Kari Lehtonen

Alley

Mitäs mieltä te olette kyseisestä herrasta? Omasta mielestäni älyttömän hyvä maalivahti. Tulee pääsemään pitkälle urallaan, vaikka tällä hetkellä onkin farmissa. Kuuluu mun suosikkipelaajiin. :)

10

981

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Piraatti90

Moi! Joo, oon seurannut itekkin kyseistä herraa aika tarkasti, sillä olen itekkin maalivahti.
      Se on kyllä aika moinen jätkä! Kun se pistää perus-asennon, niin ei sieltä ihan heti löydy tyhjiä paikkoja mistä vois tehdä maaliin! :)
      Toivottavasti viellä jonain päivänä nousisi Atlantan ykkös mokeks, ja sitä kautta ehkä parempiin joukkueisiin.

• jaa

Vitun pelle!
        Miten niin pääsis "parempiin" joukkueisiin? Onko atlanta vai paska joukkue? Ei yhtään häviötä edes vielä.
        Kuka sen tietää onko se atlanta kuinka hyvä parin vuoden päästä. Ehkä stanley cup voittaja. Pitsburgh oli ennen lemiööt' surkea jengi. Mutta sen ansiosta pari stanleytakin voitti. Oli paras joukkue siis. Ehkä kovatshukin ja lehtosen ansiosta superhyvä. Jos vielä danykin pääsis kentälle niin..

• Alley

Atlantahan on hyvä joukkue. Toki varmasti niitä parempiakin löytyy, mutta mä uskon, että Thrashers on ainakin näin aluksi Karille ihan riittävä. Kenties viihtyy pitempäänkin kunhan vaan farmista pääsee.

• kgirl

Joo. Lehtonen on mun suosikki. Älyttömän hyvä maalivahti nuoresta iästään huolimatta.

• nupefan

Lehtonen on ihan hyvä ja varmasti se on sille parempi, että pelaa ensin farmissa, koska siellä sillä on aikaa kehittyä. Oma lempparini on Nurminen (niinku nimim. voi huomata). Mutta sitten kun Nupen pelaajan aika on ohi, niin voin ruveta kannattamaan Lehtosta...
        Lehtonen on selvä tulevaisuuden lupaus.

• WEz

No joo. Onhan Lehtonen kyllä lahjakas ja varmasti paras suomalainen maalivahti muutaman vuoden päästä. Silti hieman ihmettelen Atlantan toimintatapoja. Menettävät kaksi hyökkääjää (Snyder ja Heatley) ja ostavat tilalle maalitykki Hurmeen joka nostaa yli miljoonan palkkaa istumalla farmissa. Nyt periaatteessa neljä maalivahtia jotka voisivat NHL:ssä pelata, mutta Nurminen on ainoa joka saa säännöllisesti peliaikaa. ?!?

• Tane

...on että Lehtosen Karista ei oo NHL:ään!
        Keräilee kamppeita ja tulee Suomeen.

• veinkretski
        Tane kirjoitti:

...on että Lehtosen Karista ei oo NHL:ään!
        Keräilee kamppeita ja tulee Suomeen.

Huoh...niinpäniin....

• sini

paras suomalais mokke NHL:ssä

• Boy-82

Tämä mies on kyllä sellainen muuri, ettei mene todellakaan helppoja maaleja.Todella rauhallinen maalivahti, odottaa hyökkääjien ratkaisuja. Todella peittävä maalivahti. Tulee ihan varmasti tilaisuus päästä pelaavaan kokoonpanoon Atlantassa. Aikaa "Kärpällä" on vielä vaik kuinka paljon. Tulevaisuuden veskari

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      112
      1431
    2. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1297
    3. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      134
      1038
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      964
    5. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      39
      897
    6. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      71
      863
    7. Haluatko naimisiin kaivattusi kanssa?

Alttarille astelette
      Ikävä
      97
      857
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      75
      846
    9. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      54
      822
    10. Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun

Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että
      Ikävä
      39
      774
    Aihe