kuka vuokraa kylpytynnyreitä

kylpytynnyriä vailla;)

olen kuullut että ainakin vampulassa joku niitä vuokraa, entä huittisissa?? olisi mukavaa kun joku tietävä ilmottelisi mistä saisi vuokrata näitä:) kiitos

90

15725

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vuokraa

      harjavallassa, hiittenharjun sivuilta löydät yhteystiedot mutta Tapani Härkälä vuokraa niitä, soitteleppa sinne.

      • plutaaja

        Turussa on sellainen firma, joka vuokraa kärryssä olevaa paljua. Sieltä olemme kertaalleen ottaneet vuokralle ja palvelu pelasi ja oli siistissä kondiksessa. www.seikkailupalvelu.com


    • MIKA J

      Minulla on vuokrattavana kylpytynnyreitä
      Huittisissa p.045-6300075 JA 0503680770

      • VUOKRAAAAA

        TOLTA KAVERILTA!!! SAIN JALKASIENEN SEN PALJUSTA!!!!


      • mieltä
        VUOKRAAAAA kirjoitti:

        TOLTA KAVERILTA!!! SAIN JALKASIENEN SEN PALJUSTA!!!!

        Tässäkin asiassa Harjavallan tynnyrit ovat luotettavampia koska ne todellakin puhdistetaan asianmukaisin tavoin eikä pöpöjä jää. Suosittelen.


      • Mieltä
        mieltä kirjoitti:

        Tässäkin asiassa Harjavallan tynnyrit ovat luotettavampia koska ne todellakin puhdistetaan asianmukaisin tavoin eikä pöpöjä jää. Suosittelen.

        Asiallinen vuokraaja! Itse olen vuokrannut tolta kaverilta paljun monta kertaa, eikä mitään vikaa ole ollut!!!!


      • Tynnyrit
        Mieltä kirjoitti:

        Asiallinen vuokraaja! Itse olen vuokrannut tolta kaverilta paljun monta kertaa, eikä mitään vikaa ole ollut!!!!

        Meidän tynnyrit pestään ja desifioidaan joka käyttökerran jälkeen asianmukaisilla aineilla,
        Ja vuokraaja saa kloorin mukaan.
        Jos on jotain epäselvyyttä niin kerron mielelläni lisää puhelimitse!!!


      • paljumies
        Tynnyrit kirjoitti:

        Meidän tynnyrit pestään ja desifioidaan joka käyttökerran jälkeen asianmukaisilla aineilla,
        Ja vuokraaja saa kloorin mukaan.
        Jos on jotain epäselvyyttä niin kerron mielelläni lisää puhelimitse!!!

        itse olen vuokrannut huittisista tynnyrin kaksi kertaa ja palju ollut tosi siisti molemmilla kerroilla,puhdistusaine (kloori?)haissut lievästi ja ollut tosi puhtaan oloinen.


      • mitä!
        VUOKRAAAAA kirjoitti:

        TOLTA KAVERILTA!!! SAIN JALKASIENEN SEN PALJUSTA!!!!

        Olisipa jäänytkin vain jalkasieneen, mutta tuli kutinaa vähän muuallekin. Löysimme myös oksennukseen viittaavia aineosia penkin alta!


      • tai kavereiden
        mitä! kirjoitti:

        Olisipa jäänytkin vain jalkasieneen, mutta tuli kutinaa vähän muuallekin. Löysimme myös oksennukseen viittaavia aineosia penkin alta!

        Taisi olla omaa tai kavereiden oksennusta.
        Ja olikohan kutina peräisin sukupuolitaudista ken ties?


      • Homma toimii

        MItenkäs tollanen systeemi toimii? Onko se kärryssä se tynnyri vai lasketaanko pihaan? Millanen paikka siinä sitten pitäis olla? MItäs maksaa vuokra vaikka viikonlopusta? Noin suurinpiirtein?


      • Pelaa
        Homma toimii kirjoitti:

        MItenkäs tollanen systeemi toimii? Onko se kärryssä se tynnyri vai lasketaanko pihaan? Millanen paikka siinä sitten pitäis olla? MItäs maksaa vuokra vaikka viikonlopusta? Noin suurinpiirtein?

