Uusi auto!

ajokortiton

Mun mies sanoi ostavansa uuden auton.
Minä en saa valita väriäkään, hän haluaa päättää kaikesta itse.
Saatteko te muut naiset osallistua auton ostoon millään tavalla?

Harmittaa, haluaisin punaisen, mutta mies sanoi, ettei väri tule missään tapauksessa olemaan punainen. Epäilen, että hän haluaa kiusata minua ja valitsee jonkun hiirenharmaan, ruman värin.

19

530

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meilläkin on

      hopeanharmaa auto ja minusta se on tosi tyylikäs väri.
      En puutu auton ostoon mitenkään.

    • osallistua auton ostoon, jos haluaisin. Mulle on ihan yks hailee minkä merkkisen tai värisen auton kyydissä istun, joten mies päättäköön. Onhan mulla ajokortti, mutta kun tykkään ajella enemmän pöpeliköissä kuin tiellä, niin olen luovuttanut kaikki autoihin ja autoiluun liittyvät asiat suosiolla muille.

      Tällä hetkellä meillä on hopeanharmaa auto. Kelpaa mulle.

    • halua puuttua auton ostoon millään tavalla, kun en niistä mitään ymmärrä. Meillä ei ole uuteen autoon varaa ja vanhoja autoja mies kunnostaa. Minä ajelen. Tällä hetkellä valkoisella autolla. Minulle riittää että auto ei minua jätä tielle. Muu on sellasta hömppää vaan.

    • Minulle on aivan sama millainen auto, pääasia on mielestäni se, että se kulkee.

    • ei ole vaimoa

      jankuttamassa aina siitä punaisesta.

      • ajokortiton

        olla paljon iloakin:)
        En minäkään jankuta kuin silloin, kun autoa vaihdetaan, siis väristä, muu jankutus on erikseen.


      • taitaa ollaa niin
        ajokortiton kirjoitti:

        olla paljon iloakin:)
        En minäkään jankuta kuin silloin, kun autoa vaihdetaan, siis väristä, muu jankutus on erikseen.

        että iloa jos seuralaisesta etsin, paras valinta seuraksi taitaa olla koira.

        Eikä muuten valita auton väristä.


    • puolesta vastaan. Jos yleensä ostaisin joskus uuden auton, niin vaimo saisi valita värin. Väri on ainoa mistä hän auton tunnistaa;) Muuhun hänellä ei sitten olisikaan sanomista, paitsi hintaluokkaan, koska ei autoista mitään ymmärrä.
      Käytännössä vaimolla ei ole mitään sanomista koska uutta autoa en koskaan osta ja käytetyn ostossa väri on se mikä on kun hyvä sattuu löytymään, jollei nyt ihan kamala väri ole.

      Tottakai auton pitää olla punainen, pane vaan kova kovaa vasten.

      • ajokortiton

        minun puolellani.
        Naiset eivät välitä näköjään yhtään auton väristä, mutta sinä puolustat minua, siis mies!
        Enhän minäkään autoista mitään ymmärrä, mutta en ole värisokeakaan.
        Yritän pitää puoleni!


    • kun on hoidon ..

      Kannalta melko epäkiitollinen väri.
      Moni ottaa metalli hopean koska se on monella tapaa huolettomin väri.
      Ei näy naarmut ei paska jne.
      Lisäksi helppo paikkamaalata jne..
      Tämä nyt oli mun mielipide.

      Terv. ex automaalari.

      • ajokortiton

        mutta enhän minä sitä autoa hoidakaan, ei se minua haittaa, vaikka mies joutuisi pesemään ja puunaamaan useammin.
        Onpahan poissa mököttämästä.


      • on käyttötavaraa ja sen peseminen ei ole kiellettyä.
        Punainenkin paikkamaali on keksitty. Ja paree olla naarmuttamati;)


    • väri?!

      Tietenkin käyttötarve ja siihen liittyvä tekniikka/hinta suhde ratkaisevat.

      Imagolla minä pyyhin hanurini.

      Värin valinta tuli viimeeksi.
      Olin vuosikausia etsinyt parkkialueilta toistensa näköisiä, grafiitin harmaita opeleita ja primeroja että omaa ostaessani valitsin metallikullitetun.

      Löytyy helpommin parkkialueelta.
      Vaimo alkuun hieman vierasti mutta ei sentään sen vuoksi jäänyt jalkanaiseksi.

      • ajokortiton

        olisikin hienon värinen, suostuisikohan mies sellaiseen:)
        Väri on ERITTÄIN tärkeä valintaperuste!


    • Mandi55

      Vaihdoin viimeviikolla Old Ladyn - Small Beautiin yhteistyöllä Peterin kanssa. Hän lähetti minulle viestin "olen löytänyt sinulle sopivan kaunottaren". Kun näin sen ostoskorin autoliikkeen pihalla menin sisään myyjän luo ja sanoin, että haluan koeajaa tuon mustan Beautyn.
      Pienien fiksauksien jälkeen tein kaupat. Näin helppoa se on tämä yhteistyö meillä ; ) Tosin minä maksoin koko lystin ja nyt olen syömättä jonkin aikaa.

      • ajokortiton

        minä kun en edes osaa ajaa autoa. Tai ehkä osaisin, mutta ei yleisille teille uskalla ilman korttia mennä.
        Musta Beauty kuulostaa hyvältä valinnalta, onnea uudelle autolle!


      • Mandi55
        ajokortiton kirjoitti:

        minä kun en edes osaa ajaa autoa. Tai ehkä osaisin, mutta ei yleisille teille uskalla ilman korttia mennä.
        Musta Beauty kuulostaa hyvältä valinnalta, onnea uudelle autolle!

        Ei sinne isolle tielle saakaan ilman korttia mennä. Harjoittele sivummalla ja mene sitten autokouluun niin saat vaikutusvaltaa perheesi auton valintaan.

        Poikani sai 25.9 ajokortin. Hän ei oikein luottanut Old Ladyyn ja koska vaihdoin vanhan rakkaani uudempaan, siitä kiitokseksi hän tarjosi eilen minulle itse valmistamiaan jauhelihatäytteisiä tortilloja ; )


      • ajokortiton
        Mandi55 kirjoitti:

        Ei sinne isolle tielle saakaan ilman korttia mennä. Harjoittele sivummalla ja mene sitten autokouluun niin saat vaikutusvaltaa perheesi auton valintaan.

        Poikani sai 25.9 ajokortin. Hän ei oikein luottanut Old Ladyyn ja koska vaihdoin vanhan rakkaani uudempaan, siitä kiitokseksi hän tarjosi eilen minulle itse valmistamiaan jauhelihatäytteisiä tortilloja ; )

        äitiinsä tullut, aivan selvästi!
        En minä enää autokouluun mene, saisin käydä sitä lopun ikääni, enkä saisi korttia kuitenkaan.
        Olen hurjan hyvä neuvomaan miestä, vaikka en itse ajakaan:)


    • puuttua

      asiaan, kunnon mies on autonsa ansainnut.

      Hopeanharmaa, auto siis, seisoo pihalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1489
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1106
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      45
      924
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      175
      812
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      759
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      710
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      595
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      578
    9. Mitä mietit jos näet hänet jossain?

      🤗
      Ikävä
      52
      571
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      531
    Aihe