Oltu nyt skorpionin ja kaksosen kanssa, ei kummastakaan tullut mitään.
Että mikäs muka sopisi?
Mikä voi sopia
4
1178
Vastaukset
- ...Kala...
Vaaka voi olla hyvä vaihtoehto...
- Lillimaaria
mulle on sopinut jousimies seurustelusuhteeseen myös kauris (tosin kun hän alkoi kiintyä mua alkoi ahdistaa)
oinas lyhyempiin suhteisiin, ja skorpioni jos haluu kunnolla peuhata.
jotkut sanoo että neitsyt vaaka ja kaksonen on kans hyviä vesimiehelle.
mutta omalta kohaltani voin sanoo että neitsyt on liian nirppa, vaaka liian lepsu ja kaksosella on sovinistisimmat juorut ja vitsit.
mutta kaikki on erilaisia.. ja ite pyrin suhteeseen tuon vaikeen skorppionin kanssa.. - ...
olen itse jousimies :) ja tunnen vesimiehen :) tullaan todella hyvin toimeen. riitoja on kyllä ja paljon.. mutta silti en voisi kuvitella haluavani ketään muuta
- Vesim.n.
kauris-toimii makkarissa, muuten ehkä hiukan liian "maanläheisiä"(ei tiä mistä puhutaan). ja pitkävihaisia..
kalat-herkkiä, ehkä liiankin, jatkuvasti pitää ihmetellä, et mitä nyt oon tehnyt..
oinas-makkarissa ihan huisia. jos se kantaa, eikä omistushalu haittaa, on hyvä.
härkä-taas maanläheisyyttä,ei ehkä ihan heti samoissa "sfääreissä".
kaksonen-ei jaksa.
rapu-hempeä. taas vaarana ylitunteellisuus.
leijona-ok.
neitsyt-ei passaa ollenkaan,hermo menee.
vaaka-ok.
skorpioni-makkari hyvä,jos jaksaa mustasukkaisuutta jne, ok.
jousimies-nyt vesimies ihmettelee, et mihin se hävis..
ja toinen vesimies- ...;D samat sfäärit jne.
nämä vaan omia henk koht havaintoja, joihin tietty vaikuttaa kaik muutkin konjuktiot (vai mitä ne oli) kuten mars skorpionissa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061718
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271462En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931326- 621173
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101058Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111029Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216848Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122763
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20728