Aloin taas oksentamaan viimeviikon torstaina, ja oksensin viitenä peräkkäisenä päivänä putkeen. Joka päivä söin suunnitellusti kamalasti ruokaa, ja sitten oksensin. Tiistai-iltana sitten tein kauralastuja, ja menin oksentamaan. Ajattelin sitten, että kaura ei olekaan helposti oksennettavaa, joten jatkoin ja jatkoin vaan oksentamista, vaikka MAHA OLI JO TYHJÄ. Tästä sitten alkoi tähän päivään kestävä päänsärky. Päätä vihloo ja tykyttää. Kävin torstaina terveyskeskuksessa, ja ne antoi vain vahvoja kipulääkkeitä. Mentiin sitten taas tänään lauantaina uudestaan, kun lääkkeiden haittavaikutukset oli niin voimakaita. Otettiin toinen lääke pois, ja arvioitiin, että päänsärky johtuu jumissa olevista niskoista. En tiedä, voihan se olla. Sanoivat vielä, että jos kipu ei mene maanantaihin mennessä pois, testataan myyräkuumeen http://fi.wikipedia.org/wiki/Myyräkuume mahdollisuus. Btw, sen tiistain jälkeen en ole enää oksentanut/ahminut.
Voiko siis tämä päänsärky johtua oksentamisesta? Onko kellään ollut vastaavaa? Menikö lopulta ohi? Oliko vakavaakin?
Pitäisköhän tuosta oksentamisesta muuten mahdollisella seuraavalla terveyskeskus-keikalla mainita lääkärille? Käskee äidin pysyä vaan odotushuoneessa. Mutta kertooko lääkäri sitten äidille kuitenkin, kun oon alaikänen?
Päänsärky oksentamisesta
venyá
1
3263
Vastaukset
- minttupallonen
moi!
Kerro ihmeessä tkeskuksessa, että oksennat.
saat apua.
olen itse sairastanut vuodesta 2002, ja tulin just hoidosta lapinlahden sairaalasta.
päänsärky oksentamisen jälkeen on varsin normaalia.
Olen itse pyörtyillyt pääkivun seurauksena.
Koita saada apua tohon tilaasi.
Älä pilaa elämääsi nyt,tein sen virheen itse. tsemppiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1621384
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä40985Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38715- 14630
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28622- 36616
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver20592Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30567Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17553