taudin pelkkiä oireita kuuntelemalla ja tutkimalla käsiä ja jalkoja ja liikkeitä varmaksi ilman mitään pään kuvauksia( ct-kuvaus).
Vastaukset 8
- kyllä siihen
muitakin tutkimuksia tarvitaan
- neurologilla
miehelleni 5 vuotta sitten ja paikkansa piti. Ei tarvinnut lisätutkimuksia. Päivästä toiseen mennään kohtullisesti. Huonompiakin sairauksia on olemassa. Tämä on paljon myös asennekysymys ja tietenkin vain oma kokemukseni.
- ......
neurologilla kirjoitti:
miehelleni 5 vuotta sitten ja paikkansa piti. Ei tarvinnut lisätutkimuksia. Päivästä toiseen mennään kohtullisesti. Huonompiakin sairauksia on olemassa. Tämä on paljon myös asennekysymys ja tietenkin vain oma kokemukseni.
hei.olisiko kellään innostusta pitämään yhteyksiä ja jakamaan kokemuksia..iloja..suruja..?liittyen parkkis omaiseen..itsellä vasta tuore suhde,enkä paljoa tiedä kaikkiin asioihin miten suhtautua rakkaimpaansa..haluaisin jonkun kohtalotoverin jonka kanssa voisin jakaa ne..vastauksesta kiitollinen..
- pe60
...... kirjoitti:
hei.olisiko kellään innostusta pitämään yhteyksiä ja jakamaan kokemuksia..iloja..suruja..?liittyen parkkis omaiseen..itsellä vasta tuore suhde,enkä paljoa tiedä kaikkiin asioihin miten suhtautua rakkaimpaansa..haluaisin jonkun kohtalotoverin jonka kanssa voisin jakaa ne..vastauksesta kiitollinen..
Hei!Mielelläni vaihdan ajatuksia niin taudista kuin muutenkin.Parkinson todettiin minulla v2001.Olen työelämässä ollut tänne asti.Tänään kävin neuroplk tulos,määräsivät työkyky tutkimukseen ja sinne asti sairaslomalle.Liikunta kaikenlainen on eduksi ei sen niin tehokasta tarvitse olla,ajatus vaihtuu ja tulee hyvä mieli.Hyvää syksyn jatkoa
- .....
pe60 kirjoitti:
Hei!Mielelläni vaihdan ajatuksia niin taudista kuin muutenkin.Parkinson todettiin minulla v2001.Olen työelämässä ollut tänne asti.Tänään kävin neuroplk tulos,määräsivät työkyky tutkimukseen ja sinne asti sairaslomalle.Liikunta kaikenlainen on eduksi ei sen niin tehokasta tarvitse olla,ajatus vaihtuu ja tulee hyvä mieli.Hyvää syksyn jatkoa
kiitos viestistä,ja että haluat pitää yhteyksiä...merkkaa paljon minulle..olen seurustellu vasta puoli vuotta hänelle diaknoosi annettii 5v.sitten..hän on tosi tärkeä ihminen minulle ja haluan tehdä kaikkeni että olisi hyvä olla..pelottaa tulevaisuuskin???mutta pysyn hänen rinnalla sekä ylä että alamäessä
- rähäkkä
http://parkkis.ning.com/forum
Laitan sinulle linkkinä tämän sivun, siellä on asiallista keskustelua sairaudesta. vanhat sivut on myös olemassa.
Kirjautua sinne myös pitää - 10 v sairastanut
Neurologi tekee diagnoosin kliinisen tutkimuksen perusteella.Millään kokeilla ja kuvauksilla tautia ei voida todeta. Niitä toki tehdään muiden sairauksien poissulkemiseksi.
- WaltterRedder
Muut tutkimukset pois sulkevat muut sairaudet. Rähäkkä antoi oivan linkin - tervetuloa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751739- 241216
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341112Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu135933Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64704
- 77632
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192629On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 49571
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 57502
- 36474
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398