyttää pankkitalletukset finanssikriisin hoitoon ja tallettjat jäävät nuolemaan näppejää,näin täällä Suomessa.
Edes taattua 25:tä tuhatta ette saa nostettua moniin kuukausiin jos koskaan kun pankit täälläkin ajautuvat konkurssiin.Kaikki ylimenevä rosvotaan valtiolle.Vanhanen on maksettu valehtelija kertoessaan että Suomessa ei ole mitään hätää ja talletukset ovat turvassa,Ei pidä paikkaansa,Vanhanen valehtelee kylmäverisesti ja Suomen hallitus haluaa pankkitallettajat maksumiehiksi kriisiin.

Määräaikaistalletuksilla ei sitten ole mitään suojaa,sanottakoon tämäkin kun Vanhaselta jäi sanomatta.Ihmiset laittakaa ihmeessä talletuksenne suojaan ennen kuin rosvo käy(valtio),Suomessa ei suojaa ole!

15

1783

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies-25

Niin kauan kuin tallettajat vain ymmärtävät pitää rahansa sisässä. Kaatuuhan siinä pankki kuin pankki jos kaikki alkavat sieltä säästöjään tyhjentämään.

• Saavat rahansa

Ne jotka jäävät katselemaan tilannetta... Saavat luun kouraansa.

• kyrsänaama
        Saavat rahansa kirjoitti:

Ne jotka jäävät katselemaan tilannetta... Saavat luun kouraansa.

Miten jos rahaa vaikka 40000€ ja velkaa about saman verran, voiko käydä sillain että velkaa on vieläkin 40000€ ja rahaa tilillä 25000€?

• kissamies 57
        kyrsänaama kirjoitti:

Miten jos rahaa vaikka 40000€ ja velkaa about saman verran, voiko käydä sillain että velkaa on vieläkin 40000€ ja rahaa tilillä 25000€?

Ei hätää jos on samassa pankissa tai näin mä ainaki olettaisin.pelkkä säästäminen on aina ollut riski koska raha on vaan paperia.Parempi ostaa vaikka mettää tai rämettä jos tulee liikaa rahaongelmia.mulla on about 500 e tilillä eikä yhtään hirvitä .lainoja on kyllä pienen asunnon verran mutta sehän on pääomaa.

• Voi käydä...
        kyrsänaama kirjoitti:

Suomessa ei vähennetä velkoja talletusten määrästä, joten voi käydä niin kuin kuvasit.

• kuuluvat

talletussuojan piiriin.

• ovat maksumiehiä.

Kukaan ei tarvitse todellisuudessa rahaa, kuin jokapäiväiseen elämäänsä, kotiin ruokaan ja elämiseen. Kyllä jokaiselle suomalaiselle riittää 25-n. tuhannen euron pankkitakaus. Nyt ne, jotka kuvittelevat jotain omistavansa, vaativat omien rahapeliensä maksumiehikseen asuntovelkaisia nuoria perheitä. He haluavat kansan maksavan heidän ryöstörahojensa suojaamisen, joilla varoilla he taas puoli-ilmaiseksi kuittaisivat ja sijoiitaisivat hätään ajautuneiden ahkerien kunnoihmisten vaivannäön ja ahkeruuden. Asuntovelalliset nuoret perheet ajettaisiin mammonavallan ikuisiksi orjiksi.
      NYT OLLAAN TÄSSÄ, KOSKA JUMALA EI ENÄÄ SALLI TÄTÄ.

• ~200 000 e

Ei riitä, kun nyttenkin tilillä on noin 200 tonnia. Siis mä en ymmärrä mihin ihmiset hassaa kaikki rahansa. Jäähän tuota ylijäämää ihan itsestään jatkuvasti.

Mutta se on väärin jos pankki sen hukkaa.

• vielä......
        ~200 000 e kirjoitti:

Ei riitä, kun nyttenkin tilillä on noin 200 tonnia. Siis mä en ymmärrä mihin ihmiset hassaa kaikki rahansa. Jäähän tuota ylijäämää ihan itsestään jatkuvasti.

Mutta se on väärin jos pankki sen hukkaa.

Islannistakin saa vielä rahansa pois vaikka maa on konkurssin partaalla. Nostin juuri Kaupthingista säästöni, varmuuden vuoksi. Rahat tuli juuri Nordean tilille. Nyt katson jonkun Sakasalaispankin jolla on valtion täystakaus säästäjille ja työnnän sinne varani. Kyllä aika pieleen pitää mennä jos esim. Nordean annetaan kaatua.

• tässä taas

ennustelee,ja jeesustelee.vittu kun ihmiset on sekopäitä.

• Englanninkielisellä palvelulla
        vielä...... kirjoitti:

Islannistakin saa vielä rahansa pois vaikka maa on konkurssin partaalla. Nostin juuri Kaupthingista säästöni, varmuuden vuoksi. Rahat tuli juuri Nordean tilille. Nyt katson jonkun Sakasalaispankin jolla on valtion täystakaus säästäjille ja työnnän sinne varani. Kyllä aika pieleen pitää mennä jos esim. Nordean annetaan kaatua.

Jos löysit jostain, olisin oikein kiinonstunut.

- Kiitos

• tilit on jäädytetty...
        vielä...... kirjoitti:

Eilen vielä onnistui, mutta tänään ei. Olit ajoissa liikkeellä. Onnittelut.

• Ei ainakaan minulta yhtään

Ja höpön höpön. Jänää, kun silloin 80-90-luvun vaihteessa oli se OIKEA kriisi ja pankkeja kaatuili toisten syliin. Silloin valtio kaivoi kuvettaan ja maksoi kaiken verorahoista.

Minun talletukset ja lainat oli yhdessä kaatuneessa pankissa. En kuitenkaan menettänyt mitään, päinvastoin sain hyvää korkoa talletukselle. Pankin nimi vaan vaihtui. Samoin lainani pysyi ehtoineen ja korkoineen samana.

Ja kun vielä huomioi, että nyt ei edes olla tuossa tilanteessa, en jaksa ymmärtää paniikin lietsontaasi. Jos olet jonkun Islantilaisen valtionyrityksen johtaja, sitten voin paniikkisi jo ymmärtää ;)

• talletukset säästyivät

Nyt ei välttämättä rahaa jaeta vaan annetaan pankin mennä nurin. Sen verran ollaan opittu!

• optimismia

Nyt tilanne on moninkertaisesti huonompi.Koko maailman talous on sekaisin.Länsimaiden raha voi menettää täysin arvonsa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      112
      5825
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      3927
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3332
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2946
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      250
      1997
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      87
      1963
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      141
      1758
    8. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    9. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      39
      1685
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1529
    Aihe