Tarkoitus olisi vahata autoglymin punaisella kullalla. Autoglymin sivuilta ei löydy alinta käyttölämpötilaa. Tietääkö kukaan? Jos vielä ehtisi vahata ulkona...
Auton vahaus - alin lämpötila?
4
9424
Vastaukset
- Vahaaja
En alle tuon 10 lämpötilan enää lähtisi vahailemaan.
Tietenkin nämä ns. suihkutettavat pikavahat ovat asia erikseen.... - djbfjedbfjdjdekdkdksnsasabsaj
Vahailla vielä.Kunhan sen tekee keskellä päivää ennenku aurinko rupee laskeen.Ilman kosteus iltasella on suurempi ongelma kuin lämpotila.Glymin kulta ei tahdo kuivua jos ilman kosteus on korkea.
Ite oon vahannu punasella 2 asteen lämmössä ja hyvin sai vahattua.
Laita punasta ja kultaa samaan pulloon 50/50 ja ravista hyvin.Levitä sekotus pintaan ja anna kuvua noin puolituntii ja kiillota pois.Helppoo ja nopeeta.Toimii !!! Helppoo ja nopeeta vahailua vaikka hiukan useamminkin.- Anonyymi
Ei näin.
- Mmikasevaa
Kylmä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741