..baariin hui vaikka onkin keskiviikko.. jos vapaita naisia..haluaa tutustua..oon AINAKIN klo 16.00-16.30 ajan hmmm bar 28 elikä nyk eerikinkulma helsingin kampissa.. jos joku oikeesti haluaa tutustua..niiiinn..tämä voisi olla hyvä esimerkki muillekin.... näin sanoo pervokki.. ihan vinkiks vaan mut siellä oon tänään. siis on helppo ratkaisu yksinäisyytteen jos kaksi ihmistä uskaltaa kohdata..netin kauttahan se käy.. kokemuksella..
ajattelin mennä
8
808
Vastaukset
- .......
Sulla siis ei oo massia kuin yhteen stobeen?
- Yleinen vuodattaja
Saattaahan tuollainen seuranhaku toimiakin, etenkin siellä stadissa.
- ovat tylsiä
pervokki kirjoitti:
..hiljasta oli ja sitten pistin menemään..
Kampin baareissa on äärimmäisen tylsä meininki, siellä on korkeintaan keskenään juttelevia sisäsiittoisia kaveriporukoita ja vieraisiin pöytiin ei pidä mennä huutelemaan. Kampin baarissa saa rauhassa istua koko illan ilman että kukaan tulee häiriköimään.
Kokeile ennemmin kallion baareja. Esim. Exodus on pieni ja intiimi baari jossa on mahdoton välttyä tutustumishaluisilta juttelijoilta ja taatusti ei voi juoda kaljaansa yksin nurkassa ilman että sinne tulee vierustovereita esittäytymään ja juttelemaan. Myös esim. tauko-baari ja abinbaari ovat vastaavia hyviä baareja. Sinne vaikka joka päivä parille tuopille töiden jälkeen, niin joka päivä on muutama kaveri lisää. ovat tylsiä kirjoitti:
Kampin baareissa on äärimmäisen tylsä meininki, siellä on korkeintaan keskenään juttelevia sisäsiittoisia kaveriporukoita ja vieraisiin pöytiin ei pidä mennä huutelemaan. Kampin baarissa saa rauhassa istua koko illan ilman että kukaan tulee häiriköimään.
Kokeile ennemmin kallion baareja. Esim. Exodus on pieni ja intiimi baari jossa on mahdoton välttyä tutustumishaluisilta juttelijoilta ja taatusti ei voi juoda kaljaansa yksin nurkassa ilman että sinne tulee vierustovereita esittäytymään ja juttelemaan. Myös esim. tauko-baari ja abinbaari ovat vastaavia hyviä baareja. Sinne vaikka joka päivä parille tuopille töiden jälkeen, niin joka päivä on muutama kaveri lisää...onhan ne kampin baarit nykyään tai toisinaan vähän tylsiä. kyllä kallio on tuttua seutua. oon pyörinyt niissä baareissa pitkään.
- Hannele.
Jos sä oot nimimerkkisi mukaan kauhee pervo, niin en mä sua uskalla lähestyä. Tietty lääpit ja rellestät humalassa. Ei kiitos. Etkä ole edes komea!
..minkä minä nimimerkilleni voin?.... oon juuri päinvastoin.. no mitä ulkonäköön tulee..sehän tietysti on makuasia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi623995Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D783628- 413130
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192528Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222377Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa442075- 471957
- 471748
- 291601
- 301546