        Ei ole peräkärryssä ja tynnyri laskeutuu maahan tasaiselle alustalle, mahtuu ahtaastakin paikasta.
        Hinta on noin 150-200 viikonloppu tuotuna ja haettuna matkasta riippuen.


      • -------tyytyväinen

        kyllä oltiin mukavia ja asiakaspalvelu henkisiä...ja tynnyri toimitetaan perille:)


      • Teemusk
        mieltä kirjoitti:

        Tässäkin asiassa Harjavallan tynnyrit ovat luotettavampia koska ne todellakin puhdistetaan asianmukaisin tavoin eikä pöpöjä jää. Suosittelen.

        Kysyisin että olisiko vielä mah saada tietoja tästä.


      • vuokraaja74

        homma toimii täällä..


      • 100€
        vuokraaja74 kirjoitti:

        homma toimii täällä..

        pitkä viikonloppu.


      • -
        mieltä kirjoitti:

        Tässäkin asiassa Harjavallan tynnyrit ovat luotettavampia koska ne todellakin puhdistetaan asianmukaisin tavoin eikä pöpöjä jää. Suosittelen.

        Harjavallan mies ei ole luotettava. Oltiin sovittu, että haetaan palju aamulla ja mies ei ollut paikalla!! Odotettiin tunnin verran ja yritettiin hänelle soittaa. Ei vastannut kuin vasta iltapäivällä ja AIVAN kännissä... Oli kyllä viimeinen kerta tämä ja kerron asiasta kaikille.


    • helvetissä

      kaikki kylpytynnyrit! Naapurillani oli vuokralla moinen koko viikonlopun (Huittisissa) ja kaikki savut piipusta tulivat suoraan meidän tontille. Kaikki pyykit haisivat savulle ja ikkunat oli pakko pitää kiinni. Kaiken lisäksi vaimoni joutui katselemaan alastomia ja lihavia miehiä ympäripäissään.

      • Ootkos varma?

        Ettei tirkistelly ihan tarkoituksella?
        Tiiä vaikka olisi livahtanut vähän äijien selkää pesemässäkin.


      • paljuilua
        Ootkos varma? kirjoitti:

        Ettei tirkistelly ihan tarkoituksella?
        Tiiä vaikka olisi livahtanut vähän äijien selkää pesemässäkin.

        oliskohan käyny ittekin kastautumassa??


      • Kateellinen

        Kyllä sauhua mailmaan mahtuu, kyllä ulkosaunatkin puilla lämpiää ja sauhuttaa.
        Lauhantien varressa taitaa olla eri juttu


      • Palaa puhtaasti
        Kateellinen kirjoitti:

        Kyllä sauhua mailmaan mahtuu, kyllä ulkosaunatkin puilla lämpiää ja sauhuttaa.
        Lauhantien varressa taitaa olla eri juttu

        Ei se mitään pyykkejä nokea.
        Äijä on vaan kateellinen kun naapurilla ollu hauskaa ja vaimokin vissiin haikaillu naapurin tynnyrin perään.


      • Tää oli päivän paras!

        ELÄKÖÖN KYLPYTYNNYRIT!!!


      • KOPÅ

        "Kaiken lisäksi vaimoni joutui katselemaan alastomia ja lihavia miehiä ympäripäissään." Oliko muijallasi kovakin krapula? Taitaa eukollasi olla jotain juopon vikaa!


    • kotimainen uusi tynnyri

      - ja kauppa käy ei ryöstö hintoja
      - 999ekellä saa jo oman 8.hengelle oman
      - jos huittisissa saa pulittaa 200ekee virolaisesta

      • minä----

        en netistä kyllä löytänyt tuollasia vuokra hintoja...


      • Toimiteta
        minä---- kirjoitti:

        en netistä kyllä löytänyt tuollasia vuokra hintoja...

        Äetsän tynnyriä ei toimiteta siihen hintaan kotio ja ei sillä kai ole merkitystä onko kotimainen vai virolainen.


