ajattelin mennä

..baariin hui vaikka onkin keskiviikko.. jos vapaita naisia..haluaa tutustua..oon AINAKIN klo 16.00-16.30 ajan hmmm bar 28 elikä nyk eerikinkulma helsingin kampissa.. jos joku oikeesti haluaa tutustua..niiiinn..tämä voisi olla hyvä esimerkki muillekin.... näin sanoo pervokki.. ihan vinkiks vaan mut siellä oon tänään. siis on helppo ratkaisu yksinäisyytteen jos kaksi ihmistä uskaltaa kohdata..netin kauttahan se käy.. kokemuksella..

8

827

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .......

      Sulla siis ei oo massia kuin yhteen stobeen?

      • ..naisille kyllä tarjoan..stoben tahi kaksi..


    • Yleinen vuodattaja

      Saattaahan tuollainen seuranhaku toimiakin, etenkin siellä stadissa.

      • ..hiljasta oli ja sitten pistin menemään..


      • ovat tylsiä
        pervokki kirjoitti:

        ..hiljasta oli ja sitten pistin menemään..

        Kampin baareissa on äärimmäisen tylsä meininki, siellä on korkeintaan keskenään juttelevia sisäsiittoisia kaveriporukoita ja vieraisiin pöytiin ei pidä mennä huutelemaan. Kampin baarissa saa rauhassa istua koko illan ilman että kukaan tulee häiriköimään.

        Kokeile ennemmin kallion baareja. Esim. Exodus on pieni ja intiimi baari jossa on mahdoton välttyä tutustumishaluisilta juttelijoilta ja taatusti ei voi juoda kaljaansa yksin nurkassa ilman että sinne tulee vierustovereita esittäytymään ja juttelemaan. Myös esim. tauko-baari ja abinbaari ovat vastaavia hyviä baareja. Sinne vaikka joka päivä parille tuopille töiden jälkeen, niin joka päivä on muutama kaveri lisää.


      • ovat tylsiä kirjoitti:

        Kampin baareissa on äärimmäisen tylsä meininki, siellä on korkeintaan keskenään juttelevia sisäsiittoisia kaveriporukoita ja vieraisiin pöytiin ei pidä mennä huutelemaan. Kampin baarissa saa rauhassa istua koko illan ilman että kukaan tulee häiriköimään.

        Kokeile ennemmin kallion baareja. Esim. Exodus on pieni ja intiimi baari jossa on mahdoton välttyä tutustumishaluisilta juttelijoilta ja taatusti ei voi juoda kaljaansa yksin nurkassa ilman että sinne tulee vierustovereita esittäytymään ja juttelemaan. Myös esim. tauko-baari ja abinbaari ovat vastaavia hyviä baareja. Sinne vaikka joka päivä parille tuopille töiden jälkeen, niin joka päivä on muutama kaveri lisää.

        ..onhan ne kampin baarit nykyään tai toisinaan vähän tylsiä. kyllä kallio on tuttua seutua. oon pyörinyt niissä baareissa pitkään.


    • Hannele.

      Jos sä oot nimimerkkisi mukaan kauhee pervo, niin en mä sua uskalla lähestyä. Tietty lääpit ja rellestät humalassa. Ei kiitos. Etkä ole edes komea!

      • ..minkä minä nimimerkilleni voin?.... oon juuri päinvastoin.. no mitä ulkonäköön tulee..sehän tietysti on makuasia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1236
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1111
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      98
      833
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      308
      792
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe