en osaa enää suudella

tiuhtiviuuuu

Voiko suutelemisen taidon unohtaa? Ollaan seurusteltu kolme vuotta. Mun poikaystävä suutelee mua tosi harvoi, vaik oon monesti pyytänyt. Semmosta pusuttelua ja muiskuja kyl tulee joka päivä. Lisäksi hän on melko huono suutelija, vaikka tätä en olekaan hänelle ikinä sanonut. Ja kyseessä ei ole mikään pojan kloppi, vaan 25 v. mies. Suuteleminen on ihme säätämistä, hampaat kolisee ym, vaikka itse yritän mukana pysyä.

Nyt sitten jouduin illan vietossa seuraleikin tuoksinassa suutelemaan ystävääni (naispuolista), joka on hyvä suutelija. Ja kyseessä oli tosiaan läppäpussailu, ei mitään tunteita pelissä. Tuntui, että en osaa enää suudella, vaik kovasti kyl tykkään siitä. Apua, mitä tehdä?

9

3892

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tartte kysellä

suus vaan yhteen ja sitten alatte vaihtaa sylkeä.

• ap.

Jos toinen vaan olisi halukas siihen puuhaan, niin kyllä mielelläni tekisin niin.

• ihmettelijä.....
        ap. kirjoitti:

Jos toinen vaan olisi halukas siihen puuhaan, niin kyllä mielelläni tekisin niin.

jep... tutuhko ongelma vaan ilman vastausta. *huokaus*
        Tuntuu että eikö enää toinen välitäkään suudella? Ja miksi ei...

Voishan onghelmasta koittaa puhuakin, mut se on niin helppo sanoa.

Ja mikshän muuten hampaat kolisee... Kai se on molempien syy jotenkin. Tekniikka ei vieläkään hallussa vaikka yhteisiä vuosia on. :-O

• ap.
        ihmettelijä..... kirjoitti:

jep... tutuhko ongelma vaan ilman vastausta. *huokaus*
        Tuntuu että eikö enää toinen välitäkään suudella? Ja miksi ei...

Voishan onghelmasta koittaa puhuakin, mut se on niin helppo sanoa.

Ja mikshän muuten hampaat kolisee... Kai se on molempien syy jotenkin. Tekniikka ei vieläkään hallussa vaikka yhteisiä vuosia on. :-O

Kyl on puhuttu, mut ei ole mitään oikeestaan tapahtunut. Heti puhumisen jälkeen mies yrittää kömpelösti ja hyökkäävästi suudella, siis suorastaa aggressiivisesti, apua. Mut sen jälkeen ei taas tapahdu pitkään aikaan mitään. Ja en todellakaan ikinä ole miehelleni sanonut mitään negatiivista hänen suutelutavastaan, että ei tää siitäkään voi johtua.

En kiellä ettei olisi munkin syy, että hampaat kolisee, mut jotenkin jännä, että vaik itse yrittää kuinka hyvin suudella, niin metsään menee =( Ehkä toinen ei vaan sitten tykkää suudella, vaikka ei sitä suostu myöntämäänkään *huoh*

• kiukiu

Olen miettinyt aivan samaa! Meillä on täysin samanlainen tilanne kuin teillä. Tykkään itse kovasti suudella, ja tilanne on siksi aika ikävä minun kannaltani.

Olen yrittänyt keskustella asiasta poikayhtäväni kanssa, mutta turhaan. On ollut aikoja, jolloin pelkät pusutkin ovat olleet vähissä. Onneksi (?) sain kerrottua poikaystävälleni kuinka tärkeitä ne minulle ovat. Sanoin, että jos niitä ei olisi, voisimme samalla jättäytyä vain kavereiksi -pusuttelu siis jatkui, mutta suudelmia en sitten ensimmäisen seurusteluvuoden jälkeen ole hänen kanssaan jakanut. Kaiholla mietin niitä exiäni, joiden kanssa oli pitkiä suutelutuokioita...aaah...Exiä en mistään hinnasta takaisin haluaisi, mutta ne suudelmat kylläkin.

En usko, että suutelutaidon voi kokonaan unohtaa. Kangistua se kyllä voi, mutta menettää kokonaan...- tuskin sentään.

• pusunainen

Sama vika meilläkin. Olem mieheltäni kysynyt mihin suutelu on jäänyt ja sanoin haluavani suudella. Ei tullut järkevää vastausta ja joudun tyytymään pikku pusuihin (mitä oikeastaan inhoan).

• -------

Itse en siitä niin kauheasti välitä, eikä mieskään. Aina ei halut kohtaa, vaikka kurjaahan se on. Mun mielestä suuteleminen oli kivaa silloin, kun oltiin vasta tavattu, nyt se ei enää oikein aiheuta mitään fiiliksiä. Rakastan kyllä miestäni, mutta suutelemisesta on tullut...tylsää?

• päin vastoin

Mies tahtoo suudella usein, mutta itse antaisin vain pusuja, koska en osaa suudella. Osasin kyllä nuoremmalla iällä ja silloin siitä tykkäsin. Nykyään tulee melkeinpä ahdistunut olo, kun mies alkaa suudella. En ymmärrä, missä vaiheessa taito olisi päässyt unohtumaan. Suutelu ei vain avomieheni kanssa ole koskaan sujunut niin kuin joittenkin exieni. Voiko se olla suutelutavasta kiinni sitten..? Jotenkin tuntuu, että jos nyt jotain exääni suutelisin, se ei tuottaisi minkäänlaisia ongelmia.

• jjjip
        päin vastoin kirjoitti:

Mies tahtoo suudella usein, mutta itse antaisin vain pusuja, koska en osaa suudella. Osasin kyllä nuoremmalla iällä ja silloin siitä tykkäsin. Nykyään tulee melkeinpä ahdistunut olo, kun mies alkaa suudella. En ymmärrä, missä vaiheessa taito olisi päässyt unohtumaan. Suutelu ei vain avomieheni kanssa ole koskaan sujunut niin kuin joittenkin exieni. Voiko se olla suutelutavasta kiinni sitten..? Jotenkin tuntuu, että jos nyt jotain exääni suutelisin, se ei tuottaisi minkäänlaisia ongelmia.

Ex-m ei koskaan pitänyt suutelusta , ei edes alkuaikoina vaikka muuten kovin kiihkeä olikin.
        Minulle suutelu on tosi tärkeä asia eikä mikään johda hyvään seksiin niin hyvin kuin herkistelevä suutelu ..pitkään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      172
      1974
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      77
      1422
    3. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      182
      1384
    4. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      10
      1117
    5. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      39
      1036
    6. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      963
    7. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      94
      814
    8. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      38
      805
    9. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      85
      795
    10. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      49
      755
    Aihe