Löytyykö yhtään Ferrarin omistajaa, joka kirjoittaa tänne?
ferrarin
3
769
Vastaukset
- löytyy
mulla television päällä ferrari juhlallisella alustalla.
- Nimetön
....replicalla olen pari kesää sitten ajellut.
Uitin sen jenkeistä kun edullisesti sain ja ulkoapäin ihan uskottavan näköinen lelu se oli parkkiruudussa seisten. Mutta asiaa enemmän tunteville totuus paljastui ohjaamoon vilkaistessa ja viimeistään kun sen pyöräytin käyntiin.
Onneksi sain myytyä. Pitäis olla se 60 000 euroa rahaa, että aidon saisi alleen. Mutta kun ei ole, ja vaikka ois, niin en raaskisi niitä autoon laittaa. - Nimetön
Emme yleensä vaivaudu kirjoittelemaan tänne mutta luemme tätä palstaa huvittuneena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 24710762
- 1276893
- 955553
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa324820- 404104
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta283461- 613434
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323352Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru192784- 542539