elohiiri päässä

sar90

Mulla on kahden viikon ajan ollut tuntemuksia vasemmalla puolella päätä,tuntuu elohiireltä ja välillä jokin osa tai koko vasen pääpuolisko puutuu.Oikeassa silmässä on myös elohiiri sekä 'roskantunnetta'.
Myös sydämessä on ollut tuntemuksia; pistoksia ja vihlontaa. Mulla on jo parin vuoden ajan ollut tällaista tunnetta,mutta korkeintaan pari kertaa kuukaudessa. Nykyään kärsin siitä joka päivä. esim. tänään olen koko päivän tuntenut näitä pistoksia ja pitä ihan istahtaa odottamaan että se menee ohi. Jos nousen ylös liian aikaisin se alkaa taas.
Väsyn todella nopeasti ja mulla on myös hengitysvaikeuksia,välillä pitää 'huokailla' saadakseen ilmaa. =/

Olen vasta 18-v ja olen elämäni aikana syönyt erittäin paljon antibioottikuureja,särkylääkkeitä jne..Ärsyttää ku kaikki muut on terveitä ja mulla on aina jotain.
Kaverit ja vanhemmat sanoo että ei mulla mitään hätää oo,muttaku ne ei tajuu et miten huono olo mulla on.
Siskoni heitti kommentin MS-taudista ja pelkään että mulla on se tai jokin vastaava..Lääkärille pääsen vasta parin viikon päästä.
Toivon todella et joku vastais tähän,kertois mielipiteitä ja jos itellä on ollut jtn vastaavaa.   

3

4626

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pohdiskelija_

      Neurologiset oireet on usein mitä kummallisimpia ja usein niille on vaikea löytää syytä. Millaista se sun pään puutuminen on? Tuntuuko se paineena tms? En ole lääkäri, mutta jotkin hermosäryt voivat tuntua omituisina oireina nimenomaan toispuolisesti. Käsittääkseni MS:ään eivät liity sydänoireet? Näköhermon tulehdus siihen saattaisi liittyä, mutta sen oireet ovat mun ymmärryksen mukaan toisentyyppiset (näköön tulee oikeasti jotain häikkää).Lääkäri varmaan sitten tutkii sun sydämen ja pääset ekg:hen ja muihin tutkimuksiin. Hengitysvaikeudet eivät nekään varmaan oikein sovi ms:ään. Voisiko ne olla muiden oireiden aiheuttamasta stressistä johtuvia? (jos hengityksesi ei siis vingu kuitenkaan?) Onneksi pääset muutaman viikon päästä lääkäriin! Kannattanee ottaa rauhallisesti siihen asti ja mennä päivystykseen, jos oireet pahenee! Tsemppiä!
      (PS.Lääkäriä odotellessa kannattaa varmaan yrittää elää muuten terveellisesti, suosittelen vitamiineja, omegaa, maitohappobakteereja ym mitkä tehostaa vastustuskykyä).

      • Eik-Ha

        Runsaasti unta! 9 h


    • teanvi

      moikka.olen 23v ja 3 lapsen äiti.mulla alko pääkivulla ja näkö lähti,oli roskan tunnetta vasemmas silmäs ja sain lähetteen silmäpolille.kävin siellä pari kertaa ja sain lähetteen neurologille joka kirjotti mieliala lääkettä ja lihasta rentouttavaa,ja sain TAAS lähetteen toiselle neurologille,joka otti selkäydin näytteen ja anto lähetteen päämagneetti kuvaan.kun lääkäri vihdoin soitti tuomion parin viikon päästä selkis et on ms tauti aluillaan.väsymys on päivittäistä ja pitää paikkaansa,toiset ei sua ymmärrä...sain perketyön tekijän joka käy lasten kans leikkiis et voin vaikka nukkua mut se jääkin sitten siihen,muualta en apua saa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      446
      9984
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      265
      6984
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      18
      3140
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      335
      2363
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1737
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1653
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      191
      1359
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1293
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      1009
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      49
      985
    Aihe