Onko kaverinne äiti..

koskaan paljastellut

teille?

Minun erään kaverini äiti nuorena parikymmentä vuotta sitten esitteli selvästi tahallaan itseään usein, kun olimme hänen kotonaan.Äiti oli tuolloin jotain nelikymppinen, tosi uhkea ja haluttava nainen. Olin monta kertaa tilanteessa, jossa hän tuli suihkusta tai saunasta ja jotenkin "vahingossa" aamutakki aukesi tai makuuhuoneensa ovi oli auki, kun hän kuivasi itseään.Kaverini isä oli aina silloin poissa ja kaverinikin suihkussa tai jossakin käymässä. Koskaan en äidiltään saanut, mutta katse hänellä oli minusta paljon lupaava. Katsoi silmiin alastomana..Miehensä oli aika juntti ja heillä ei mennyt hyvin.varmaan haki vierasta jo silloin. Olisipa saanut, haaveilin usein hänestä, kun runkkasin. Olin silloin alle 20-v poikamies.

45

16539

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaan kavereille

Enpä muista nähneeni kaverien äitien tekevän noin, mutta oma äitini esiintyi aika samalla tavalla. Kesämökillä hän otti toisinaan alasti aurinkoa, mutta jos minulla oli poikakavereita mukana ja aurinko paistoi, äiti liikkui pihalla alasti ja otti mielellään aurinkoa rantakalliolla jalat hiukan levitettynä. Kesäksi hän aina ajeli karvat kokonaan tai leikkasi saksilla ne lyhyiksi. Olin silloin 14-17 v. Näin poikien ilmeistä, että katseleminen kiinnosti.

• Anonyymi

Mahtavaa 🥰🥰🥰

• Enymmärräollenkaan

miten on mahdollista että 13 v poika kirjoittaa haaveistaan 20 vuotiaana????

• olen jo

nelikymppinen.

• tyylikkäästi

olin tuollaisena 14-15 v iässä usein kaverini kotona, kun he olivat pidempiaikaisia perhetuttujakin.

Kerran lueskelin heillä jotain lehteä, kun kaverin äiti, tosi komea nainen, oli saunaan lähdössä, hän riisuitui samassa huoneessa ilkosilleen ja käveli sitten alastomana saunan puolelle, ei varmaan ollut huomaamatta vilkuiluani, muita ei tainnut olla silloin paikalla.

No yritin ajoittaa itseni sinne saunomisaikaan, ja pari kertaa tämä onnistuikin samalla lailla, ja muistelen tapauksia erikoisen miellyttävinä, mitään muuta "sellaista" ei koskaan tapahtunut.

Olen myöhemmin ajatellut, että rouvan mielestä sellainen murrosikäinen poika on vaaraton kohde pienelle paljastelulle ja samalla voi antaa pojalle tilaisuuden tutustua alastomaan naisvartaloon ...vai miten on äidit? olisi kiva lukea teidänkin asiallisia mielipiteitä.

• muodokas nainen

ja murkkuikäisenä ollessani tuli usein saunaan alasti heidän mökillään, kun olin siellä setäni kanssa. Vaimo tuli ihan viereen istumaan ja hänen ihanat muotonsa olivat ihan ulottuvilla...Joskus alkoi seisoa melkein väkisin. Varsinkin ollessaan pikku huppelissa hän estotta pesikin itseään edessäni...Tai pyysi minua vihtomaan selkäänsä ym. nauttien siitä huh...runkkasin usein sen jälkeen kuvitellen, millaista häntä olisi ollut naida ja oppia kaikkea...

• kotirouvankin

(40v) mielessä tuollainen nuorukainen, joka ei ole enää lapsi eikä vielä aikuinenkaan, herättää monenlaisia hellyyttäviä ja seksuaalisiakin tunteita, järki kuitenkin sanoo, ettei mikään suora toiminta tule kysymykseen, jos ei halua itseään dillen maineeseen, jotain voi kyllä tapahtua, kuin vahingossa.

Olin kerran yksin ja imuroimassa ok. talossamme, kun näin ikkunasta, että poikani kaveri on tulossa, oli kuuma ja päälläni oli vain yöpaita.
        Hetken mielijohteesta heitin sen pois ja kävin äkkiä laittamassa oven lukon auki asentoon, sillä tiesin, että Hän tulee sisään kelloa soittamatta. Jatkoin imuroimista ja kohta ovi kävi, en vaan sitä muka huomannut ja taisin siinä vähän pyllistelläkkin.

Sitten käännyin eteisaulaan päin ja "huomasin" tulijan, joka seisoi siinä posket tulipunaisena, en saanut ns. paniikkia, vaan sanoin rauhallisesti, että hei en yhtään kuullut tuloasi, tule sisään vaan, käyn laittamassa jotain päälleni.

Ei yhtään kaduttanut, vaan tuli jotenkin mieleen, että olin tehnyt päivän hyvän työn.

• on tullut

Runkattua ystävättären poika, vähän kun säälistä, katseet oli anovia ja kiihotustilaa vaikea peitellä, aitinsä oli silloin ärrällä käymässä.

