taudin pelkkiä oireita kuuntelemalla ja tutkimalla käsiä ja jalkoja ja liikkeitä varmaksi ilman mitään pään kuvauksia( ct-kuvaus).
pystyykö neuro-
8
6521
Vastaukset
- kyllä siihen
muitakin tutkimuksia tarvitaan
- neurologilla
miehelleni 5 vuotta sitten ja paikkansa piti. Ei tarvinnut lisätutkimuksia. Päivästä toiseen mennään kohtullisesti. Huonompiakin sairauksia on olemassa. Tämä on paljon myös asennekysymys ja tietenkin vain oma kokemukseni.
- ......
neurologilla kirjoitti:
miehelleni 5 vuotta sitten ja paikkansa piti. Ei tarvinnut lisätutkimuksia. Päivästä toiseen mennään kohtullisesti. Huonompiakin sairauksia on olemassa. Tämä on paljon myös asennekysymys ja tietenkin vain oma kokemukseni.
hei.olisiko kellään innostusta pitämään yhteyksiä ja jakamaan kokemuksia..iloja..suruja..?liittyen parkkis omaiseen..itsellä vasta tuore suhde,enkä paljoa tiedä kaikkiin asioihin miten suhtautua rakkaimpaansa..haluaisin jonkun kohtalotoverin jonka kanssa voisin jakaa ne..vastauksesta kiitollinen..
- pe60
...... kirjoitti:
hei.olisiko kellään innostusta pitämään yhteyksiä ja jakamaan kokemuksia..iloja..suruja..?liittyen parkkis omaiseen..itsellä vasta tuore suhde,enkä paljoa tiedä kaikkiin asioihin miten suhtautua rakkaimpaansa..haluaisin jonkun kohtalotoverin jonka kanssa voisin jakaa ne..vastauksesta kiitollinen..
Hei!Mielelläni vaihdan ajatuksia niin taudista kuin muutenkin.Parkinson todettiin minulla v2001.Olen työelämässä ollut tänne asti.Tänään kävin neuroplk tulos,määräsivät työkyky tutkimukseen ja sinne asti sairaslomalle.Liikunta kaikenlainen on eduksi ei sen niin tehokasta tarvitse olla,ajatus vaihtuu ja tulee hyvä mieli.Hyvää syksyn jatkoa
- .....
pe60 kirjoitti:
Hei!Mielelläni vaihdan ajatuksia niin taudista kuin muutenkin.Parkinson todettiin minulla v2001.Olen työelämässä ollut tänne asti.Tänään kävin neuroplk tulos,määräsivät työkyky tutkimukseen ja sinne asti sairaslomalle.Liikunta kaikenlainen on eduksi ei sen niin tehokasta tarvitse olla,ajatus vaihtuu ja tulee hyvä mieli.Hyvää syksyn jatkoa
kiitos viestistä,ja että haluat pitää yhteyksiä...merkkaa paljon minulle..olen seurustellu vasta puoli vuotta hänelle diaknoosi annettii 5v.sitten..hän on tosi tärkeä ihminen minulle ja haluan tehdä kaikkeni että olisi hyvä olla..pelottaa tulevaisuuskin???mutta pysyn hänen rinnalla sekä ylä että alamäessä
- rähäkkä
http://parkkis.ning.com/forum
Laitan sinulle linkkinä tämän sivun, siellä on asiallista keskustelua sairaudesta. vanhat sivut on myös olemassa.
Kirjautua sinne myös pitää - 10 v sairastanut
Neurologi tekee diagnoosin kliinisen tutkimuksen perusteella.Millään kokeilla ja kuvauksilla tautia ei voida todeta. Niitä toki tehdään muiden sairauksien poissulkemiseksi.
- WaltterRedder
Muut tutkimukset pois sulkevat muut sairaudet. Rähäkkä antoi oivan linkin - tervetuloa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983