Hankin tänään tuota Basiron AC 5% geeliä, ja pakkausselosteessa sanotaan vain että "levitetään hoidettaville ihoalueille 1-2 kertaa päivässä", mutta pestäänkö sitä pois ollenkaan, vai annetaanko vain olla? Yritin tuossa googletella, ja joissain sivuilla luki, että annetaan vaikuttaa 1-5min ja sitten pestään pois. Nyt olen vähän ulapalla, miten toimia kun on kahdenlaisia ohjeita..
Onko ketään, joka on käyttänyt tätä?
kysymys Basironista !
3
816
Vastaukset
- pestä
Ohjeissa lukee aina selvästi jos pitää pestä pois. Linkkaappas se sivu jossa sanotaan, että pestään 1min kuluttua pois?
- Perehtyjä
Basiron AC 5% geeliä ei tarvitse pestä pois, vaan Basiron AC 5% WASH kuuluu pestä pois n. 1-5 min käytön jälkeen. Tarkista kumpaa sinulla on. WASH on isommassa tuubissa ja ohjeissa kerrotaan että pestään pois ja että on tarkoitettu myös selän ja rinnan akneen.
Toki geelinkin voi (varsinkin alkukäytössä) pestä pois mikäli se tuntuu polttavan liikaa, mutta tällöin vaikutus ei ole yhtä tehokas.
Muista: Kannattaa levittää Basironia OHUT kerros KOKO ihoalueelle. Tällöin se imeytyy paremmin ja ennaltaehkäisee uusien finnien muodostamista. Mikäli iho kuivuu paljon, kosteusvoiteen käyttö voi olla viisasta. Itse laitan hieman rasvatonta (0% rasvaa) kosteusvoidetta silmien alapuolella olevalle iholle, johon tulee muuten niitä pieniä kuivuudesta johtuvia valkoisia näppylöitä.- mth
Ok, kiitos paljon! Voi olla että sekoitin sen tuohon WASH juttuun, itselläni sitä ei ole (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 30411676
- 1447146
- 1045962
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa425319- 534399
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304299On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323621- 623618
- 833238
Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223145