1kk:n paketti

haluaisi

Haluaisin ostaa kaverilleni lahjaksi 1-3kk:n kanavapaketin antenniverkkoon.

Tuntuu että vähän kaikissa täytyy jatkaa enemmän kuin 3kk ja ei sellaista lahjaa voi ostaa mitä hänen täytyy alkaa maksamaan 3kk:n jälkeen ja minä en aio maksaa enemmän kuin ENINTÄÄN sen 3kk.
Mielellään siis juuri se 1kk.

Onko mitään tällaisia paikkoja mistä saisi?

Ja joo, lahja on paska, mutta niin vähän se kaverikin mutta silti haluan jotain ostaa.

5

573

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on se

että ostat plustv kortin joka näkyy muistaakseni 10 päivää ilman aktivointia ja tilausta. siihen ei siis ole pakko sitoutua mutta ilman se siis näkyy vaan tuon ajan. mut jos kerran kaverisi on paska niin toi sit varmaan riittää. mut en vaan tajua että miks sulla on paska kaveri. eikö kaverien pitäis olla hyviä kaikkien?

• kaverista

Jokaisesta kaverista täytyy hyötyä jollain tavalla. Siksi on myös paskoja kavereita..

Suurin osa kenen seura kiinnostaa, niin hyödyn niiden seurasta koska pidän olla siellä.. eli he ovat "oikeita" kavereita.

Tämä jolle olen lahjaa ostamassa nyt.. hyödyn hänen seurastaan muulla tavalla. Hän ei varsinaisesti ole mukava, mutta kuitenkin lahjan arvoinen kiitokseksi eräistä asioista.
        Kuitenkin jollain tapaa tärkeä, että tekee mieli lahja ostaa hänelle.. en sitten tiedä johtuuko siitä, että olisi nyt mieliksi, niin hyödyn hänestä jatkossakin. Todennäköistä.

Ärrällä tuntui olevan tuollaisia paketteja.. kiitos vinkistä. 10pvää riittäisi mainiosti.. ärrällä oli kuitenkin kuukauden paketteja, niin laitetaanpas se.

JA joo, ajattelet varmaan, että mikä kusipää olen.,. vastaukseni on, että juuri se.

• mä taas en
        kaverista kirjoitti:

Jokaisesta kaverista täytyy hyötyä jollain tavalla. Siksi on myös paskoja kavereita..

Suurin osa kenen seura kiinnostaa, niin hyödyn niiden seurasta koska pidän olla siellä.. eli he ovat "oikeita" kavereita.

Tämä jolle olen lahjaa ostamassa nyt.. hyödyn hänen seurastaan muulla tavalla. Hän ei varsinaisesti ole mukava, mutta kuitenkin lahjan arvoinen kiitokseksi eräistä asioista.
        Kuitenkin jollain tapaa tärkeä, että tekee mieli lahja ostaa hänelle.. en sitten tiedä johtuuko siitä, että olisi nyt mieliksi, niin hyödyn hänestä jatkossakin. Todennäköistä.

Ärrällä tuntui olevan tuollaisia paketteja.. kiitos vinkistä. 10pvää riittäisi mainiosti.. ärrällä oli kuitenkin kuukauden paketteja, niin laitetaanpas se.

JA joo, ajattelet varmaan, että mikä kusipää olen.,. vastaukseni on, että juuri se.

ajattele noin. Mä koitan pitää sellaisia kavereita joiden kanssa on vaan mukava kaveerata, ilman sen kummempia kummankaan puolisia hyötymisaikoimuksia. Eli siis se seura on se miksi ollaan kavereita, ei se että pääsisi käyttämään toista hyväkseen. Mä kun olen itse ollut aikoinani hyväksikäytettynä (en silleen miten jotkut kierot pervot vois luulla) eli toisinsanoen mä jouduin siis ostamaan kaveruutta, lahjomaan ja tekemään palveluksia eli sillä tavalla hyväksikäytettynä. Joten osaan siis arvostaa aitoa kaveruutta ilman sellaista hyötymistaka-ajatusta, se että ollaan yhdessä ja jutellaan ja harrastetaan jotain yhdessä.

Hyvältä tuntuvaa kaveria tietenkin haluaa auttaa ja se kuuluu ihmisluontoon, mutta sen pitää mennä niin että itse haluaa jeesata, eikä niin että toinen on kaveri vain jos itsen jeesaan häntä ja teen kaiken hänen eteensä.

Millaisia asioita tuo sun ns. paskakaverisi on sitten tehnyt sun hyväksesi vai raaskiiko niistä puhua?

• sellasta....
        mä taas en kirjoitti:

ajattele noin. Mä koitan pitää sellaisia kavereita joiden kanssa on vaan mukava kaveerata, ilman sen kummempia kummankaan puolisia hyötymisaikoimuksia. Eli siis se seura on se miksi ollaan kavereita, ei se että pääsisi käyttämään toista hyväkseen. Mä kun olen itse ollut aikoinani hyväksikäytettynä (en silleen miten jotkut kierot pervot vois luulla) eli toisinsanoen mä jouduin siis ostamaan kaveruutta, lahjomaan ja tekemään palveluksia eli sillä tavalla hyväksikäytettynä. Joten osaan siis arvostaa aitoa kaveruutta ilman sellaista hyötymistaka-ajatusta, se että ollaan yhdessä ja jutellaan ja harrastetaan jotain yhdessä.

Hyvältä tuntuvaa kaveria tietenkin haluaa auttaa ja se kuuluu ihmisluontoon, mutta sen pitää mennä niin että itse haluaa jeesata, eikä niin että toinen on kaveri vain jos itsen jeesaan häntä ja teen kaiken hänen eteensä.

Millaisia asioita tuo sun ns. paskakaverisi on sitten tehnyt sun hyväksesi vai raaskiiko niistä puhua?

Kieltämättä ei viitsisi alkaa kirjoittelemaan kenestäkään, vaikka sillä paskaa aivojen tilalla onkin.

Hyvä ihminen on kunhan vaan pysyy neljän seinän sisällä ja on hiljaa =)

• pettynyt

1:n kuukauden tilaajan lahjan (toukokuu 2008)pippurimyllyn piti saapua laskun maksettua.kysellyt monta kertaa,luvattu toimittaa.viimeisen kerran luvattiin syyskuussa,ollaan lokakuussa eikä ole saapunut.lahja ei ole suuri,lupaukset täytyisi pitää.laskut kyllä löytää osoitteeseen.ei enää plusteeveetä.onko muilla kokemuksia?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      119
      3086
    2. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      116
      2401
    3. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      25
      2141
    4. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      23
      1996
    5. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      4
      1975
    6. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      241
      1964
    7. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      100
      1616
    8. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      105
      1404
    9. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      71
      1222
    10. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      135
      1116
    Aihe