      • Jaggeri
        Toimiteta kirjoitti:

        Äetsän tynnyriä ei toimiteta siihen hintaan kotio ja ei sillä kai ole merkitystä onko kotimainen vai virolainen.

        Kyllä sadalla viidelläkympillä itekin jo hakee tynnyrin äetsästä.-
        Ja kyllä sitä mielellään suomalaista suosii!!


      • VUOKRAA

        Ketähän Äetsässä vuokraa tynnyriä, onko tietoo ????


      • ja kans pyörienpäällä
        Jaggeri kirjoitti:

        Kyllä sadalla viidelläkympillä itekin jo hakee tynnyrin äetsästä.-
        Ja kyllä sitä mielellään suomalaista suosii!!

        eli peräkärryllä valmiina.ja sit suomalaisia saunoja löytyy...,


      • Tietoo
        ja kans pyörienpäällä kirjoitti:

        eli peräkärryllä valmiina.ja sit suomalaisia saunoja löytyy...,

        Ketä vuokraa.....


      • SuuretTulotSuuretVerot
        ja kans pyörienpäällä kirjoitti:

        eli peräkärryllä valmiina.ja sit suomalaisia saunoja löytyy...,

        Tuosta hinnasta ei taida paljoa verottajan kirstuun kilahtaa. Minähän en veronkiertäjiä elätä!!! Taitaa olla huittisten pojilla sama homma! Vai saako kuitin jos vuokraan tynnyrin firmani illanviettoon?


      • Kuitin saa
        SuuretTulotSuuretVerot kirjoitti:

        Tuosta hinnasta ei taida paljoa verottajan kirstuun kilahtaa. Minähän en veronkiertäjiä elätä!!! Taitaa olla huittisten pojilla sama homma! Vai saako kuitin jos vuokraan tynnyrin firmani illanviettoon?

        Kyllä kuitin saa että voit laitaa kirjanpitoosi.


      • Lopetettiin
        ja kans pyörienpäällä kirjoitti:

        eli peräkärryllä valmiina.ja sit suomalaisia saunoja löytyy...,

        1945!!!!!


      • HOI!
        Lopetettiin kirjoitti:

        1945!!!!!

        Onko tuo mielestäsi hyvää huumoria? Säälittävä tapaus! Olisitpa sinäkin jäänyt niihin "talkoisiin"!!!!


      • Tiedät
        SuuretTulotSuuretVerot kirjoitti:

        Tuosta hinnasta ei taida paljoa verottajan kirstuun kilahtaa. Minähän en veronkiertäjiä elätä!!! Taitaa olla huittisten pojilla sama homma! Vai saako kuitin jos vuokraan tynnyrin firmani illanviettoon?

        mitä huittisten pojat veroja maksaa?
        Taidat olla selvännäkijä!!!!!


      • Oooo
        Tiedät kirjoitti:

        mitä huittisten pojat veroja maksaa?
        Taidat olla selvännäkijä!!!!!

        selvännäkijä. Kyllä tuollaiset huijarit tiedetään! Myytte varmaan pimeät viinat samalla!


      • ---minä ;)

        peri huittislaista...tuo kateellisuus. jos joku yrittää, on näitä mustamaalaajia heti. kateellisia kun ei itse keksitty tuota yritysmuotoa;)

        vuokraan tynnyrin huittisista! perustelut; sain hemmetin hyvää palvelua:)
        mutta kyllä vuokraan äetsästäkin jos osaavat palvella..mutta ei tunnu löytyvän firmaa joka tuohon 50 ekeen viikonlopun vuokraa..


      • !!!
        Oooo kirjoitti:

        selvännäkijä. Kyllä tuollaiset huijarit tiedetään! Myytte varmaan pimeät viinat samalla!

        Oliskin kätevää jos kylpytynnyrin yhteydessä sais pirtu pullon kaupan päälle.


