Onko naisen pylly sukupuolielin? ainakin se toimii houkuttimena prosessissa.
Onko naisen pylly sukupuolielin
9
1908
Vastaukset
- Peppu pepe
Eihän se varsinaisesti elin ole, mutta pakarat ovat ihmisen seksikkäimmät lihakset. Minä ainakin noteeraan hyvin muodostuneet naisten pyllyt ja kyllä niistä seksin harrastaminen tulee mieleen.
Onneksi niitä vielä näkee täällä Suomessakin jonkin verran, yleensähän Suomalainen nainen on persjalkainen selluliittipylly. - Anaali Antti
on on monet saavat nautintoa siitä kun toinen kakkaa suuhun, tai paistaa pannu kakkuja omasta ulosteestaan ja syö ne itse. ( alaan liittyvä sivusto www.ufox.com ) Puhumattakaan kaiken maailman Hinttareista, jotka minuakin ovat muinoin yrittäneet, kunnes hain talikon.. Saavat toisiaan perseeseen vetämällä jotain sairaan puoleista nautintoa, sairaita ihmisiä kun ovat. Itse kyllä nautin muuan laivahuoran kanssa suunnattomasti paneskellessani häntä perseeseen, kaiken muun kivan ohessa. Kaikesta päätellen nykymaailmassa naisen pylly on sukupuoli elin, ainankin kun alan leffoja katsoo, mutta ei kai sen alkuperäinen tehtävä ole ollut kuin suolikuonan poistaminen..
- Minä
Ei ole.Luodessaan ihmisen Jumala suunnitteli myös
että kaiken nautinnon lisäksi ihminen nauttii syödessään ruokaa, eikö?No jonkin ajan kuluttua tuo syöty ruoka, tai tarkemmin osa siitä, kuona-aineet ulostuvat perä aukon kautta pois.Ja tuo aukko, niin naisella kuin miehelläkin on tuota toimitusta varten.Jumala luodessaan miehen ja naisen suunnitteli heille oikeat kohteet tuohon sukupuoli yhdyntään, eikö?
ps. eihän se ihmissuku ois lisääntynyt jos sitä pyllyyn.......siemenet.
Tutustu, Raamattu 1 Mooseksenkirja 2 luku, aihe:ihmisen luominen.
Kts. myös Uusitestamentti Roomalaiskirje 1 luku kokonaan. - onhan se...
...siinä missä miehenkin
- ukko47v
Ei, ei ja ei, hyi!
- Horonen
Mikäs sen ihanampaa kuin kunnon kakkavanat kullin varressa panon jälkeen, jotka voi pyyhkiä partnerin tyynyliinaan?
- Peppunainen
Ehdottomasti on, olen aina pitänyt peppuseksistä ja siitä, että peppuani käytetään seksuaalisesti hyväksi ;)
Ja muuten, sen homman voi tehdä ilman sotkuja ;) - Nautiskelija nainen
Toki peppu on seksikäs!!
Mä nautin jos peppureikää nuollaan, tai suuseksin aikana mies nai sitä sormellaan. Naintikin onnistuu ja on kiihottavaa, kunhan mies osaa homman, eikä runno sisään voimalla. Suolen voi tyhjentää ennen peppuseksiä ja puhtaus on muutenkin oltava itsestään selvyys. - Nautiskelija
Toki peppu on seksikäs!!
Mä nautin jos peppureikää nuollaan, tai suuseksin aikana mies nai sitä sormellaan. Naintikin onnistuu ja on kiihottavaa, kunhan mies osaa homman, eikä runno sisään voimalla. Suolen voi tyhjentää ennen peppuseksiä ja puhtaus on muutenkin oltava itsestään selvyys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773184
- 492400
- 322117
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812112- 1371879
- 311745
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313291721Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne91556Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51280Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61244