Tervehdys
Toivoisin kommentteja Respon kärryistä. Ovatko ne oikeasti laadukkaita? Kärry tehtäneen Virossa ja samoista osista kuin Farmi. Lienee siis kastamalla sinkitty?
Kärryä mydään ainakin täällä: http://www.kooproject.com/, onko tietoa muista ostopaikoista? Ja vieläkö näitä kannattaa hakea Virosta vai maksaako vaivaa?
RESPO. Oikeastiko hyvä?
8
2971
Vastaukset
- laatu suhde
kohillaan. Ittellä kärry ja traikku Respoja, ei ongelmia niitten kaa.
- miksi ette neuvo
Eikö mainos pure.
- kaukod
hah! nekö laatutuotteita? yhteen kasatuista peltilevyistä näyttäää päältä koreilta mutta siihen se sitten jääkin. Monta peräkärryä omistaneena nytkin useita hankkiuduin, omasta respostani vilkkaasti ennen niittien ruostumista eroon.
- hakea
Hei. Kannattaa ehdottomasti hakea virosta ja mielellään kauempaa kun tallinnasta niin on hinta vieläkin edukkaampi. Olen suomalainen ja olen jatkuvasti virossa niin tiedän tarkkaan missä hintojen kanssa mennään. Tuon itsekin näitä Respon kärryjä kokoajan ja paljon suomeen.
- sittenniitä
saa eli hintavertailu kehiin, ja ostopaikka virossa, missä voi asioida. kiitos etukäteen..
- yritys
ryöstää kärryistä ihan järjetöntä katetta. Siksi kannattaa hakea.
- kaukod
Korjaus edellelliseen! Jos käyttö on vähäistä
mm. roskien kuljetusta ja jotain kevyttä mm. 1
lauta kesässä tuotteet sopivat hommaan mainiosti kuten monet muutkin hitsattu runko niitatut kevyet
peltilaidan omaavat tuotteet. Jos taas oikeasti kuljetetaan tavaraa respot, farmit ym. rautakauppojen kevyet kärryt ovat ihan leluja. Oikea laatukärry on valmistettu kokonaan hitsaamalla ilman mitään kevyehköjä laitoja (hitsattu valmiiksi koko kärry ja sitten kastamalla upposinkattu) näin valmistetussa kärryssä on myös vahvat laidat eikä mitkään 0,05mm kantatut pellit jotka vääntyy puhalluksesta.
- jo pomppas
olipas aivan JÄRJETTÖMIÄ hintoja. kyllä tuolla hinnalla saa jo aivan suomessa tehdynkin mistä ei mene sormi pohjasta läpi seuraavana suvena...
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1194379- 1533712
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1033486Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392839- 1321768
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta381582Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk181228Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191194Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221154Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421140