      • paljuun
        ---minä ;) kirjoitti:

        peri huittislaista...tuo kateellisuus. jos joku yrittää, on näitä mustamaalaajia heti. kateellisia kun ei itse keksitty tuota yritysmuotoa;)

        vuokraan tynnyrin huittisista! perustelut; sain hemmetin hyvää palvelua:)
        mutta kyllä vuokraan äetsästäkin jos osaavat palvella..mutta ei tunnu löytyvän firmaa joka tuohon 50 ekeen viikonlopun vuokraa..

        Haluaisin kyllä vuokrata tynnyrin, mutta olen kauhulla lukenut tätä ketjua. Täällä on puhuttu jalkasienestä, sukupuolitaudeista, savuhaitoista ja vaikka mistä.


      • ihmeessä
        paljuun kirjoitti:

        Haluaisin kyllä vuokrata tynnyrin, mutta olen kauhulla lukenut tätä ketjua. Täällä on puhuttu jalkasienestä, sukupuolitaudeista, savuhaitoista ja vaikka mistä.

        palju, ja mitä puheisiin niin kannattaa
        miettiä mihin uskoo ja mihin ei.
        Näillä palstoilla liikkuu kaikenlaisia kirjoittelijoita.
        Ite vuokrasin huittisista paljun ja ihan ok!!


      • näihin
        ihmeessä kirjoitti:

        palju, ja mitä puheisiin niin kannattaa
        miettiä mihin uskoo ja mihin ei.
        Näillä palstoilla liikkuu kaikenlaisia kirjoittelijoita.
        Ite vuokrasin huittisista paljun ja ihan ok!!

        kyseessä oleviin paljuihin myös saa naisen samaan hintaan kylpemään tai voisin mää siihen vähä laittaa tykö jos on hyvän näköne


      • kuppa Töölössä
        paljuun kirjoitti:

        Haluaisin kyllä vuokrata tynnyrin, mutta olen kauhulla lukenut tätä ketjua. Täällä on puhuttu jalkasienestä, sukupuolitaudeista, savuhaitoista ja vaikka mistä.

        eikä ihme? lapsia en sinne päästäisi.kaikenkarvaiset käyttäjät...,hyi,hyi


      • kin
        ---minä ;) kirjoitti:

        peri huittislaista...tuo kateellisuus. jos joku yrittää, on näitä mustamaalaajia heti. kateellisia kun ei itse keksitty tuota yritysmuotoa;)

        vuokraan tynnyrin huittisista! perustelut; sain hemmetin hyvää palvelua:)
        mutta kyllä vuokraan äetsästäkin jos osaavat palvella..mutta ei tunnu löytyvän firmaa joka tuohon 50 ekeen viikonlopun vuokraa..

        sain hyvää palvelua huittislaisilta.
        Kaverit osaa homman ja hinta/laatu kohallaan,suosittelen


      • 3kertaa saat jo ikioman sil...
        kin kirjoitti:

        sain hyvää palvelua huittislaisilta.
        Kaverit osaa homman ja hinta/laatu kohallaan,suosittelen

        eikä mitään tauti-tiinua


      • niitä saa
        3kertaa saat jo ikioman sil... kirjoitti:

        eikä mitään tauti-tiinua

        niin halvalla,voisin vaikka ostaa oman.Kyl ne omatkin on samallaisia tautipesiä jos niitä ei hoideta asianmukaisilla aineilla.


      • Urpå
        niitä saa kirjoitti:

        niin halvalla,voisin vaikka ostaa oman.Kyl ne omatkin on samallaisia tautipesiä jos niitä ei hoideta asianmukaisilla aineilla.

        "Voisin ostaa oman!" Selkee provo, sulla taitaa olla niitä jo ihan ennestäänkin! Ihan vuokrattavaksikin asti? Mika J siellä taitaa puolustautua! Läpinäkyvää!


      • muusi69
        Tiedät kirjoitti:

        mitä huittisten pojat veroja maksaa?
        Taidat olla selvännäkijä!!!!!

        Hei ketä tota äetsän tynnyriä vuokraa? Ja onko se 50 vai 150euroo..? täältä ei oikein saanu siihen selkoo:D onkohan vapuks kaikki jo varattu..?


