Kohtaloniko

Jouskarin sydän

Mistä johtuukaan,että alkaa tuntua siltä,että
Jellonat tulee olemaan kohtaloni.Exäni oli Jellona,
tosi ilkeä ja alistava.Toinen päättynyt suhteeni
oli myös Jellona,ei tiennyt mitä elämästään haluaa.
Lopetin suhteen.Kolmas oli "kiltti"halusi vain yhden
illan nautinnon.Nyt neljäs ehdottaa treffejä,meillä
jutut luistaa tosi lennokkaasti.Mutta...pelko hiipii
mieleen,että taasko samaa,kusetusta,pettymystä
Onko kelleen tullu samanlainen eteen,pelkkää
Jellonaa kaikki suhteet??
Mielenkiintoinen tuttavuus jo puoli vuotta myös
Jouskari-mies,ei olla vielä tavattu,,,pitkä matka
esteenä.Treffejä hänkin hiljalleen ehdottelee.
Vakisuhdetta etsii Jouskari-mies ja niin itsekkin.
Tää jousis kiinnostaa todella,en koskaan oo samaan
merkkiin törmännyt.Olen ihan pihalla.

5

1117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • esimerkki..

      kuinka ihminen voi kuitenkin olla niin erinlainen,
      samasta tähtimerkistä huolimatta.
      voi kuitenkin ajatella syntymäaika voi vaikuttaa paljon, ja tähtimerkiin voi vaikuttaa viereinen merkki myös.
      esimerkiksi leijonalla rapu ja neitsyt .

    • leijonajousimieshärkä

      Leijona ja jousimies sopivat hyvin yhteen. Siksi sinulla on ollut leijonia noin paljon. Kyllä se sopivakin leijona vastaan tulee.

      Jousimiehetkin sopivat keskenään hyvin yhteen. Ongelmanne on kuitenkin samankaltaisuus. Jousimiesparista sanotaan, että kun kumpikin seikkailee maailmalla, kotona ei ole kuin tyhjä jääkaappi odottamassa kumpaakin.

      Leijona on parikeskeisempi ja pitää huolta siitä, että joskus tapaatte edes ovenraossa ja kyselette toisiltanne, mitä jääkaapissa on.

      • Leijona ja jousimies-mies

        Meillä on osuvasti just näin että itse olen leijona (nainen) ja mieheni jousimies.
        Meillä ainakin on ihan loistavasti kemiat ja luonteet osuneet kohdalleen, aluksi vain molemmat saimme karsia niitä jäävuorenhuippuja.. sen jälkeen juttu luisti.
        Kaikissa suhteissahan on omat kommervenkkinsä, mutta pettämistä tms. ei pidä ikinä hyväksyä tai selitellä millään. On myös sanonta, että sitä saa mitä tilaa.. Pätee myös siinä että jos oikein pelkää jotain niin varmasti se toteutuu; Universumi tuo sinulle juuri sitä, mitä mielessäsi pyörii. Jos se on pelkoa jostain, saat aina sitä.
        Opi luottamaan itseesi ja tiedä mitä haluat. Muutkin tällöin vaistoavat sen ja onnenonkijat siirtyvät seuraavaan.. ja jättävät näin sinut rauhaan.
        Jännää on, miten (ensimmäinen kirjoittaja siis) onkaan törmännyt tuollaisiin pettäjä-leijoniin. Itse koen että juuri me olemme todella perhekeskeisiä ja haluamme elämänikäisen parisuhteen. Kummaa..


    • minullakin

      minulla on myös leijonia riittänyt.Ensimmäisen kanssa olin naimisissa melkein 20-vuotta jatulta ja tappuraa riitti niin hyvässä kuin pahassakin, kunnes muuttui jatkuvaksi riitelyksi ja katsoin parhaaksi erota mies kyllä ei olisi luovuttanut.Sattumoiain myös poikani on leijona ja myös tulinen luonne, naimisissa härkä naisen kanssa.Minäkin olen härkä ja myös nykyinen avomieheni on leijona,meillä menee hyvin eikä pahoja riitoja ole ollut,mitä nyt alussa oli toisiimme totutellessa.Poikanikin on ollut naimisissa jo 10-vuotta ja ei ainakaan minun tietääkseni ole pahenpia ongelmia ollut.Että tsemppiä vaan kaikille härille ja leijonille.

      • ilivesjellona

        Itse en leijonanaisena tule lainkaan toimeen erään jousimiehen kanssa :D ei pelaa kemiat alkuunkaan. Lieköhän nousevissa merkeissä ongelma ;D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1721
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1323
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe