eturauhastulehdus

ponttooni 41 vuotta

meikäläiselle sitten iski vitun eturauhastulehdus. On nyt ollut päällä jo 8 viikko ja loppua ei näy.

Kuseminen sattuu virtasaputkeen ja koko ajan on sellainen tunne että alamahassa on jotain ylimääräistä. Persereiän ja pallien välissä tuntuu olevan jotain ylimääräistä, istuminen on tuskaa.

Tähän vaivaan ei ilmeiseti ole mitään lääkettä ja loppuelämä on pelkkää kärsimysnäytelmää.

Kertokaa voisko eturauhasen leikata kokonaan pois jotta tämä tuska loppuu?

terv. nim. pelkkää tuskaa ...

4

1995

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lääkäriltä

puikkoja jotka lievittävät vaivoja. Lämpö auttaa parhaiten. Lämmin vesi.

Sekin auttaa kun pöntöllä istuen lämpimässä vedessä kasteltua riepua pitää reiän ja pallien välissä

• Luontaishoidoista

Itse sairastuin muutama vuosi sitten kyseiseen vaivaan, elämä muuttui maanpäälliseksi helvetiksi.
        Puoli vuotta kiduttuani aloin käydä vyöhyketerapiassa ja käyttämään Kultahera-juomaa ruokalusikallisen aamuin illoin. Nyt kaksi vuotta hoidon aloittamisen jälkeen pystyn elämään suht normaalia elämää ilman vaivoja. Viime viikonkin tein metsätöitä -10 C:n pakkasessa vaatteet hiestä märkänä, eikä tullut vaivoja.

Kaksi vuotta sitten jo pieni hikoamisen jälkeinen vilustuminen vaikka sisätiloissa sai aikaan helvetillisen poltteen alapäähän.

P.S
        Itselläni vei muutaman kuukauden ennenkuin hoidot alkoivat tehota. Onneksi täällä päin löytyy vyöhyketerapeutti joka käsittelee aika halvalla.

• Voi jospa joskus..
        Luontaishoidoista kirjoitti:

Itse sairastuin muutama vuosi sitten kyseiseen vaivaan, elämä muuttui maanpäälliseksi helvetiksi.
        Puoli vuotta kiduttuani aloin käydä vyöhyketerapiassa ja käyttämään Kultahera-juomaa ruokalusikallisen aamuin illoin. Nyt kaksi vuotta hoidon aloittamisen jälkeen pystyn elämään suht normaalia elämää ilman vaivoja. Viime viikonkin tein metsätöitä -10 C:n pakkasessa vaatteet hiestä märkänä, eikä tullut vaivoja.

Kaksi vuotta sitten jo pieni hikoamisen jälkeinen vilustuminen vaikka sisätiloissa sai aikaan helvetillisen poltteen alapäähän.

P.S
        Itselläni vei muutaman kuukauden ennenkuin hoidot alkoivat tehota. Onneksi täällä päin löytyy vyöhyketerapeutti joka käsittelee aika halvalla.

tai paljonko on muutama kuukausi sinun tapauksessasi? Tai montako kertaa kävit vyöhyketerapiassa? Kiinnostaa kovasti kun yli vuosi jo taistelua takana. Kylmettää ei saa yhtään, jos on tunne että viluttaa silloin on jo myöhäistä, ja ankara paineentunne alkaa etusen kohalla sekä tuntemukset eri puolilla alapäätä.

• mulla sama ja helpottaa jo

Pitää tehdä rajusti lantionseudun venytysliikkeitä ja tutustua eri fysioterapiamuotoihin. Lämpö on hyvä ennen ja jälken venytysten (kuuma kylpy, lämpötyyny-esim. prismasta). Ole utelias, äläkä vaivu epätoivoon. Antibiootit ei tätä paranna, eikä muutkaan tabut.
      Tutustu Headaiche in the pelvis - kirjaan, jos suinkin englanniksi osaat lukea. Katso googlesta Dr, Wisen klinikka (toinen kirjoittajista) ja tilaa kirja Amazonin kautta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5106
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1828
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1507
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1457
    6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1204
    7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      32
      1203
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1046
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1025
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      974
    Aihe