    • kylpijät

      eikö tosiaan ole parempaa tekemistä kuin istua jossain ämpärissä

      • ole vissiin

        nähnyt kovinkaan isoa kylpytynnyriä!!!!
        Toiset kylpee ja toiset on kateellisia!!!!!
        Peri suomalaista touhua!!!!!!


      • kyrpätynnyri ?
        ole vissiin kirjoitti:

        nähnyt kovinkaan isoa kylpytynnyriä!!!!
        Toiset kylpee ja toiset on kateellisia!!!!!
        Peri suomalaista touhua!!!!!!

        vain iso on valttia


    • keskustelun

      kulku on mennyt mielestäni hyvän maun ulkopuolelle, mutta ainahan arvostelijoita, paskan puhujia ja kateellisia riittää.Jos jollain on jotain kysyttävää vuokraustoiminnasta, niin minuun voi ottaa yhteyttä 045-6300075

      • PekkaS

        Älähän vielä lopeta! Kylpevät homot ja pakolaiset ovat vielä käsittelemättä! Ne puuttuvat ja niitä tähänkin keskusteluun kaipaisin.
        Näihin kuviin ja tunnelmiin,
        täältä tähän
        PekkaS


      • Toimii tuo tynnyri

        Vois olla kiva elämys, pakkassäässä pulahtaa kuumaan tynnyriin.

        Noita tääl piisaa näissä keskusteluissa noita pään aukojia, saavat jonkinlaisen tyydytyksen siitä kun pääsevät jotain lohkaisemaan. Mutta on tämä siinä mielessä hyvä keskustelu, että monelle on juolahtanut mieleen tälläisen tynnyrin vuokraamisen mahdollisuun.


      • se toimii
        Toimii tuo tynnyri kirjoitti:

        Vois olla kiva elämys, pakkassäässä pulahtaa kuumaan tynnyriin.

        Noita tääl piisaa näissä keskusteluissa noita pään aukojia, saavat jonkinlaisen tyydytyksen siitä kun pääsevät jotain lohkaisemaan. Mutta on tämä siinä mielessä hyvä keskustelu, että monelle on juolahtanut mieleen tälläisen tynnyrin vuokraamisen mahdollisuun.

        ihan moitteitta, ehkä vaatii hiukan pidemmän lämmitys ajan.


      • Anonyymi

        vuokrapulju.fi vuokraa Keikyän puolla paljuja ja on kotiinkuljetus


    • määvaa

      Ja taas hieno esimerkki suomi24:n keskusteluista. Ah, niin asiapitoista ja asiallista keskustelua. Kyllä aikuiset osaa!

    • vuokrasin jo

      saipas minun tynnyrin vuokraus kyselyni keskustelua aikaseksi:))
      sain jo tynnyrini vuokrattua ja olen kyllä tyytyväinen! suosin tässätapauksessa huittislaista:)

      • eli ätsäläistä tai vampulal...

        en virolaista halpis-kamaa!!! huittisista


      • tynnyreistämme
        eli ätsäläistä tai vampulal... kirjoitti:

        en virolaista halpis-kamaa!!! huittisista

        on ainoastaan virolainen!!!


      • pitää kotimaisuusaste korke...
        tynnyreistämme kirjoitti:

        on ainoastaan virolainen!!!

        kaikissa firmoissa,ettemme joutuisi lähtemään työpaikoistamme "keppihevosella" työnhakuun.joten suosikaa SUOMALAISTA aina kun voitte :)


      • huomasin lehdestä halpa ja ...
        pitää kotimaisuusaste korke... kirjoitti:

        kaikissa firmoissa,ettemme joutuisi lähtemään työpaikoistamme "keppihevosella" työnhakuun.joten suosikaa SUOMALAISTA aina kun voitte :)

        kotimainen varmasti,hyvää tekoo.Ei kannata vuokrata Huittisista,kun saa omaksi 999e hinnalla.jos tarvit vaikka vain pari-kolme kertaa, tynnyri on hintansa tienannut.voin vaikka vuokrata sitä 10.llä pv.ä. tai lainata muuten vaan.kun ei minun tarvitse sillä rikastua eikä ryöstää vuokrahinnoilla ketään.mutta huomenna Kiikkaan Kiramiin "saavi kaupoille".


      • tarviin
        huomasin lehdestä halpa ja ... kirjoitti:

        kotimainen varmasti,hyvää tekoo.Ei kannata vuokrata Huittisista,kun saa omaksi 999e hinnalla.jos tarvit vaikka vain pari-kolme kertaa, tynnyri on hintansa tienannut.voin vaikka vuokrata sitä 10.llä pv.ä. tai lainata muuten vaan.kun ei minun tarvitse sillä rikastua eikä ryöstää vuokrahinnoilla ketään.mutta huomenna Kiikkaan Kiramiin "saavi kaupoille".

        vain kerran niin en todellakaan osta omaa.Vuokrasin jo Huittisista tynnyrin.Olet näköjään kateellinen kun he on keksinyt moisen idean vuokrata niitä.Et taida rikastua millään näytät olevan, vain säälittävä parkuja!!!


      • Kysyn vaan!
        huomasin lehdestä halpa ja ... kirjoitti:

        kotimainen varmasti,hyvää tekoo.Ei kannata vuokrata Huittisista,kun saa omaksi 999e hinnalla.jos tarvit vaikka vain pari-kolme kertaa, tynnyri on hintansa tienannut.voin vaikka vuokrata sitä 10.llä pv.ä. tai lainata muuten vaan.kun ei minun tarvitse sillä rikastua eikä ryöstää vuokrahinnoilla ketään.mutta huomenna Kiikkaan Kiramiin "saavi kaupoille".

        Olen kuullut että Kiramin lämmittimet olisi virolaisia, eipä taida sillä suomalaisuusaste nousta.


      • 999euroa kpl
        huomasin lehdestä halpa ja ... kirjoitti:

        kotimainen varmasti,hyvää tekoo.Ei kannata vuokrata Huittisista,kun saa omaksi 999e hinnalla.jos tarvit vaikka vain pari-kolme kertaa, tynnyri on hintansa tienannut.voin vaikka vuokrata sitä 10.llä pv.ä. tai lainata muuten vaan.kun ei minun tarvitse sillä rikastua eikä ryöstää vuokrahinnoilla ketään.mutta huomenna Kiikkaan Kiramiin "saavi kaupoille".

        Et sillee!!!


      • suomalainen lämmintin mukana
        Kysyn vaan! kirjoitti:

        Olen kuullut että Kiramin lämmittimet olisi virolaisia, eipä taida sillä suomalaisuusaste nousta.

        kotimaisuus 100% ja on ollut paljon käytössä.pelittää hyvin.ollaan enemmän kuin tyytyväisiä.


      • taidan ostaa kun on lähellä
        999euroa kpl kirjoitti:

        Et sillee!!!

        niin lähellä Espoota pääsee pikku-joulu kylpyyn.tuodaanko Huittisiin loput kaksi? t.vellu


      • kylpijät
        taidan ostaa kun on lähellä kirjoitti:

        niin lähellä Espoota pääsee pikku-joulu kylpyyn.tuodaanko Huittisiin loput kaksi? t.vellu

        kerran ollut tynnyrissä enkä toiste mene täysin älyvapaata touhua lillua jossain saavissa kyl tarvii olla tekemiset vähissä kun viittii moista harrastaa


      • sekä muita tauteja saaveiss...
        kylpijät kirjoitti:

        kerran ollut tynnyrissä enkä toiste mene täysin älyvapaata touhua lillua jossain saavissa kyl tarvii olla tekemiset vähissä kun viittii moista harrastaa

        en toista kertaa vuokraa!!! moista paljua enkä osta!!!
        käyn mieluummin montakertaa etelässä perheen kanssa siellä on merta&aurinkoa.saa surffata uida atlantin aalloissa


      • EDELLISEEN!
        sekä muita tauteja saaveiss... kirjoitti:

        en toista kertaa vuokraa!!! moista paljua enkä osta!!!
        käyn mieluummin montakertaa etelässä perheen kanssa siellä on merta&aurinkoa.saa surffata uida atlantin aalloissa

        Kannattaisi ehkä sijoittaa nekin rahat kansalaisopiston äidinkielenkurssiin. Pelkistä alkeistakin voisi olla apua. Katsot sieltä vielä maahanmuuttajille tarkoitetun kurssin, niin olet kielellisesti samalla tasolla muiden kanssa.


      • "MENE PALJUUN JAAHTYMA...
        EDELLISEEN! kirjoitti:

        Kannattaisi ehkä sijoittaa nekin rahat kansalaisopiston äidinkielenkurssiin. Pelkistä alkeistakin voisi olla apua. Katsot sieltä vielä maahanmuuttajille tarkoitetun kurssin, niin olet kielellisesti samalla tasolla muiden kanssa.

        SINNE KYLMA VESI SE RAUHOITTA!
        TERVEISI TURUUN KIELARIKURSSILAISE


      • Meinaan
        sekä muita tauteja saaveiss... kirjoitti:

        en toista kertaa vuokraa!!! moista paljua enkä osta!!!
        käyn mieluummin montakertaa etelässä perheen kanssa siellä on merta&aurinkoa.saa surffata uida atlantin aalloissa

        Jos yhden kylpytynnyrin hinnalla meinaat viedä perheen monta kertaa Atlantin aalloille surffailemaan, niin joko on laskutaidot pahasti pielessä tai sitten sinullla on aivan helkkarin hyvä diili matkanjärjestäjien kanssa. Outoo verrata kylpytynnyrin vuokrausta etelän matkailuun. Kyllä sen jalkasilsan saa sieltä hotellin uima-altaalta tasan yhtä helposti ku jostain kylpytynnyristäkin.
        On tuo kirjallinen ulosanti todellakin sen verran karseaa luettavaa, että kannattaa sellainen oikeinkirjoituskurssi tilata ihan ensi tilassa, jo ennen seuraavaa etelänmatkaa.


      • kaamoksen keskellä
        Meinaan kirjoitti:

        Jos yhden kylpytynnyrin hinnalla meinaat viedä perheen monta kertaa Atlantin aalloille surffailemaan, niin joko on laskutaidot pahasti pielessä tai sitten sinullla on aivan helkkarin hyvä diili matkanjärjestäjien kanssa. Outoo verrata kylpytynnyrin vuokrausta etelän matkailuun. Kyllä sen jalkasilsan saa sieltä hotellin uima-altaalta tasan yhtä helposti ku jostain kylpytynnyristäkin.
        On tuo kirjallinen ulosanti todellakin sen verran karseaa luettavaa, että kannattaa sellainen oikeinkirjoituskurssi tilata ihan ensi tilassa, jo ennen seuraavaa etelänmatkaa.

        ja finanssi puolta ei viitti lomalla miettiä.kun sitä rahaa kuluu Suomessakin.on totta että viisihenkinen perhe ei pääse edes kentälle alle 3000 euron,sillä saisi jo kaksi tynnyriä omaksi tai vuokrata useamman kerran.meressä kun on suolaa se hoitaa ihoa & jalkojakin mukavasti.altaalla taas on kloori suojana, jos siellä viitsii käydä,mutta harvemmin tulee käytyä jos asuu merenrannalla lomalla.en vaihtaisi etelänlomiamme tynnyriin,kyllä siitä on tullut niin spesiaalijuttu vuosienvarrella,muutamakerta vuodessa tekee hyvää, saa nauttia auringosta, golffauksesta, surffauksesta,ihanista ruuista valmiissa pöydässä....,se on elämää se.lapsetkin ja vaimo nauttii tästä.


