Nordean Joustoluotto.

heihei pankeille.

saako 18-vuotias 2500euron joustoluoton nordeasta,jos tienaa nettona kuussa 1300eur? asepalvelus hiukan yli vuoden päästä,siihen mennessä tarkoitus olla maksettuna.
Ihme juttu. Nordeassa saa joustoluottoa 18-vuotias,Op:ssa vasta 23-vuotias. Pankin vaihto OP:sta nordeaan järkevää?

14

2386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heihei pankeille.

      Niin ja sitä vielä että kauan tuossa päätöksessä menee?

      • jos kaikki

        on kunnossa saat lainapäätöksen suoraan tiskiltä. Kait jonkinnäköinen vakituinen työ kuitenkin on lainan myöntämisehdoissa, siitä vaan palkkakuitti mukaan Nordean tiskille siitä se lähtee.


      • heihei pankeille.
        jos kaikki kirjoitti:

        on kunnossa saat lainapäätöksen suoraan tiskiltä. Kait jonkinnäköinen vakituinen työ kuitenkin on lainan myöntämisehdoissa, siitä vaan palkkakuitti mukaan Nordean tiskille siitä se lähtee.

        Mahtaakohan tulla hankaluuksia,kun on määräaikainen työsopimus,mutta tehdään aina kuukausittain uusi? samassa paikassa siis 2007 elokuusta.


      • heihei pankeille. kirjoitti:

        Mahtaakohan tulla hankaluuksia,kun on määräaikainen työsopimus,mutta tehdään aina kuukausittain uusi? samassa paikassa siis 2007 elokuusta.

        Kyllä, ongelmallista on että sinulla on kuukauden voimassa oleva työsuhde. Kulutusluotoissa nyt ei ylipäätäänkään ole mitään järkeä, mutta vieläkin älyttömämpää niitä on hamuta tilanteessa jossa oman työsuhteen tulevaisuus on epävarmalla pohjalla.

        Mitä avauksen pankinvaihtoajatuksiin tulee, niin mielestäni se on vaan arvostettava asia pankissa ettei lainarahaa tungeta ovista ja ikkunoista.


      • heihei pankeille.
        kriittinen kirjoitti:

        Kyllä, ongelmallista on että sinulla on kuukauden voimassa oleva työsuhde. Kulutusluotoissa nyt ei ylipäätäänkään ole mitään järkeä, mutta vieläkin älyttömämpää niitä on hamuta tilanteessa jossa oman työsuhteen tulevaisuus on epävarmalla pohjalla.

        Mitä avauksen pankinvaihtoajatuksiin tulee, niin mielestäni se on vaan arvostettava asia pankissa ettei lainarahaa tungeta ovista ja ikkunoista.

        Sinun ei kannattaisi valittaa, ennen kuin tiedät asioista,työsuhteeni ei ole erpävarmalla pohjalla,en vain halua tehdä vakituista sopimusta. Ja sen voin taata, että joka kuukausi tai kerran kolmessa kuukaudessa sopimuslappu tungetaan naaman eteen. Mutta haluaisin kysyä onko mahdollista määräaikaisen saada tuota?
        @ Kriittinen,huomasithan että olen ollut samassa paikassa yli vuoden.


      • heihei pankeille. kirjoitti:

        Sinun ei kannattaisi valittaa, ennen kuin tiedät asioista,työsuhteeni ei ole erpävarmalla pohjalla,en vain halua tehdä vakituista sopimusta. Ja sen voin taata, että joka kuukausi tai kerran kolmessa kuukaudessa sopimuslappu tungetaan naaman eteen. Mutta haluaisin kysyä onko mahdollista määräaikaisen saada tuota?
        @ Kriittinen,huomasithan että olen ollut samassa paikassa yli vuoden.

        Moni muukin on tässä maassa luottanut tuleviin sopimuksiin ja työtilanteeseen, ja mitenkä on käynyt. No mutta olennaista on nyt kuitenkin se, että pankin silmissä olet armeijaan lähiaikoina menevä 18-vuotias lainanhakija, jolla ei ole vakituista työsuhdetta. Et siis ihanneasiakas lainanottajana.


      • eläkkeellä
        kriittinen kirjoitti:

        Moni muukin on tässä maassa luottanut tuleviin sopimuksiin ja työtilanteeseen, ja mitenkä on käynyt. No mutta olennaista on nyt kuitenkin se, että pankin silmissä olet armeijaan lähiaikoina menevä 18-vuotias lainanhakija, jolla ei ole vakituista työsuhdetta. Et siis ihanneasiakas lainanottajana.

        Pari vuotta sitten hain verkkopankin kautta (siis Nordea) joustoluottoa 3000 euroa. Mitään liitteitä ei tarvinnut laittaa. Melkein paluupostissa tuli päätös, että joustoluotto on myönnetty ja nostettavissa silloin ja silloin. Tuloni on vain eläke, joka bruttona on noin 1100 euroa/kk.


