RapuM+jouskariN

miten kemiat

Niin eri rapumies ja jouskarinainen, onko onnistuneita suhteita? Joe neg.kokemuksia niin mikä mätti? Ja positiivisiakin juttuja mielellään kuulisin jos jollain on kerrottavana.. Ehkä naimisiin?

5

1094

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pantolella

Itsellä ei moinen yhdistelmä onnistunut. Ravut kun on niin kamalan herkkiä ja me jouskarit ollaan sitä mitä me ollaan... :-) Vaikkakaan ei sitä pitäisi yleistää, jokainen ihminen on erillainen. Toivotan onnea suhteellenne ja yhteiselle tulevaisuudelle.

• pettynt

Olen Itse rapu-nainen. Rakastan kotia viihdyn siellä. Asun jousimiehen kanssa mitä en voi sietää.Olen useamman kerran ehdottanut avioeroa,mutta ei halua luopua minusta Lapset ovat jo maailmalla.

• mutta poikkeuksia voi olla?

Joo, ei toiminu. Ravut ei ole pelkästään herkkiä, vaan ripustautuvia, omistavia, nynnyjä ja niin kiinni esim. kotipaikassaan, että jousimies tukahtuu ja kuolee parissa vuodessa. Aivan hirveetä oli! Niin, mä olen yllättäen se jousimies. Hänen mielestään mä olin todennäköisesti karkea, liian suorapuheinen (hän ei puhunut suoraan mistään) ja aina menossa, en antanut riittävästi huomiota, -ja ravullehan mikään ei riitäkään, joten jos horoskooppeihin uskoo, niin unohtaisin koko asian.

Toisaalta, poikkeuksiahan aina on, ja mistäs sitä kaikista tietää...

• ..........
    • mies rapu

Naimisissa olemme olleet lähes 40v. Olemme edelleen kiintyneitä toisiimme. Toki avioliitossa on ollut kiihkeitäkin riitoja, minä olen useimmiten ollut se sovinnonhieroja. Molemmat olemme olleet aikamoisen työsidonnaisia, opiskeltu siinä työn ohessa. Matkustelemme aika paljon, rakastamme molemmat aurinkoa.
      Lähestyvä kolmas ikä on turvattu sijoituksin ja säästöin. Olemme luvanneet huolehtia toisistamme.
      Lapsia meillä on kaksi, molemmilla oma perhe, tähän saakka ovat menestyneet aivan hyvin. Ja kaksi ihanaa lastenlasta. Molemmissa perheissä yksi.
      Olen kyllä joskus miettinyt, että oma suojelusenkelini on ollut ahkera. Ja lähetänkin hänelle kiitoksia.
      Rapumiehessäni on ärsyttänyt ajottain se, että kaikki pitäisi tapahtua nopeasti, silloin kun vasta suunnittelen ja harkitsen. Mies on hyvä ruoanlaittaja, muihin kotitöihin osallistuu laiskasti, itsekin olen nykyään aika suuripiirteinen kotitöiden suhteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      302
      6907
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1297
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1076
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe