Gigantin palvelu

viimenen kerta

Käytiin tos viime viikolla emännän kanssa tuolla Gigantissa tarkoituksena oli ostaa yks kaapeli tietokoneeseen. Noh, mentiin sinne ja kateltiin ja etittiin ja etittiin, mutta ei millään löytyny. Rupes jo hermoa vähän kiristämään, ku 5 myyjää seisoo kädet taskussa ja puhuvat keskenään paskaa. Siinä sit varmaan etittiin 10 minsaa sitä saakelin piuhaa ja sinä aikana ykskään myyjistä ei tullu palvelemaan. Piti ite mennä lopuksi kysymään yheltä jätkältä, et mistä semmosen piuhan löytäs.
Noh, se etti semmosen ja paiskas käteen. Ei kyselly yhtään käyttötarkotusta eikä muutakaan. Sit kotona huomattiin, et oli vääränlainen piuha. Siinä vaiheessa meni sen verran hermot, et menin takas liikkeeseen ja otin rahani takasin, sanoin vielä et oli viimenen kerta ku täällä asioin.
Sit kävin markantalossa ostamassa oikean piuhan, jossa sain heti palvelua ilman että minun tarvitsi itse edes mennä kysymään. Ja oli vielä oikea piuha. Myyjä kyseli käyttötarkotusta yms. Mikä antoi kyllä hyvän kuvan siitä liikkeestä.

Sanompahan vaan et gigantti menetti asiakkaan pelkästään huonolla asiakaspalvelulla, ja eikös se asiakaspalvelu ole kaiken aa ja oo.

En tiiä onko muilla samankaltaisia kokemuksia, mutta ois tossa Gigantin palvelussa parantamisen varaa.

20

2864

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyhmä tai provo?

Nuo kaupat ovat sisaria keskenään.

• shyllll

Todellakin tunnut olevan tyhmä... jos ne myyjät ovat ajatelleet että antavat teidän itse katsella? Kaikki eivät todellakaan tykkää siitä jos myyjä iskee heti suorilla kimppuun.

Ja olisihan SINUN kuulunut kertoa tälle myyjälle mihin tarkoitukseen johtoa tarvitset... äly hoi?

Itse kun olen gigantissa mieheni kanssa käynyt niin aina ollaan saatu hyvää palvelua erikoisesta ulkonäöstämme huolimatta :D

Niin uusavuton ei pidä olla että odotellaan että se myyjän pitää minut nyt huomata ja osata lukea ajatukseni...

Taitaa gigantin väki vaan naureskella sulle kahvitauollaan kun pitää tolleen ruveta mesoomaan :D

• jjjuij
        shyllll kirjoitti:

Todellakin tunnut olevan tyhmä... jos ne myyjät ovat ajatelleet että antavat teidän itse katsella? Kaikki eivät todellakaan tykkää siitä jos myyjä iskee heti suorilla kimppuun.

Ja olisihan SINUN kuulunut kertoa tälle myyjälle mihin tarkoitukseen johtoa tarvitset... äly hoi?

Itse kun olen gigantissa mieheni kanssa käynyt niin aina ollaan saatu hyvää palvelua erikoisesta ulkonäöstämme huolimatta :D

Niin uusavuton ei pidä olla että odotellaan että se myyjän pitää minut nyt huomata ja osata lukea ajatukseni...

Taitaa gigantin väki vaan naureskella sulle kahvitauollaan kun pitää tolleen ruveta mesoomaan :D

Eikös kyseiset myyjät ole ASIAKASPALVELU ammatissa?? Kyllä se vaan kuule niin on, että heidän kuuluu auttaa asiakasta. En ole gigantissa ostoksilla käynyt, mutta tuttavien mukana liikkunut. Pahin mitä näin, niin myyjät pelaili videopeliä siellä? Siitäkö ne saa palkkansa mitä hä? Kenkää sellaisille prkl.

• muuallakin suomessa

Samanlaisia kokemuksia muistakin Giganteista. Kaiken lisäksi puuttuu aina tarjous tuotteet.

• elsiaisi

Rahat menee samaan laariin, hyvä päätös. Olisit mennyt Mustaan Pörssin tai Expertille. Veikonkone on asialiike myös.

Markantalossa en pidä siitä, että myyjä hyökkää heti kyselemään. Kyllä palvelua saa kun sitä pyytää.
        Yleensä en tarvitse edes palvelua, osaan itse ottaa mitä tarvitsen.

• kjuusik
        elsiaisi kirjoitti:

Rahat menee samaan laariin, hyvä päätös. Olisit mennyt Mustaan Pörssin tai Expertille. Veikonkone on asialiike myös.

Markantalossa en pidä siitä, että myyjä hyökkää heti kyselemään. Kyllä palvelua saa kun sitä pyytää.

