Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

1kk:n paketti

haluaisi

Haluaisin ostaa kaverilleni lahjaksi 1-3kk:n kanavapaketin antenniverkkoon.

Tuntuu että vähän kaikissa täytyy jatkaa enemmän kuin 3kk ja ei sellaista lahjaa voi ostaa mitä hänen täytyy alkaa maksamaan 3kk:n jälkeen ja minä en aio maksaa enemmän kuin ENINTÄÄN sen 3kk.
Mielellään siis juuri se 1kk.

Onko mitään tällaisia paikkoja mistä saisi?

Ja joo, lahja on paska, mutta niin vähän se kaverikin mutta silti haluan jotain ostaa.

5

512

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on se

      että ostat plustv kortin joka näkyy muistaakseni 10 päivää ilman aktivointia ja tilausta. siihen ei siis ole pakko sitoutua mutta ilman se siis näkyy vaan tuon ajan. mut jos kerran kaverisi on paska niin toi sit varmaan riittää. mut en vaan tajua että miks sulla on paska kaveri. eikö kaverien pitäis olla hyviä kaikkien?

      • kaverista

        Jokaisesta kaverista täytyy hyötyä jollain tavalla. Siksi on myös paskoja kavereita..

        Suurin osa kenen seura kiinnostaa, niin hyödyn niiden seurasta koska pidän olla siellä.. eli he ovat "oikeita" kavereita.

        Tämä jolle olen lahjaa ostamassa nyt.. hyödyn hänen seurastaan muulla tavalla. Hän ei varsinaisesti ole mukava, mutta kuitenkin lahjan arvoinen kiitokseksi eräistä asioista.
        Kuitenkin jollain tapaa tärkeä, että tekee mieli lahja ostaa hänelle.. en sitten tiedä johtuuko siitä, että olisi nyt mieliksi, niin hyödyn hänestä jatkossakin. Todennäköistä.

        Ärrällä tuntui olevan tuollaisia paketteja.. kiitos vinkistä. 10pvää riittäisi mainiosti.. ärrällä oli kuitenkin kuukauden paketteja, niin laitetaanpas se.

        JA joo, ajattelet varmaan, että mikä kusipää olen.,. vastaukseni on, että juuri se.


      • mä taas en
        kaverista kirjoitti:

        Jokaisesta kaverista täytyy hyötyä jollain tavalla. Siksi on myös paskoja kavereita..

        Suurin osa kenen seura kiinnostaa, niin hyödyn niiden seurasta koska pidän olla siellä.. eli he ovat "oikeita" kavereita.

        Tämä jolle olen lahjaa ostamassa nyt.. hyödyn hänen seurastaan muulla tavalla. Hän ei varsinaisesti ole mukava, mutta kuitenkin lahjan arvoinen kiitokseksi eräistä asioista.
        Kuitenkin jollain tapaa tärkeä, että tekee mieli lahja ostaa hänelle.. en sitten tiedä johtuuko siitä, että olisi nyt mieliksi, niin hyödyn hänestä jatkossakin. Todennäköistä.

        Ärrällä tuntui olevan tuollaisia paketteja.. kiitos vinkistä. 10pvää riittäisi mainiosti.. ärrällä oli kuitenkin kuukauden paketteja, niin laitetaanpas se.

        JA joo, ajattelet varmaan, että mikä kusipää olen.,. vastaukseni on, että juuri se.

        ajattele noin. Mä koitan pitää sellaisia kavereita joiden kanssa on vaan mukava kaveerata, ilman sen kummempia kummankaan puolisia hyötymisaikoimuksia. Eli siis se seura on se miksi ollaan kavereita, ei se että pääsisi käyttämään toista hyväkseen. Mä kun olen itse ollut aikoinani hyväksikäytettynä (en silleen miten jotkut kierot pervot vois luulla) eli toisinsanoen mä jouduin siis ostamaan kaveruutta, lahjomaan ja tekemään palveluksia eli sillä tavalla hyväksikäytettynä. Joten osaan siis arvostaa aitoa kaveruutta ilman sellaista hyötymistaka-ajatusta, se että ollaan yhdessä ja jutellaan ja harrastetaan jotain yhdessä.

        Hyvältä tuntuvaa kaveria tietenkin haluaa auttaa ja se kuuluu ihmisluontoon, mutta sen pitää mennä niin että itse haluaa jeesata, eikä niin että toinen on kaveri vain jos itsen jeesaan häntä ja teen kaiken hänen eteensä.

        Millaisia asioita tuo sun ns. paskakaverisi on sitten tehnyt sun hyväksesi vai raaskiiko niistä puhua?


      • sellasta....
        mä taas en kirjoitti:

        ajattele noin. Mä koitan pitää sellaisia kavereita joiden kanssa on vaan mukava kaveerata, ilman sen kummempia kummankaan puolisia hyötymisaikoimuksia. Eli siis se seura on se miksi ollaan kavereita, ei se että pääsisi käyttämään toista hyväkseen. Mä kun olen itse ollut aikoinani hyväksikäytettynä (en silleen miten jotkut kierot pervot vois luulla) eli toisinsanoen mä jouduin siis ostamaan kaveruutta, lahjomaan ja tekemään palveluksia eli sillä tavalla hyväksikäytettynä. Joten osaan siis arvostaa aitoa kaveruutta ilman sellaista hyötymistaka-ajatusta, se että ollaan yhdessä ja jutellaan ja harrastetaan jotain yhdessä.

        Hyvältä tuntuvaa kaveria tietenkin haluaa auttaa ja se kuuluu ihmisluontoon, mutta sen pitää mennä niin että itse haluaa jeesata, eikä niin että toinen on kaveri vain jos itsen jeesaan häntä ja teen kaiken hänen eteensä.

        Millaisia asioita tuo sun ns. paskakaverisi on sitten tehnyt sun hyväksesi vai raaskiiko niistä puhua?

        Kieltämättä ei viitsisi alkaa kirjoittelemaan kenestäkään, vaikka sillä paskaa aivojen tilalla onkin.

        Hyvä ihminen on kunhan vaan pysyy neljän seinän sisällä ja on hiljaa =)


    • pettynyt

      1:n kuukauden tilaajan lahjan (toukokuu 2008)pippurimyllyn piti saapua laskun maksettua.kysellyt monta kertaa,luvattu toimittaa.viimeisen kerran luvattiin syyskuussa,ollaan lokakuussa eikä ole saapunut.lahja ei ole suuri,lupaukset täytyisi pitää.laskut kyllä löytää osoitteeseen.ei enää plusteeveetä.onko muilla kokemuksia?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1995
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1624
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1400
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      58
      1307
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1273
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1272
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1191
    Aihe