Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

ParempiTv on kuollut

eläköön ParempiTv

ParempiTv nimi muuttui Kiinteäksi PikkuPaketiksi. PlusTv ei ostanut oikeutta ParempiTv nimeen.

12

562

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedosta!

      Kiitokset tiedosta ja tästä mullistavasta uutisesta, joka tosin on ollut tiedossa reilut kuukauden päivät, mutta mitäs pienistä kun uutinen on noin merkittävä.

    • Tosi pieni

      Muuttuikin tosi pieneksi kun lakkasi näkymästä kaikki ParempiTV:n kanavat ja alkoi näkymään Max ja Fakta vaikka ei oo tilattukaan.

      • ............

        sama juttu, mulla vaan näkyy fakta ja subleffa kanavat...asiakaspalvelussa vaan sanottiin että ei täällä mitään näy soita canal digitalille


      • mulla näkyy
        ............ kirjoitti:

        sama juttu, mulla vaan näkyy fakta ja subleffa kanavat...asiakaspalvelussa vaan sanottiin että ei täällä mitään näy soita canal digitalille

        tuo kiinteä pikkupaketti ihan niinkuin pitääkin eli samat kanavat kuin Canal Digitalin Parempitv paketissa. mähän siirryin plustv-katsojaksi just Parempitv katsojasta. eli mulla ei valittamista


      • En maksa laskua
        mulla näkyy kirjoitti:

        tuo kiinteä pikkupaketti ihan niinkuin pitääkin eli samat kanavat kuin Canal Digitalin Parempitv paketissa. mähän siirryin plustv-katsojaksi just Parempitv katsojasta. eli mulla ei valittamista

        Alan epäillä PlusTV:tä tahallisesta sabotoinnista ja piilomarkkinoinnista. Max ja Fakta näkyy, mutta tilatut(ParempiTV:ltä siirtyneet) kanavat ei. Asiakaspalvelussa vaan yritetään päivittää ja aktivoida uudelleen ilman tulosta. Laskutustiedot on kyllä siirtyneet ilman ongelmia CanalDigitalta, mutta muullahan ei olekaan merkitystä - muutakuin asiakkaalle.


    • kusetusta..

      Ostin lapselle parempi tv:n, koska sieltä näkyy disney kanava. Sitten yllättäen ilmoitetaankin, että nyt se on plus-tv ja koko kesä meni puhelinmyyjille tolkuttaessa etten mitään sellaista halua,,,Nyt tuntuu kuin se olisi pakolla kotiini työnnetty.
      Taidan sanoa koko sopimuksen irti:(

      • takia?

        Kai sinä kuitenkin halusit sen Disneyn, etkä oikean nimistä kanavapakettia?


      • totta?

        Kanavat on täysin samat, vain laskuttaja muuttui ja hinta nousi tietenkin, totalpaketin kylkiäisenä siitä maksoi sen 10 euroa kuussa nyt noin 15 euroa, pöh


      • En maksa
        totta? kirjoitti:

        Kanavat on täysin samat, vain laskuttaja muuttui ja hinta nousi tietenkin, totalpaketin kylkiäisenä siitä maksoi sen 10 euroa kuussa nyt noin 15 euroa, pöh

        Oikein kirjeellä luvattiin ettei mihinkään toimenpiteisiin tarvi asiakkaan ryhtyä ja hinta pysyy samana. Onko joku saanut jo laskun PlusTV:ltä?


      • sen...
        takia? kirjoitti:

        Kai sinä kuitenkin halusit sen Disneyn, etkä oikean nimistä kanavapakettia?

        Halusin parempi-tv.n, koska sitä ei tyrkytetty minulle joka halvatun päivä puhelimitse ja mainoksissa. Löysin sen itse hyllystä, ja kuinka ollakkaan, nyt minulle on kuin varkain ujutettu se, mitä vastaan taistelin kynsin hampain ja mainosmiehet ja kanavantarjoajat hykertelevät käsiään. Varmaan se hintakin kohta pompsahtaa, mutta silloin se kortti kyllä lentää...Vai joko se kallistui?
        En tahdo maxia, enkä muita kanavia mistä ei tule kuin urheilua ja uusinta elokuvia ilta toisensa perään...PASKAT!...Disney oli ainoa asia miksi sen parempi tv.n otin..


      • niin...
        takia? kirjoitti:

        Kai sinä kuitenkin halusit sen Disneyn, etkä oikean nimistä kanavapakettia?

        Onkohan mahdollista saada pelkkää disney-kanavaa ilman mitään kylkiäisiä?


      • niin...
        totta? kirjoitti:

        Kanavat on täysin samat, vain laskuttaja muuttui ja hinta nousi tietenkin, totalpaketin kylkiäisenä siitä maksoi sen 10 euroa kuussa nyt noin 15 euroa, pöh

        Pakkohan niiden on hintaa nostaa....
        Plus-tv.n mainontakin on niin ärsyttävää ja tungettelevaa, etten huolinut sitä edes ilmaiseksi silloin kun ne sitä väkisin jokaiselle tuputti...
        Pakkosyöttö on p.stä ja oksettavaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2287
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2093
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1708
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1526
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1417
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1389
    8. 52
      1278
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      63
      1221
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe