Le Coco Beachiin joulukuussa-muilla kokemuksia?

Sunny

Olemme mieheni kanssa lähdössä Mauritiukselle joulukuussa ja majoitumme Le Coco Beach-hotelliin. Nyt toivoisin siellä käyneiltä mahdollisimman paljon infoa hotellista ja ympäristöstä, mihin on hyvä varautua, mitä mahd. mukaan, ym. Millainen hotellin ranta, onko oma vai yleinen? Saako hotellilta esim. omat rantapyyhkeet?
Millaista ruokaa...Siis kaikki tieto otetaan kiitollisuudella vastaan!

2

626

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viime jouluna vieraillut

Olin Coco Beachissa vain yhden yön, joten hieman rajoittunutta tietoa tulee täältä.

Hotellin puolesta on rantapyyhkeet (saa panttikortilla altaalta). Erilaisia rantoja on myös lapsille, rantatuoleja melkein riittävästi, kuntosali, jonkilaista ratsastusta on tarjolla, samoin vesiaktiviteetteja.

Ruoka oli tosi monipuolista ja hyvää, mutta tosiaan oltiin siellä vaan yksi päivä syömässä itseämme ähkyyn. Hotelli on kohtuu hyvä, ei parhaimmasta päästä, muttei mitenkään huono. Huoneisiin opastetaan henkilökohtaisesti. Me oltiin sellaisessa kolmen hotellihuoneen majassa, jossa jokaisella oli joko parveke tai terassi, näkymät rannalle, tottakai. Hotellihuone oli siisti ja tilava, ei valittamista. Hotellilla oli omat lemmikkikilpparit.

Mauritiuksella kaikki rannat ovat yleisiä (periaatteessa) eli niihin sovelletaan samanlaista jokamiehen oikeutta kuin Suomessa metsiin. Coco Beach on niin kaukana kaikesta, etten ulkopuolisia rannalla nähnyt (kaupustelijoita lukuunottamatta). Jos jokin hotelli on vilkkaammalla alueella, niillä on omat vartijat, jotka vahtivat hotellin asukkaiden tavaroita.

Hieman kaukana kaupungista se on, 10-15min. taksilla, muistaakseni. Hotellilla oli omat turistikaupat ja rannalla oli myös kaupustelijoita, mutta turistihinnoissa tietysti. Lähin iso kaupunki ei ole minulle tuttu eikä kauniimmasta päästä. Sekin on hieman eristyksissä muusta Mauritiuksesta.

Huoneissa oli varoitukset gekoista yms, nehän ovat vaarattomia, mutta turistit eivät ilmeisesti tajua sitä. Drinksut oli Suomi-hinnoissa ja vaikka ruoka kuuluu hintaan, niin juomista (myös vedestä) pitää maksaa. Omat vanhemmat (yhdessä toisessa hotellissa) hankkivat omat vesipullot kaupasta. Palvelu oli hyvää ja nopeaa. Ei valittamista. Hotellialue oli iso ja siisti ja ohjelmaakin tuntui olevan tarjolla.

• Sunny

Lämmin kiitos vastauksesta! Täällä ollaan jo "lähtökuopissa"!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2453
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1191
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1092
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      919
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      892
    Aihe