Kohtaloniko

Jouskarin sydän

Mistä johtuukaan,että alkaa tuntua siltä,että
Jellonat tulee olemaan kohtaloni.Exäni oli Jellona,
tosi ilkeä ja alistava.Toinen päättynyt suhteeni
oli myös Jellona,ei tiennyt mitä elämästään haluaa.
Lopetin suhteen.Kolmas oli "kiltti"halusi vain yhden
illan nautinnon.Nyt neljäs ehdottaa treffejä,meillä
jutut luistaa tosi lennokkaasti.Mutta...pelko hiipii
mieleen,että taasko samaa,kusetusta,pettymystä
Onko kelleen tullu samanlainen eteen,pelkkää
Jellonaa kaikki suhteet??
Mielenkiintoinen tuttavuus jo puoli vuotta myös
Jouskari-mies,ei olla vielä tavattu,,,pitkä matka
esteenä.Treffejä hänkin hiljalleen ehdottelee.
Vakisuhdetta etsii Jouskari-mies ja niin itsekkin.
Tää jousis kiinnostaa todella,en koskaan oo samaan
merkkiin törmännyt.Olen ihan pihalla.

5

1194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • esimerkki..

kuinka ihminen voi kuitenkin olla niin erinlainen,
      samasta tähtimerkistä huolimatta.
      voi kuitenkin ajatella syntymäaika voi vaikuttaa paljon, ja tähtimerkiin voi vaikuttaa viereinen merkki myös.
      esimerkiksi leijonalla rapu ja neitsyt .

• leijonajousimieshärkä

Leijona ja jousimies sopivat hyvin yhteen. Siksi sinulla on ollut leijonia noin paljon. Kyllä se sopivakin leijona vastaan tulee.

Jousimiehetkin sopivat keskenään hyvin yhteen. Ongelmanne on kuitenkin samankaltaisuus. Jousimiesparista sanotaan, että kun kumpikin seikkailee maailmalla, kotona ei ole kuin tyhjä jääkaappi odottamassa kumpaakin.

Leijona on parikeskeisempi ja pitää huolta siitä, että joskus tapaatte edes ovenraossa ja kyselette toisiltanne, mitä jääkaapissa on.

• Leijona ja jousimies-mies

Meillä on osuvasti just näin että itse olen leijona (nainen) ja mieheni jousimies.
        Meillä ainakin on ihan loistavasti kemiat ja luonteet osuneet kohdalleen, aluksi vain molemmat saimme karsia niitä jäävuorenhuippuja.. sen jälkeen juttu luisti.
        Kaikissa suhteissahan on omat kommervenkkinsä, mutta pettämistä tms. ei pidä ikinä hyväksyä tai selitellä millään. On myös sanonta, että sitä saa mitä tilaa.. Pätee myös siinä että jos oikein pelkää jotain niin varmasti se toteutuu; Universumi tuo sinulle juuri sitä, mitä mielessäsi pyörii. Jos se on pelkoa jostain, saat aina sitä.
        Opi luottamaan itseesi ja tiedä mitä haluat. Muutkin tällöin vaistoavat sen ja onnenonkijat siirtyvät seuraavaan.. ja jättävät näin sinut rauhaan.
        Jännää on, miten (ensimmäinen kirjoittaja siis) onkaan törmännyt tuollaisiin pettäjä-leijoniin. Itse koen että juuri me olemme todella perhekeskeisiä ja haluamme elämänikäisen parisuhteen. Kummaa..

• minullakin

minulla on myös leijonia riittänyt.Ensimmäisen kanssa olin naimisissa melkein 20-vuotta jatulta ja tappuraa riitti niin hyvässä kuin pahassakin, kunnes muuttui jatkuvaksi riitelyksi ja katsoin parhaaksi erota mies kyllä ei olisi luovuttanut.Sattumoiain myös poikani on leijona ja myös tulinen luonne, naimisissa härkä naisen kanssa.Minäkin olen härkä ja myös nykyinen avomieheni on leijona,meillä menee hyvin eikä pahoja riitoja ole ollut,mitä nyt alussa oli toisiimme totutellessa.Poikanikin on ollut naimisissa jo 10-vuotta ja ei ainakaan minun tietääkseni ole pahenpia ongelmia ollut.Että tsemppiä vaan kaikille härille ja leijonille.

• ilivesjellona

Itse en leijonanaisena tule lainkaan toimeen erään jousimiehen kanssa :D ei pelaa kemiat alkuunkaan. Lieköhän nousevissa merkeissä ongelma ;D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      25
      3800
    2. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      542
      2782
    3. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      53
      2300
    4. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      215
      2285
    5. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1829
    6. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      219
      1560
    7. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      53
      1532
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      97
      1419
    9. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1284
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1224
    Aihe