Onko sillä mitään merkitystä mihin ne rahat menee? Samaa puljuahan ne on, mutta jos palvelu on perseestä, niin kyllä katson missä käyn.

• Veikon koneessa
        elsiaisi kirjoitti:

palvelu pelasi oikein hyvin mutta on se saatanan kuuma paikka.
        Lämmöt vissiin ihan katossa ja ilmastointi vissiin prismassa hyllyllä varmaan....

• Veikon koneesta
        Veikon koneessa kirjoitti:

palvelu pelasi oikein hyvin mutta on se saatanan kuuma paikka.
        Lämmöt vissiin ihan katossa ja ilmastointi vissiin prismassa hyllyllä varmaan....

Kävimme Veikon koneessa ostamassa mummolle radiota.
        Liikkeeseen mennessämme havaitsimme myyjien puhelevan yhdessä kasassa keskenään. Saimme katsella radiolaitteita jonkin aikaa. Sitten myyjä tuli siihen ja kerroimme tarpeemme.Hän esitteli laitteita hieman vaisusti...liekö ollut kuuman ilman takia väsynyt?
        Sitten osoitin yhtä retro-mallista laitetta ja koettelin nappuloita, mutta radiosta ei kuulunut pihaustakaan? Kyselin virtaa laiteeseen. Myyjä ei reagoinut kysymykseeni aluksi. Sitten hän tokaisi yksinkertaisesti: virtajohto on jossain takahuoneessa, mutta ei tehnyt elettäkään hakeakseen johdon?
        Liikkeessä oli tosi kuuma ja en ihmettele jos myyjä olisi ollut väsynyt huonolla hapella ollessaan.
        Meillä alkoi loppua happi tässä vaiheessa ja lähdimme rauhallisesti pois liikkeestä vannoen toisillemme, ettemme käy liikkeessä ehkä toista kertaa.

• arvelin että
        Veikon koneesta kirjoitti:

Kävimme Veikon koneessa ostamassa mummolle radiota.
        Liikkeeseen mennessämme havaitsimme myyjien puhelevan yhdessä kasassa keskenään. Saimme katsella radiolaitteita jonkin aikaa. Sitten myyjä tuli siihen ja kerroimme tarpeemme.Hän esitteli laitteita hieman vaisusti...liekö ollut kuuman ilman takia väsynyt?
        Sitten osoitin yhtä retro-mallista laitetta ja koettelin nappuloita, mutta radiosta ei kuulunut pihaustakaan? Kyselin virtaa laiteeseen. Myyjä ei reagoinut kysymykseeni aluksi. Sitten hän tokaisi yksinkertaisesti: virtajohto on jossain takahuoneessa, mutta ei tehnyt elettäkään hakeakseen johdon?
        Liikkeessä oli tosi kuuma ja en ihmettele jos myyjä olisi ollut väsynyt huonolla hapella ollessaan.
        Meillä alkoi loppua happi tässä vaiheessa ja lähdimme rauhallisesti pois liikkeestä vannoen toisillemme, ettemme käy liikkeessä ehkä toista kertaa.

en sinne saunaan mene pikkukummassa vaikka sainkin hyvin asiallista palvelua.
        Omituinen mökki kun sauna on sitä luokkaa mutta on kuin helevetissä lämmintä.

• en tiedä

mutta naumasen rautakaupassa olen käynyt saamatta mitään palvelua.Siis aivan ala-arvoista palvelua josta tuli mieleen Speden rautakauppa sketsit!

• säilynyt vuosia

aivan samanlaisena jossa ei todellakaan saa palvelua.
        Asiasta on ollut muutaman kerran keskustelua Karjalaisen mielipidepalstalla ja aiheellisesti,mutta edelleen tyylillään uskollisena
        Naumanen jatkaa rauhallista linjaa joka ei häiritse
        asiakkaita turhalla palvelualttiudellaan,joten asiakkaat saavat olla aivan rauhassa.
        Tyyli voi olla toinen sopimusasiakkaille joiden rahallinen ostomäärä on suuri tavalliseen ruuvin ostajaan.
        Itse tietoisena asiasta menin kyselemään uutta takkaa keväällä 2007.Myyjiä oli useita "looseissaan"joissa ei ollut asiakkaita.Kyllä ne siellä jotain tekivät,mutta eivät päässeet esittelemään takkoja,vaan vuoroin vilkaisivat olivatko asiakkaat vielä paikalla.Totesin naapurille
        joka oli mukana että kun meillä ei ole kiirettä,niin odotellaan ja katsotaan koska meitä
        tullaan pavelemaan?Noin 1/2 tunnin kuluttua sitten eräs myyjä jo saapuikin paikalle........
        Mutta tilanne meni siihen sitten lopulta ettemme
        päässeet hinnasta yksimielisyyteen kun sen hinta
        ns,apteekin hinta.
        No Kulhon Raudassa oli vastaavanlainen ja sama lähtöhinta mutta se ei ollut enää apteekin hinta
        vaan -15% pois ja kaupat tuli sitten siellä
        tehtyäkin.