      • Ei Nordeaa
        eläkkeellä kirjoitti:

        Pari vuotta sitten hain verkkopankin kautta (siis Nordea) joustoluottoa 3000 euroa. Mitään liitteitä ei tarvinnut laittaa. Melkein paluupostissa tuli päätös, että joustoluotto on myönnetty ja nostettavissa silloin ja silloin. Tuloni on vain eläke, joka bruttona on noin 1100 euroa/kk.

        Emp suosittele Nordeaan menemistä, itse olin pankinasiakas ikäni ollut siis kop ja mikä se sitten välillä olikaan.

        Mulla oli perheen kaikki liikenne 4tiliä siellä ja velkaa ei penniäkään sekä koti henki ym. vakuutukset oli myös..
        Sekä tietysti rahaa ajatuksena vaihtaa auton tuli tässä syksyllä tarkoituksena ei osamaksulla vaan ihan reilulla pankki rahoituksella visassakin luoto raja 10.ssä.
        Nordea alko venkuilla kaikkea mahdollista asian tiimoilla no asia oli yksinkertainen kävelin kilpailevaan pankkiin ja kerroin asian tunnissa siirsisn varani ja avasin tilit ym. sekä kävin autokaupassa.

        Ihmettelen kovasti miten Nordea kohtelee asiakkaita joilla ei velkaa ja takana pitkä asiakassuhde?????

        No nykyaikana pitää näköjään kilpailuttaa, nyt homma sujuu samalla mallilla velkaa ei ole kuin kymppi ja ensi kesänä sekin maksettu.

        Ajatelkaa ajatelkaa Nordea en enään mene ja sitä paitsi oletteko huomannaeet sen takkuilevan seuraava kaatuva pankki sitten sampo.


      • fsafdsafds
        Ei Nordeaa kirjoitti:

        Emp suosittele Nordeaan menemistä, itse olin pankinasiakas ikäni ollut siis kop ja mikä se sitten välillä olikaan.

        Mulla oli perheen kaikki liikenne 4tiliä siellä ja velkaa ei penniäkään sekä koti henki ym. vakuutukset oli myös..
        Sekä tietysti rahaa ajatuksena vaihtaa auton tuli tässä syksyllä tarkoituksena ei osamaksulla vaan ihan reilulla pankki rahoituksella visassakin luoto raja 10.ssä.
        Nordea alko venkuilla kaikkea mahdollista asian tiimoilla no asia oli yksinkertainen kävelin kilpailevaan pankkiin ja kerroin asian tunnissa siirsisn varani ja avasin tilit ym. sekä kävin autokaupassa.

        Ihmettelen kovasti miten Nordea kohtelee asiakkaita joilla ei velkaa ja takana pitkä asiakassuhde?????

        No nykyaikana pitää näköjään kilpailuttaa, nyt homma sujuu samalla mallilla velkaa ei ole kuin kymppi ja ensi kesänä sekin maksettu.

        Ajatelkaa ajatelkaa Nordea en enään mene ja sitä paitsi oletteko huomannaeet sen takkuilevan seuraava kaatuva pankki sitten sampo.

        eikös tuo 2500€ ole kuitenkin sen verran pieni summa, että se nyt saat tarvittaessa mistä paikasta vaan. Vaikka luottokortilla pystyy höyläämään tuon summan ja maksaa kuukausittain tarvittaessa.

        Ei pitäisi olla ongelmaa. Maksat sen hyvin pienestäkin tulosta tarvittaessa vaikka kahdessa vuodessa takaisin.


    • mulla on.

      mä sain jousto luoton osuuspankista vaikka olen 19,eikä mulla sillon ollu tuloja kun sain lainan.nyttenkin tulot on vaan 404e/kk

      • heihei pankeille.

        Et todellakaan ole saanut op:sta, 23 ikärajana,itse 18,enkä saanut 1300 netto tuloilla :=)


      • mulla on se jousto luotto...
        heihei pankeille. kirjoitti:

        Et todellakaan ole saanut op:sta, 23 ikärajana,itse 18,enkä saanut 1300 netto tuloilla :=)

        kyllä mä vaan sain op:sta jousto luoton.mä menin pankkiin hakemaan lainaa ja ite pankki virkailija mulle ehotti että tää ois hyvä luotto sulle..en tiiä miks teijän pankissa on joku ikäraja mut ei meijjän pankissa oo ainakaa ku mä sain sen jousto luoton..mun oli pakko saada sillon joku laina ku piti ostaa uudet huonekalut.


      • ...
        heihei pankeille. kirjoitti:

        Et todellakaan ole saanut op:sta, 23 ikärajana,itse 18,enkä saanut 1300 netto tuloilla :=)

        eikä mulla tosiaankaan oo tulot kun 404e/kk,koska olen vanhempain rahalla.maksan luottoa 100e/kk pois.


    • miksi otat sen

      kerro ensin tänne, minkä vuoksi ottaisit lainan? Ajokorttia varten? Onko sinulla maksusuunnitelma jo valmiina?

      Parasta olisi, kun menisit ihan sinne oman pankkisi tiskille kysymään niin asiat selviää.

      Laina kasvaa korkoa, se on maksettava myös takaisin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      161
      2746
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe