Mihin aikaan kannattaisi mennä leikki-ikäisen kanssa, ettei lastenallas olisi täysin kansoitettu?
Ekaa kertaa menossa...
Onko siellä vielä vesileluja lastenaltaassa, ainakin vuonna nakki ja muusi oli.
Porin uimahalli
10
1870
Vastaukset
- tada
Ja ilmeisesti alle 4v pääsee ilmaiseksi, koska hinnastossa ikä alkaa neljästä vuodesta...?
- uimassa kävijä
Omista kokemuksista voin sanoa sen verran, että aamut ovat sellaista aikaa milloin väkeä ei ole hirveästi. Leluja löytyy ja alle 4v ilmaiseksi. Suosittelen lämpimästi myös Pihlavan uimahallia, joka on lapsille mielstäni parempi kuin keskustan.
- tada
uimassa kävijä kirjoitti:
Omista kokemuksista voin sanoa sen verran, että aamut ovat sellaista aikaa milloin väkeä ei ole hirveästi. Leluja löytyy ja alle 4v ilmaiseksi. Suosittelen lämpimästi myös Pihlavan uimahallia, joka on lapsille mielstäni parempi kuin keskustan.
Ehkä siis menemmekin pihlavaan. Kiitos!
- miettisin
sitä muksujen viemistä keskustan uimahalliin. Altaiden pohjat täynnä hiekkaa ja lelujen pinnat levässä, kuivuneista klimpeistä altaan reunoissa puhumattakaan. Ymärrän toki että se on vanha uimahalli mutta puhtaudesta ei pitäisi tinkiä yleisessä uimahallissa.
- anksutius
Hei!
Pihlavan uimahalli on ehdottomasti enemmän käymisen arvoinen lapsien kanssa, kuin keskustan halli.
Mutta liputan myös Ulvilan uimahalli Kaskelotin puolesta!
Lastenaltaita periaatteessa kaksi ja iso liukumäkikin. Aikatauluista en osaa sanoa.
http://www.kaskelotti.fi/home.asp- hyvästä
vinkistä, ei edes tiedetty että ulvilassa on uimahalli monitoimihallista puhumattakaan =)
- Anonyymi
hyvästä kirjoitti:
vinkistä, ei edes tiedetty että ulvilassa on uimahalli monitoimihallista puhumattakaan =)
Myös on Harjavallassa mainio uimahalli. Avara ja viihtyisä. Kannattaa tutustua. On paljon parempi kuin se entinen pieni "uimahalli" Hiittenharjun yhteydessä aikoinaan.
- Anonyymi
Siittiöitä on vedessä runsaasti, myös pedofiileja ja homppeleita pesii noissa paikoissa.
- Anonyymi
Myös kaikenlaisio homofoobikoita pilvin pimein
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myös kaikenlaisio homofoobikoita pilvin pimein
Sinähän siellä aina iloisesti saippuaa noukit ja kiihottuneena rusinaas esittelet :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654196
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363482Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162893Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342729En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142532Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102134IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121226Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1491167- 801016