• puheenollen

vielä että jos haluaa hyvää palvelua niin kannattaa jo sen takia käydä pelikulma vai nurkkako se on.
        Siellä jätkät on kuin parhaatkin ituhipit ja jotkin loordiporukat mutta vain näköisiä koska oikein asiallista ja hyvää palvelua sieltä saa asiakas joka sieltä nyt jotain on tarpeessa.

• empänyt sanoisi
        puheenollen kirjoitti:

vielä että jos haluaa hyvää palvelua niin kannattaa jo sen takia käydä pelikulma vai nurkkako se on.
        Siellä jätkät on kuin parhaatkin ituhipit ja jotkin loordiporukat mutta vain näköisiä koska oikein asiallista ja hyvää palvelua sieltä saa asiakas joka sieltä nyt jotain on tarpeessa.

Ensinnäkin liian pieni liike sille tavaramäärälle ja toiseksi liian kallis pulju, netistä saa samaa tavaraa halvemmalla postikulujen kanssa.

• ookkaan
        empänyt sanoisi kirjoitti:

Ensinnäkin liian pieni liike sille tavaramäärälle ja toiseksi liian kallis pulju, netistä saa samaa tavaraa halvemmalla postikulujen kanssa.

kysymys paljouvvesta ja hinnasta vaan asiakaspalvelusta.

• 3edsbcd

On se gigantin palvelu sentään parempaa mitä mustassa pörssissä, sillä ruvetaan kinaamaan asiakkaan kanssa ja myydään paketti jossa on jenkkien piuhat!

• JaanuskaD

saman fiiliksen ittekin saanut siellä pari kertaa asioineena, ja viimesen kerran ku kävin, oli todellaki viimenen! Paska paikka

• mmmmie

Empä kyllä itekkään enää Gigantissa käy jos ei oo aivan pakko. Ja kyllä, asiakaspalvelu siellä on paskaa.

Ensinnäkin asiakkaiden saapuessa myymälään ni on ensimmäiseksi kysyttävä tarviiko apua, jos ei ni sit katselkoot rauhassa ja myyjä voi sanoa että kysymään voi tulla tarvittaessa. On ainakin sit se pallo heitetty asiakkaalle. Asiakkaiden ei tarvitse tai pitäisi joutua odottamaan muutamaa minuuttia kauempaa palvelua ellei oo ihan tajuton ruuhka tai kiire. Eikä myyjät missään nimessä sais keskenään ringissä jauhaa paskaa myymälän nurkassa siten että asiakkaat joilla on kysyttävää jää ilman palvelua.

Ite ku tuota asiakaspalveluu ja markkinointii oon lukenu ja valmistunu kyseiseltä alalta ni sen verran tietää ja osaa edellyttää sitä palvelua - se että saako sellasta onki sit toinen juttu. Mut ite aina töissä yritän parhaani mukaan toimii noiden periaatteiden mukaan.

• mummo677

Mokomatkin myyjät. Tulin kauppaan ostamaan johtoa dvd-soittimeeni ja hetiku astuin kauppaan niin eräs myyjä suorastaan hyökkäsi kysymään "tarvitsetko apua?". Suutuksissani törkeästä käytöksestä vastasin vihaisesti "en!", mutta sitten lepyin ja myyjä kysyi etsinkö jotain tiettyä tavaraa tai laitetta. Siis myyjä alkoi udella minulta mitä teen kaupassa? Kai jokainen ihminen saa itse pitää itsellään mitä on missäkin tekemässä. Ei minun tarvitse myyjille kertoa millä asialla olen. Pitäisi potkut antaa tollasille URKKIJOILLE!

• Anonyymi

Hesarissa oli artikkeli Gigantista:

84-vuotias nainen meni ostamaan Gigantista halpaa johtoa mutta tuli ulos satoja euroja köyhempänä: ”Kuinka moni muu joutuu tällaisen kohteeksi?”
      Iäkkäälle naiselle kaupattiin Gigantin myymälässä kaksi kallista sopimusta, joihin hänelle kirjattiin tekaistu sähkö­posti­osoite. Kilpailu- ja kuluttaja­virasto kertoi äskettäin saaneensa palautetta kodin­elektroniikka­ketjun asiakas­palvelun puutteista.

Ei mitään moraalia Gigantissa, tulevaisuudessa jätän väliin.

• Anonyymi

Opettaako Gigantti myyjiään huijaamaan vanhuksia ja nyhtämään heiltä kaiken mikä irti lähtee?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      171
      5488
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      44
      2633
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2222
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1759
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1384
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      162
      1317
    7. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1291
    8. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      32
      1223
    9. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      23
      1182
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      106
      982
    Aihe