Maijan ääni ei enää hyvä..

kisuliini

.. uusimmat biisit kullostaa aika karseelta korkeiden äänien kohdalta. Minusta tuo alkaa olla jo aika tuskallisen kuuloista. Siis suorastaan ihan hirveen kuulosta.
Eiköhän Maijan paras aika ole jo ohi..

8

2868

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeanne

      olen täysin päinvastaista mieltä.

      nyt Maija on niin ääneltään kuin tyyliltäänkin
      parempi kuin koskaan.

      • ei ole koskaan osannut laulaa

        Siis kuka voi hyvällä omallatunnolla sanoa, että Maija Vilkkumaa osaa laulaa. Ei osaa nyt eikä ole koskaan osannut! Aivan hirveetä rääkymistä! No Suomessahan on tunnetusti menestyneet artistit, joilla ei ole musiikin kanssa mitään tekemistä vrt. vaikka Antti Huisku


      • paremmin!
        ei ole koskaan osannut laulaa kirjoitti:

        Siis kuka voi hyvällä omallatunnolla sanoa, että Maija Vilkkumaa osaa laulaa. Ei osaa nyt eikä ole koskaan osannut! Aivan hirveetä rääkymistä! No Suomessahan on tunnetusti menestyneet artistit, joilla ei ole musiikin kanssa mitään tekemistä vrt. vaikka Antti Huisku

        Jos tosissas luulet osaavas laulaa paremmin ku maija, Jos tosissa saat edes puolet siitä mitä Maija myy levyjä, mä nostan nöyrästi hattua!

        Ja mä sanon todella hyvällä omatunnolla: Maija osaa laulaa parhaiten suomessa!

        Ja sanonpa vielä senkin, että hommaa korvat ja käy joku musiikillinen koulu, koska sä et todellakaan tiedä, kuka osaa laulaa ja kuka ei.


      • Vaan näin..
        ei ole koskaan osannut laulaa kirjoitti:

        Siis kuka voi hyvällä omallatunnolla sanoa, että Maija Vilkkumaa osaa laulaa. Ei osaa nyt eikä ole koskaan osannut! Aivan hirveetä rääkymistä! No Suomessahan on tunnetusti menestyneet artistit, joilla ei ole musiikin kanssa mitään tekemistä vrt. vaikka Antti Huisku

        Lauluääni ja laulutaito on kaks eri asiaa. Luulen, että sä et tykkää sen äänestä, ku se on tosiaanki sellainen, jota joko rakastaa tai vihaa. Itellä on vähän niin ja näin.. eli mun mielestä Maijan äänessä on hyvät ja huonot puolensa. Esim hyvää on se, että se on erilainen, että se jää hyvin mieleen ja siinä on asennetta, ja sen takia Vilkkumaa taitaa menestyy niin hyvin. Huonot on ehkä, joskus vähän känisevä...

        Mutta oon vahvasti sitä mieltä, että Maija osaa laulaa tosi hyvin! Sillä Maija saa laulettua semmosia stemmoja, jota ei kaikki suomen hyvät laulajat ei saa edes aikaan, vaikka osaakin laulaa kuinka hyvin. Maijan laulussa on hyvä vibraatio ja muutenki siinä on karismaattisia äänieleitä.
        Mun mielestä Maija Vilkkumaa on ihan hyvä laulaja suomalaisista..

        Joten kannattaa tosiaan ekaks kuunnella laulua, eikä niinkään ääntä.


      • ääni ku jaakobilla
        Vaan näin.. kirjoitti:

        Lauluääni ja laulutaito on kaks eri asiaa. Luulen, että sä et tykkää sen äänestä, ku se on tosiaanki sellainen, jota joko rakastaa tai vihaa. Itellä on vähän niin ja näin.. eli mun mielestä Maijan äänessä on hyvät ja huonot puolensa. Esim hyvää on se, että se on erilainen, että se jää hyvin mieleen ja siinä on asennetta, ja sen takia Vilkkumaa taitaa menestyy niin hyvin. Huonot on ehkä, joskus vähän känisevä...

        Mutta oon vahvasti sitä mieltä, että Maija osaa laulaa tosi hyvin! Sillä Maija saa laulettua semmosia stemmoja, jota ei kaikki suomen hyvät laulajat ei saa edes aikaan, vaikka osaakin laulaa kuinka hyvin. Maijan laulussa on hyvä vibraatio ja muutenki siinä on karismaattisia äänieleitä.
        Mun mielestä Maija Vilkkumaa on ihan hyvä laulaja suomalaisista..

        Joten kannattaa tosiaan ekaks kuunnella laulua, eikä niinkään ääntä.

        ei sitä biisiä jaksa kuunnella jos ja kun ääni pilaantuu ulos tullessaan..


      • Hebskukkuu.
        Vaan näin.. kirjoitti:

        Lauluääni ja laulutaito on kaks eri asiaa. Luulen, että sä et tykkää sen äänestä, ku se on tosiaanki sellainen, jota joko rakastaa tai vihaa. Itellä on vähän niin ja näin.. eli mun mielestä Maijan äänessä on hyvät ja huonot puolensa. Esim hyvää on se, että se on erilainen, että se jää hyvin mieleen ja siinä on asennetta, ja sen takia Vilkkumaa taitaa menestyy niin hyvin. Huonot on ehkä, joskus vähän känisevä...

        Mutta oon vahvasti sitä mieltä, että Maija osaa laulaa tosi hyvin! Sillä Maija saa laulettua semmosia stemmoja, jota ei kaikki suomen hyvät laulajat ei saa edes aikaan, vaikka osaakin laulaa kuinka hyvin. Maijan laulussa on hyvä vibraatio ja muutenki siinä on karismaattisia äänieleitä.
        Mun mielestä Maija Vilkkumaa on ihan hyvä laulaja suomalaisista..

        Joten kannattaa tosiaan ekaks kuunnella laulua, eikä niinkään ääntä.

        Maija todellakin OSAA laulaa! Ja ääni on MAHTAVA!

        Kumma, ku ihmiset ei osaa hyväksyä, ettei kaikilla ole samalainen lauluääni, vaan joillaki on parempi, kuten esim Vilkkumaalla.


    • yhgfjh

      Mä tykkään Maijan äänestä, kun se ei oo mikään perinteinen lallatusääni, vaan siinä on oma soundinsa. Kyllähän se ääni kärsii, kun ammatikseen laulaa, mutta nyt Maija on ruvennut laulamaan kurkkuystävällisemmin. Ja kun on koko uransa laulanut kähisten, on varmasti vaikeaa yrittää muuttaa laulutapaansa. Mutta hienolta se musta kuulostaa ja sanotukset puree muhun. :) Hyvä Maija!

      • Jonne

        Maijan keikat on kuitenkin niin kokonaisvaltaisia elämyksiä, jossa on mahdollisuus nähdä osaavaa tulkitsijaa ja musiikin tekijää. Mä ainakin menen Maijan keikalle Revontuleen Hankasalmelle maaliskuun lopulla. Lipun hintakaan ei ollut paha.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3120
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2111
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1885
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      72
      1587
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1346
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe