HEX on tuossa 6000 pisteen kieppeillä. Voiko nuo pisteet mennä miinuksen puolelle.. Meinaan tällämenolla kohta ollaan pakkkasella,,,
indeksit alhaalla
1
333
Vastaukset
- mutta ajatellaanpas asiaa
Siis kaikki pörssiyhtiöt eivät ainoastaan olisi täysin arvottomia (tällöin OMX indeksi 0), siis Nokiat ja muut yritykset voisi joku ostaa vaikka yhdellä centillä, vaan negatiivisia arvoltaan.
Realistinen vaihtoehtohan olisi tietenkin kommunismi, eli valtio omistaisi kaiken. Siis aivan kaiken, eikä mitään yksityistä omaisuutta olisi. Jos yksityistä omaisuutta ei voi olla, ei sillä voi olla edes potentiaalista arvoa.
Mutta negatiivinen indeksi??? Älyvapaa, mutta mielenkiintoinen ajatus.
Yksinkertaista: tällöin JOUTUISIT MAKSAMAAN SIITÄ, ETTET OMISTAISI NOKIAA JA MUITA YHTIÖITÄ!!! Nythän joudut maksamaan osakkeesta / yhtiön omistamisesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618020- 1334584
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.333887- 213208
- 232772
- 292727
- 512392
- 252210
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3952162- 322099