kele.. sydämeni viillelty

räpärälläää

En ymmärrä itseäni... Olen nouseva skorppioni mutta onko sillä mitään vaikutusta siihen, mitä teen ja miksi olen tällainen.. Nyt haen ajatuksilleni vastausta järjenvastaisista lähteistä.

Ovatko skorpionit tällaisia kuin minä? Löytyykö kaltaisiani?

Teen radikaaleja ratkaisuja, joita kukaan ei ymmärrä. Varsinkin,kun rakastan häntä vieläkin. Mutta katkeruus myrkyttää mieltäni kostamaan. Mut teen ehkä päättömän ratkaisuni riskillä, oman henkisenelämäni kustannuksella..

Kun en saa ihmistä, jonka haluan, niin olen tehnyt rajuja päätöksiä. En haluaisi elää välitilassa suhdetta. Olen ihminen jolle sopii paremmin kerrasta poikki tai ollaan täysillä.


Nyt näyttää parisuhde olevan totaalisesti hiipumassa. Harmittaa vaan, että tässä on minulle yksi tosi tärkeä pikkuihminen, joka joutuu myös sijaiskärsijäksi tosin ei ymmärrä sitä nyt, mutta isompana...

Haluaisin unohtaa suhteen lopullisesti koska, aina kun näen tai joutuisin olemaan heidän kanssaan tekemisistä sydämeni arvet repeytyvät ja tulee uusia syviä viiltohaavoja tunteisiini, sydämeeni.

miksi en voisi olla yhtä välinpitämätön kuin mies..

4

1207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kunsaisjärkeäpäähän

      Minä olen totaalisesti rakastunut mieheen ja siitä huolimatta janoan kostoa sille, mitä hän on mulle tehnyt. Kait se on niin, että mitä tärkeämmästä ihmisestä on kyse, sen pahemmin haluttaa pistää.

      Olen myös tehnyt ehkä järjettömiä päätöksiä ja tekoja, mutta pakko on eroon päästä.
      Jossain syvällä toivon kuitenkin, että asiat selviäisi vaikka tuntuu mahdottomalta. Ja pahaa pelkään, että jos selkeytyniseksi tulkittava tilanne tulisi, kämmisin senkin.
      Tämä on vähän sellainen "itselle sika kiusaa tekee" tilanne mulle. Maksaisin viisi miljoonaa, jos sillä saisin mielenrauhan.
      Katkeruus jäytää.

    • NOYZ

      Et voi olla yhtä välinpitämätön, Sen takia, koska erittelet naisen naisena ja miehen miehenä. Sinulta puuttuu ihmisyyden voima, joka on tasapaino kaikessa.., harmonia. Tässä maassa jatkuvasti pidetään toista ihmistä kohteena... Ihan minkä asian kohteena tahansa, kun ketään ei pidä pitää minkään asian kohteena. Puhun yleisessä mielessä, joka koskettaa kaikkia. Ihmisen on katsottava sisäänsä ja nähtävä elämänsä rytmi. Jos tunnemaailma menee kuin vuoristorata, sille on AIVAN selkeä syy..! Et ole löytänyt itseäsi ja siihen ei tarvitse ketään muuta kuin itseäsi. TRUST ME. Jos uskallat olla varma omasta kauneudesta ihmisenä, eikä naisena jota yksilöt sinusta odottavat (hölmöydessään).., niin sinusta tulee voimakas ja upea sydämmellinen nainen lyhyemmässä ajassa. Minua oikeasti itkettää joka kerta kun puhun tästä. Monelta naiselta puuttuu selkärankaa tässä maassa, varsinkin niiltä jotka ovat luonnonlapsia. JOs ajattelee mitä muut ajattelee, eikä tunne asioita sisällään, minkä muut voisivat huomata. Tämä ihmisen tarinan paradoksaalisuus on se seikka joka tässä maailmassa on vikana. Ihminen unohtaa yksinkertaisuuden. Me olemme kaikki kauniita, varsinkin kun ei tarvita sanoja. Silmien takana keskittynyt mieli. Ihminen seisoo maailmojen välissä, kannattaa pitää kaikki asiat itsestään siinä paikassa mihin ne kuuluvat. Tunne itsesi. Sinulta odotetaan jotain, mitä he eivät välttämättä osaa itsekään kuvailla. Ja se on varmuus yksilön tunteista.

      • räpärälläää

        hieno ajatus..
        Tapahtu tänään outo asia tämä tällä hetkellä kylmä ihailemani ihminen tuli kylään repimään sydäntäni tuntui silti hyvältä..

        Olen umpikujassa tunteitteni kanssa.
        Haluaisin olla kylmä, kova ettei mikään satu.. tässä sitä harjoitellaaaan...

        palaan asiaan pian.. jäi vähän kesken.


    • tulska

      aivan sama tilanne kun muilla.kaks vuotta olen ollut tämän perään,tehnyt rajuja ratkaisuja,oman elämäni kustannuksella myös,haluaisin olla mutten kuitenkaan...rakastan,siks haluan kostaa,ja sen kai jo tehnytkin...ja nyt kaduttaa,osittain.ei oikeen itsekään tiedä mitä haluaa,samoin kuin toinenkin osapuoli taitaa olla aika epävarma...olen siis skorpioni,en nouseva skorpioni...täytyy johtua siitä siis:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2563
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2368
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2061
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1460
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1413
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe