en osaa enää suudella

tiuhtiviuuuu

Voiko suutelemisen taidon unohtaa? Ollaan seurusteltu kolme vuotta. Mun poikaystävä suutelee mua tosi harvoi, vaik oon monesti pyytänyt. Semmosta pusuttelua ja muiskuja kyl tulee joka päivä. Lisäksi hän on melko huono suutelija, vaikka tätä en olekaan hänelle ikinä sanonut. Ja kyseessä ei ole mikään pojan kloppi, vaan 25 v. mies. Suuteleminen on ihme säätämistä, hampaat kolisee ym, vaikka itse yritän mukana pysyä.

Nyt sitten jouduin illan vietossa seuraleikin tuoksinassa suutelemaan ystävääni (naispuolista), joka on hyvä suutelija. Ja kyseessä oli tosiaan läppäpussailu, ei mitään tunteita pelissä. Tuntui, että en osaa enää suudella, vaik kovasti kyl tykkään siitä. Apua, mitä tehdä?

9

3822

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tartte kysellä

      suus vaan yhteen ja sitten alatte vaihtaa sylkeä.

      • ap.

        Jos toinen vaan olisi halukas siihen puuhaan, niin kyllä mielelläni tekisin niin.


      • ihmettelijä.....
        ap. kirjoitti:

        Jos toinen vaan olisi halukas siihen puuhaan, niin kyllä mielelläni tekisin niin.

        jep... tutuhko ongelma vaan ilman vastausta. *huokaus*
        Tuntuu että eikö enää toinen välitäkään suudella? Ja miksi ei...

        Voishan onghelmasta koittaa puhuakin, mut se on niin helppo sanoa.

        Ja mikshän muuten hampaat kolisee... Kai se on molempien syy jotenkin. Tekniikka ei vieläkään hallussa vaikka yhteisiä vuosia on. :-O


      • ap.
        ihmettelijä..... kirjoitti:

        jep... tutuhko ongelma vaan ilman vastausta. *huokaus*
        Tuntuu että eikö enää toinen välitäkään suudella? Ja miksi ei...

        Voishan onghelmasta koittaa puhuakin, mut se on niin helppo sanoa.

        Ja mikshän muuten hampaat kolisee... Kai se on molempien syy jotenkin. Tekniikka ei vieläkään hallussa vaikka yhteisiä vuosia on. :-O

        Kyl on puhuttu, mut ei ole mitään oikeestaan tapahtunut. Heti puhumisen jälkeen mies yrittää kömpelösti ja hyökkäävästi suudella, siis suorastaa aggressiivisesti, apua. Mut sen jälkeen ei taas tapahdu pitkään aikaan mitään. Ja en todellakaan ikinä ole miehelleni sanonut mitään negatiivista hänen suutelutavastaan, että ei tää siitäkään voi johtua.

        En kiellä ettei olisi munkin syy, että hampaat kolisee, mut jotenkin jännä, että vaik itse yrittää kuinka hyvin suudella, niin metsään menee =( Ehkä toinen ei vaan sitten tykkää suudella, vaikka ei sitä suostu myöntämäänkään *huoh*


    • kiukiu

      Olen miettinyt aivan samaa! Meillä on täysin samanlainen tilanne kuin teillä. Tykkään itse kovasti suudella, ja tilanne on siksi aika ikävä minun kannaltani.

      Olen yrittänyt keskustella asiasta poikayhtäväni kanssa, mutta turhaan. On ollut aikoja, jolloin pelkät pusutkin ovat olleet vähissä. Onneksi (?) sain kerrottua poikaystävälleni kuinka tärkeitä ne minulle ovat. Sanoin, että jos niitä ei olisi, voisimme samalla jättäytyä vain kavereiksi -pusuttelu siis jatkui, mutta suudelmia en sitten ensimmäisen seurusteluvuoden jälkeen ole hänen kanssaan jakanut. Kaiholla mietin niitä exiäni, joiden kanssa oli pitkiä suutelutuokioita...aaah...Exiä en mistään hinnasta takaisin haluaisi, mutta ne suudelmat kylläkin.

      En usko, että suutelutaidon voi kokonaan unohtaa. Kangistua se kyllä voi, mutta menettää kokonaan...- tuskin sentään.

      • pusunainen

        Sama vika meilläkin. Olem mieheltäni kysynyt mihin suutelu on jäänyt ja sanoin haluavani suudella. Ei tullut järkevää vastausta ja joudun tyytymään pikku pusuihin (mitä oikeastaan inhoan).


    • -------

      Itse en siitä niin kauheasti välitä, eikä mieskään. Aina ei halut kohtaa, vaikka kurjaahan se on. Mun mielestä suuteleminen oli kivaa silloin, kun oltiin vasta tavattu, nyt se ei enää oikein aiheuta mitään fiiliksiä. Rakastan kyllä miestäni, mutta suutelemisesta on tullut...tylsää?

      • päin vastoin

        Mies tahtoo suudella usein, mutta itse antaisin vain pusuja, koska en osaa suudella. Osasin kyllä nuoremmalla iällä ja silloin siitä tykkäsin. Nykyään tulee melkeinpä ahdistunut olo, kun mies alkaa suudella. En ymmärrä, missä vaiheessa taito olisi päässyt unohtumaan. Suutelu ei vain avomieheni kanssa ole koskaan sujunut niin kuin joittenkin exieni. Voiko se olla suutelutavasta kiinni sitten..? Jotenkin tuntuu, että jos nyt jotain exääni suutelisin, se ei tuottaisi minkäänlaisia ongelmia.


      • jjjip
        päin vastoin kirjoitti:

        Mies tahtoo suudella usein, mutta itse antaisin vain pusuja, koska en osaa suudella. Osasin kyllä nuoremmalla iällä ja silloin siitä tykkäsin. Nykyään tulee melkeinpä ahdistunut olo, kun mies alkaa suudella. En ymmärrä, missä vaiheessa taito olisi päässyt unohtumaan. Suutelu ei vain avomieheni kanssa ole koskaan sujunut niin kuin joittenkin exieni. Voiko se olla suutelutavasta kiinni sitten..? Jotenkin tuntuu, että jos nyt jotain exääni suutelisin, se ei tuottaisi minkäänlaisia ongelmia.

        Ex-m ei koskaan pitänyt suutelusta , ei edes alkuaikoina vaikka muuten kovin kiihkeä olikin.
        Minulle suutelu on tosi tärkeä asia eikä mikään johda hyvään seksiin niin hyvin kuin herkistelevä suutelu ..pitkään.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5209
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4686
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2986
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1747
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      109
      1735
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe