Kari Lehtonen

Alley

Mitäs mieltä te olette kyseisestä herrasta? Omasta mielestäni älyttömän hyvä maalivahti. Tulee pääsemään pitkälle urallaan, vaikka tällä hetkellä onkin farmissa. Kuuluu mun suosikkipelaajiin. :)

10

960

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Piraatti90

      Moi! Joo, oon seurannut itekkin kyseistä herraa aika tarkasti, sillä olen itekkin maalivahti.
      Se on kyllä aika moinen jätkä! Kun se pistää perus-asennon, niin ei sieltä ihan heti löydy tyhjiä paikkoja mistä vois tehdä maaliin! :)
      Toivottavasti viellä jonain päivänä nousisi Atlantan ykkös mokeks, ja sitä kautta ehkä parempiin joukkueisiin.

      • jaa

        Vitun pelle!
        Miten niin pääsis "parempiin" joukkueisiin? Onko atlanta vai paska joukkue? Ei yhtään häviötä edes vielä.
        Kuka sen tietää onko se atlanta kuinka hyvä parin vuoden päästä. Ehkä stanley cup voittaja. Pitsburgh oli ennen lemiööt' surkea jengi. Mutta sen ansiosta pari stanleytakin voitti. Oli paras joukkue siis. Ehkä kovatshukin ja lehtosen ansiosta superhyvä. Jos vielä danykin pääsis kentälle niin..


      • Alley

        Atlantahan on hyvä joukkue. Toki varmasti niitä parempiakin löytyy, mutta mä uskon, että Thrashers on ainakin näin aluksi Karille ihan riittävä. Kenties viihtyy pitempäänkin kunhan vaan farmista pääsee.


    • kgirl

      Joo. Lehtonen on mun suosikki. Älyttömän hyvä maalivahti nuoresta iästään huolimatta.

      • nupefan

        Lehtonen on ihan hyvä ja varmasti se on sille parempi, että pelaa ensin farmissa, koska siellä sillä on aikaa kehittyä. Oma lempparini on Nurminen (niinku nimim. voi huomata). Mutta sitten kun Nupen pelaajan aika on ohi, niin voin ruveta kannattamaan Lehtosta...
        Lehtonen on selvä tulevaisuuden lupaus.


    • WEz

      No joo. Onhan Lehtonen kyllä lahjakas ja varmasti paras suomalainen maalivahti muutaman vuoden päästä. Silti hieman ihmettelen Atlantan toimintatapoja. Menettävät kaksi hyökkääjää (Snyder ja Heatley) ja ostavat tilalle maalitykki Hurmeen joka nostaa yli miljoonan palkkaa istumalla farmissa. Nyt periaatteessa neljä maalivahtia jotka voisivat NHL:ssä pelata, mutta Nurminen on ainoa joka saa säännöllisesti peliaikaa. ?!?

      • Tane

        ...on että Lehtosen Karista ei oo NHL:ään!
        Keräilee kamppeita ja tulee Suomeen.


      • veinkretski
        Tane kirjoitti:

        ...on että Lehtosen Karista ei oo NHL:ään!
        Keräilee kamppeita ja tulee Suomeen.

        Huoh...niinpäniin....


    • sini

      paras suomalais mokke NHL:ssä

      • Boy-82

        Tämä mies on kyllä sellainen muuri, ettei mene todellakaan helppoja maaleja.Todella rauhallinen maalivahti, odottaa hyökkääjien ratkaisuja. Todella peittävä maalivahti. Tulee ihan varmasti tilaisuus päästä pelaavaan kokoonpanoon Atlantassa. Aikaa "Kärpällä" on vielä vaik kuinka paljon. Tulevaisuuden veskari


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe