Olin eilen illalla liikenteessä klo. 23-24 välisenä aikana. Ajelin Karhulassa, Korkeakoskella, Karhuvuoressa ja Kotkansaarella. Koksin edustalla ja Metsolassakin.
Yksi puolue oli laittanut vaalimainoksensa liian aikaisin näkyviin. Otin mainoksista kuvia, joissa näkyy päivämäärä ja kellonaika.
Tunnustaisiko kyseinen puolue vaalilakia rikkovan toimintansa nyt vapaaehtoisesti, vai otanko yhteyttä keskusvaalilautakuntaan?
P.S. Tämän viestin laitoin jo viime yönä, mutta se oli poistettu. Tässä viestissä ei ole mitään palstan sääntöjä rikkovaa.
P.S. 2. Olen itse aivan toisen puolueen ehdokkaana. Jos ette paljasta tekoanne, niin osaan sen tehdä mahdollisimman ilkeässä paikassa ja mahdollisimman ilkeään aikaan.
Vaalilakia rikottu
8
554
Vastaukset
tainnut olla selvin päin , ainakin muutamassa paikassa osuivat väärään aukkoon.
- Juho Eerola
Kännissä voi vahingossa mennä väärään aukkoon..
- Juho Eerola
Annoin baarissa valomerkin klo. 23.30. Siivosin aika pikaisesti ja lähdin tallaamaan kohti Metsolaa. Kirkon kohdalle saavuin tasan klo. 24.00. Yksi puolue oli laittanut mainoksensa jo tällöin. Ei vaikuttanut ihan tuoreeltaan laitetulta, eikä ollut tämä jengi..
http://www.kotkanperussuomalaiset.fi/ehdokas.htm - ÄÄNESTÄJÄ
Eiks teil ole muuta tekemist kun kytätä keskellä yötä jotain vaalimainoksia...hei ihan oikeesti ja sit valokuvata niitä vielä!Apuvaa onks tää totta?!
- ...alkakoon
Keksippä sinäkin itsellesi jokin hauska harrastus. ;)
- ÄÄNESTÄJÄ
...alkakoon kirjoitti:
Keksippä sinäkin itsellesi jokin hauska harrastus. ;)
Voi kuule niit on yltä kyllin....mut tämähän on uusi
harrastus tämä yöllinen seikkailu kylillä kyttäilemässä mis on mitäkin!JEE jee ihan oikeesti hyvä jutska!!
- Arto Hirvonen
Ryhmä on ollut näin lähellä vaalitaulujen asettamisajasta telineisiin liikkeellä. Oliko yksittäinen ulkojuliste maastossa vai telineessä. Perussuomalaisten vaaliasiamiehenä olen antanut ohjeen vaalitaulujen asettamisesta telineisiin 8.10.2008 kello 00.01 ja siitä eteenpäin niin että tämän päivän aikana on oltava kaikki taulut levitettynä telineisiin. Kun avauksesta ei ilmennyt vähäkään onko vasemmiston vai markkinatalouden kannattaja suunnan asettama taulu tai taulut ei voi antaa täydentävää vastausta.
Itse otin polttoainetta töistä tullessani Kotkan alueella huoltamolta. Pajukkoa vasten 7.10 2008 klo 17,10 katseli naisehdokas kauniisti silmiin anoen minunkin ääntä. En ottanut kuvaa, mutta taulun väri oli taivasosa kauniinpunainen alaosavalkoinen ja mustatukkainen nuorehko nainen. Vähän säpsähdin vaalit tulossa olenko saanut itse joukkoni kello 24,01 liikkeelle, että emme jäisi toisten jalkoihin taulujen saamisesta telineisiin.
Painotin tärkeyttä saada jokaiseen tauluun julisteet paikalle, kun Kymen Sanomat etsivät sellaisen telineen jossa ei vielä ole Perussuomalaisten taulua paikalla kokemusta on entisistä vaaleista, kun lehti tekee jutun vaalimainonnan ulkoisesta alkamista. Jos nyt kyseessä olevat taulut voisi olla Perussuomalaisten asettamia. Niin hyvää on siinä, että uudet voimat lähteneet liikkeelle ohjeideni mukaan valitettavaa jos on 45 minuuttia liianaikaisin asetettu julisteet telineeseen. Pahoittelen vastuullisena vaaliasiamiehenä uusienvoimien aika kömmähdyksestä. Tulen vielä tarkemmin tähdentämään vaalityön vastaaville henkilöille kunnallisvaalilain tarkkoja aikarajoja.
Arto Hirvonen 222 Tämän kirjoitin tänä aamuna klo. 07.10
Perussuomalaisten
Vaaliasiamies
Kotka - A.K.T.I.V.I.S.T
Asia on yksinkertaisesti, niin, että jotkut puolueet/ehdokkaat ansaitsevat tulla mainostetuksi ennen muita!
Sain epävirallista, mutta täysin laillista kautta haltuuni erään puolueen vaalimainoksia.
Eräänä iltana päätin mennä metsobaariin juopottelemaan. Otin vaalimainoksen mukaan ja esittelin sitä baarissa kaikille. Pidin myös esitelmän tästä puolueesta ja eräästä sen ehdokkaasta.
Minua on vuodesta toiseen häirinnyt se, että vaalimainoksille tarkoitetut telineet pystytetään huomattavan paljon ennen, kuin niihin laitetaan mainoksia. Tyhjinä ne näyttävät kovin yksinäisiltä ja värittömiltä.
Kävin kotimatkalla myös Koskipirtissä, Karhunkolossa, Populuksessa jne...
Nyt minulla oli mahdollisuus samalla kertaa mainostaa suosikki puoluettani ja piristää kaupunkikuvaa, joten paluumatkallani laitoin mainokset sinne minne ne kuuluvat!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894200
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032353Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?322302Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell962094Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281887- 311860
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91567- 281531
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881350- 751194