Morjens! Onko jollain muulla kuin minulla synttärit 17.10? Ikinä en oo törmänny ihmiseen joka ois syntyny samana päivänä ku mä :D
17.10 SYNTTÄRIT?
Antti...
9
829
Vastaukset
- &¤%/#
hah haa,täältäpä löytyy,.17.10,vaaka mies,nyt törmäsit sellaiseen ,että Onnea vaan..
- tuttu,
nainen, viettää synttäreitä samaan aikaan kuin sä
- olen
17.10. Perjantaina bileet, vai mitä?
Mulla on 17.10 päivä synttärit.
- isonvm-67
ja ihan samana päivänä
- Antin kaima
Kyllä on 17/10, ja nimikin on ihan sama eli onnea vaan kaima...tv toinen Antti
- Fizz18
Jep eli perjantaina tuli 19 linssiin klo 20.30
Onnee kaikille jälkikäteen :D- vaaaka
Jep 17.10.
- Henbir
Juu, olen kans syntyny samana päivänä ja Kimi Räikkönen on myöskin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek183891Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4892263Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1231679- 1571433
- 751431
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.9984Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34694- 27681
Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?
Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?25651- 45638