      • Vai sillee
        kaamoksen keskellä kirjoitti:

        ja finanssi puolta ei viitti lomalla miettiä.kun sitä rahaa kuluu Suomessakin.on totta että viisihenkinen perhe ei pääse edes kentälle alle 3000 euron,sillä saisi jo kaksi tynnyriä omaksi tai vuokrata useamman kerran.meressä kun on suolaa se hoitaa ihoa & jalkojakin mukavasti.altaalla taas on kloori suojana, jos siellä viitsii käydä,mutta harvemmin tulee käytyä jos asuu merenrannalla lomalla.en vaihtaisi etelänlomiamme tynnyriin,kyllä siitä on tullut niin spesiaalijuttu vuosienvarrella,muutamakerta vuodessa tekee hyvää, saa nauttia auringosta, golffauksesta, surffauksesta,ihanista ruuista valmiissa pöydässä....,se on elämää se.lapsetkin ja vaimo nauttii tästä.

        Sinulla sitä pätäkkää näyttää riittävän, jos muutaman kerran vuodessa viet perhees etelään lomailemaan. Minulla sitä ei kyllä perse kestä tuollaista reissaamista, ja töissä kun pitää käydä niin eihän niitä lomapäiviäkään sellaista määrää ole.
        Kaiken muun tuosta kyllä allekirjoitan, on se mukavaa nauttia auringosta, lämmöstä, hyvästä ruuasta sun muusta. Mutta että meren suolat hoitaa ihoa ja uima-altaan klooritkin suojaa ihoa?


      • kyllä ihoa ja kehoa
        Vai sillee kirjoitti:

        Sinulla sitä pätäkkää näyttää riittävän, jos muutaman kerran vuodessa viet perhees etelään lomailemaan. Minulla sitä ei kyllä perse kestä tuollaista reissaamista, ja töissä kun pitää käydä niin eihän niitä lomapäiviäkään sellaista määrää ole.
        Kaiken muun tuosta kyllä allekirjoitan, on se mukavaa nauttia auringosta, lämmöstä, hyvästä ruuasta sun muusta. Mutta että meren suolat hoitaa ihoa ja uima-altaan klooritkin suojaa ihoa?

        ottaahan kauneushoitolatkin/kylpylätkin noilta eukoilta aina suola/yrttikylvyistä kovemman hinnan.
        ainakin sen hinnan perusteella vois aatella, että teho ainakin 100%.mutta....,no kloosri vedessä suojaa ihoasi pöpöiltä etelässä niinkuin uimahalleissakin.mutta kuitenkin, mikään ei voita kotosaunaa ja sen löylyjä.sitä ei korvaa mikään suomalaiselle


    • palvelu täältä

      www.tynnyrivuokraus.com Ei puutynnyreitä, vaan hygieenisiä ja laadukkaita nopeasti lämpiäviä Kiramin alumiinisia.

      • heipåpa

        Muumipappa vuokraa! Tämän kaiken saa selville kun hieman jaksaa mainoksia selailla taikka googletella


    • Timi-Pellervo

      Ei mitään hikisiä paljuja vaan kunnon allas, jonka kanssa ei tartte painia viikonlopppua vaan nauttia poreista:
      www.poreisiin.fi/177

    • asiaton kommentti

      ...

    • Tompurit
    • katjh32
    • Mikko_kylpy

      Minulla on vuokrattavana kylpytynnyri Turussa. Paljuun mahtuu 10 henkeä ja hinnat ovat alkaen 70e/vrk.

      http://www.kylpy.fi/

    • asiakas21

      www.turkupalju.com

    • alupalju

      www.hierovainen.fi

    • palju--

      Kylpytynnyri, jossa led-valot ja porejärjestelmä. www.kylpyyn.com

    • KokemusÄäni

      Käykääs Facebookissa kurkkaamassa Worldtrade Oü, Tallinn.
      Aika siistejä vehkeitä.

      • Iso palju

        www.paljujapore.fi Sastamala


      • saastamala
        Iso palju kirjoitti:

        www.paljujapore.fi Sastamala

        Täällä ei olla niin kateita kuin sastamalassa!!


    • jeps1

      myös näillä nurkilla on www.paljussa.net vuokrausta

    • Anonyymi

      Keikyän paljupulju toimittaa Huittisiin

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4873
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2310
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1836
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1520
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1156
    Aihe