Kari Lehtonen

Alley

Mitäs mieltä te olette kyseisestä herrasta? Omasta mielestäni älyttömän hyvä maalivahti. Tulee pääsemään pitkälle urallaan, vaikka tällä hetkellä onkin farmissa. Kuuluu mun suosikkipelaajiin. :)

10

970

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Piraatti90

Moi! Joo, oon seurannut itekkin kyseistä herraa aika tarkasti, sillä olen itekkin maalivahti.
      Se on kyllä aika moinen jätkä! Kun se pistää perus-asennon, niin ei sieltä ihan heti löydy tyhjiä paikkoja mistä vois tehdä maaliin! :)
      Toivottavasti viellä jonain päivänä nousisi Atlantan ykkös mokeks, ja sitä kautta ehkä parempiin joukkueisiin.

• jaa

Vitun pelle!
        Miten niin pääsis "parempiin" joukkueisiin? Onko atlanta vai paska joukkue? Ei yhtään häviötä edes vielä.
        Kuka sen tietää onko se atlanta kuinka hyvä parin vuoden päästä. Ehkä stanley cup voittaja. Pitsburgh oli ennen lemiööt' surkea jengi. Mutta sen ansiosta pari stanleytakin voitti. Oli paras joukkue siis. Ehkä kovatshukin ja lehtosen ansiosta superhyvä. Jos vielä danykin pääsis kentälle niin..

• Alley

Atlantahan on hyvä joukkue. Toki varmasti niitä parempiakin löytyy, mutta mä uskon, että Thrashers on ainakin näin aluksi Karille ihan riittävä. Kenties viihtyy pitempäänkin kunhan vaan farmista pääsee.

• kgirl

Joo. Lehtonen on mun suosikki. Älyttömän hyvä maalivahti nuoresta iästään huolimatta.

• nupefan

Lehtonen on ihan hyvä ja varmasti se on sille parempi, että pelaa ensin farmissa, koska siellä sillä on aikaa kehittyä. Oma lempparini on Nurminen (niinku nimim. voi huomata). Mutta sitten kun Nupen pelaajan aika on ohi, niin voin ruveta kannattamaan Lehtosta...
        Lehtonen on selvä tulevaisuuden lupaus.

• WEz

No joo. Onhan Lehtonen kyllä lahjakas ja varmasti paras suomalainen maalivahti muutaman vuoden päästä. Silti hieman ihmettelen Atlantan toimintatapoja. Menettävät kaksi hyökkääjää (Snyder ja Heatley) ja ostavat tilalle maalitykki Hurmeen joka nostaa yli miljoonan palkkaa istumalla farmissa. Nyt periaatteessa neljä maalivahtia jotka voisivat NHL:ssä pelata, mutta Nurminen on ainoa joka saa säännöllisesti peliaikaa. ?!?

• Tane

...on että Lehtosen Karista ei oo NHL:ään!
        Keräilee kamppeita ja tulee Suomeen.

• veinkretski
        Tane kirjoitti:

...on että Lehtosen Karista ei oo NHL:ään!
        Keräilee kamppeita ja tulee Suomeen.

Huoh...niinpäniin....

• sini

paras suomalais mokke NHL:ssä

• Boy-82

Tämä mies on kyllä sellainen muuri, ettei mene todellakaan helppoja maaleja.Todella rauhallinen maalivahti, odottaa hyökkääjien ratkaisuja. Todella peittävä maalivahti. Tulee ihan varmasti tilaisuus päästä pelaavaan kokoonpanoon Atlantassa. Aikaa "Kärpällä" on vielä vaik kuinka paljon. Tulevaisuuden veskari

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      347
      8709
    2. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2561
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      69
      2338
    4. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      179
      1945
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1532
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1381
    7. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1337
    8. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      179
      1307
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1300
    10. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      42
      1217
    Aihe