Oinas&Jousimies?

iisuli86

Mitä mieltä olette tästä.. Sopivatko Oinas "nainen" ja jousimies "mies" toisilleen? Onko kenelläkään kokemuksia tästä yhdistelmästä?

5

1217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sopiijotenkuten mutta se voi pahimilan vidä milenterveyden jos oinnas otta senpään joten sestenoikesti rippu tapauksesta suhde oinasen antaa palon mutta vie villäkin enenmän minulta se vei milenterveden joksikin aikka joten ole tarkka kun valitet kyseisenmerkin edustajan niin kyssy tausta ja otta mutenkin takkan selkoa sittä minkäluontoinen hän on ihan aikuistestien oikesti eneen kun luppat yhtän mittän

• Bow2

Toiset suhteet toimivat, toiset ei. Meillä avioliittoa on kestänyt yli 30 vuotta, eikä ole valittamista vieläkään. Itse olen Jousimies-mies ja aviopuoliso on Oinas-nainen.

• Jousimies

Hei!
        Olipa mukavaa kuulla tommonen viesti toiselta joutskari mieheltä.
        Siis kannattaa ottaa vakavasti harkintaan oinas nainen.;-)

• meillä toimii

Tai siis jousimiesnainen ja oinasmies on toiminut yli 15 vuotta. Minä voimakkaana ja hankalahkona jousimiesnaisena tarvitsen voimakkaan miehen jolla on itsetunto kohdallaan että kestää minun oikkuja olematta turhan mustasukkainen. Välillä iskee kipinää mutta onnellisia ollaan ja 2 lasta on siunaantunut.

• anneli41

Minulla on 26 vuoden kokemus jousimiehestä. Meillä on ainakin mennennyt hyvin.Vaikka olen oinas ja joskus pikkuisen äkkipikainen . mutta minulle ainakin on jousimies ollut se oikea..muuta en osaa sanoa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      54
      2888
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      61
      2721
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      41
      2254
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      63
      2017
    5. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      40
      2012
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      55
      1985
    7. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      975
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      113
      904
    9. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      869
    10. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      37
      844
    Aihe