• huomioinut

Samanlaisia asioita tuollaisessa 14-17 vuoden ikäisenä niissä aikuisissa ja vähän nuoremmissakin naisissa, joiden seurassa joutui usein olemaan, kait sellainen pojankoltiainen on naiselle sopiva kohde hieman kohentaa itseluottamustaan, ja pojalle todella tervetullutta toimintaa.

Esim. mökillä sopivan tilaisuuden tullen tuttavaperheen rouva, tai nuorin tätini ym. otti seurassani vähän vapaammin aurinkoa, elikkä ilman uimapukua.

Ja näin vinkiksi nykyisille rouville: pienen pojan harras toive oli, että jotain tapahtuisi vähän enemmänkin... (ja seisoi yötä päivää)....

• Silloin 16-vuotias

Meillä oli vuokrattuna kesäasunto, kun oli 16-vuotias, ja siellä tietysti koko suku vieraili kesän kuluessa. Tätini tuli sinne miehensä kanssa, ja saunomisen väliajalla kuistilla esitteli täysposliiniksi ajeltua vittuaan. Hänen miehensä oli sen ajellut ja seisoi vieressa hämmentyneen näköisenä.

Meillä oli tapana mennä uimaan alastomana, ja seuraavana päivänä joku aikuisista kehotti minua ottamaan valokuvan tädistäni. Otin sitten jokusen kuvan hänestä makaamassa rannalla ja kahlaamassa. Harmittaa näin jälkeenpäin, etten ottanut kuvia enemmän, sillä malli ei vaikuttanut yhtään vastahakoiselta. Ehkä jossakin sivummalla olisi voinut tapahtua muutakin. En ole koskaan näyttänyt kuvia muille, eikä kukaan heistä ole edes pyytänyt sitä. Keskityin niin kuvaamiseen ja jännitin sitä, etten muista olisiko näkyvää jännitystä ollut muuallakin.

• khfd

minun äitipuoleni on näytellyt mulle muka vahingossa. kerran hän vaihtoi vaatteitaan niin häneltä muka tippui jotain sängyn alle niin hän meni nelin kontin lattialle perse pystyssä niin että hänen pillunsa näkyi. Tämän tyyppisiä tilanteita on ollut munta kertaa kuten menin uimashortsit päällä saunaan oletin että hänelläkin olisi ollu mutta eipähän ollu. Olin saunassa ja en viittiny nousta koska oli muna pystyssä.

itse en koe tätä kiusalliseksi vaan kiihottavaksi.

• Kokemusta myös

Olin 15-vuotiaana 30 vuotta sitten kaverin mökillä. Hänen äitinsä oli hehkeän muodokas aurinkoa palvova brunetti jota katselin kovasti tuolloin. Kerran luettiin kirjoja ja otettiin aurinkoa nurmikolla mökin edustalla kun huomasin että rouvan lukiessa kyljellään kirjaa toinen ruskettunut, täyteläinen rinta oli "vahingossa" pudonnut bikinin kupista ja oli kokonaisuudessaan nähtävilläni, vain noin metrin päässä minusta. Sylinterin muotoinen nänni seisoi kolmisenttisenä, kovana ja ylpeänä upean naisen hengittäessä syvään "lukukokemuksen" aikana... olen edelleenkin heikkona semmoisiin nänneihin.

Vasta kymmeniä vuosia myöhemmin tajusin, ettei tapahtuma varmaankaan ollut vahinko.

• ohhohh..
        Kokemusta myös kirjoitti:

Olin 15-vuotiaana 30 vuotta sitten kaverin mökillä. Hänen äitinsä oli hehkeän muodokas aurinkoa palvova brunetti jota katselin kovasti tuolloin. Kerran luettiin kirjoja ja otettiin aurinkoa nurmikolla mökin edustalla kun huomasin että rouvan lukiessa kyljellään kirjaa toinen ruskettunut, täyteläinen rinta oli "vahingossa" pudonnut bikinin kupista ja oli kokonaisuudessaan nähtävilläni, vain noin metrin päässä minusta. Sylinterin muotoinen nänni seisoi kolmisenttisenä, kovana ja ylpeänä upean naisen hengittäessä syvään "lukukokemuksen" aikana... olen edelleenkin heikkona semmoisiin nänneihin.

Vasta kymmeniä vuosia myöhemmin tajusin, ettei tapahtuma varmaankaan ollut vahinko.

Siinä 13-14 v ikäisenä olin minäkin isäni kanssa tuttavaperheen mökillä muutaman päivän, heillä ei tosin ollut lapsia.
        Parin päivän päästä miehet lähtivät kaupunkireissulle, taisi Alko olla se päällimmäinen asia, siihen reissuun menee autolla aina n. 2 tuntia. Pian heidän lähdettyään 17 vuotta minua vanhempi, hyvin muodokas rouva ilmoitti, että nyt voi olla vähän vapaamminkin ja riisui kaikki vaatteensa, joita nyt ei paljon ollutkaan, alkaen touhuilla samoja asioita, kuin ennenkin- vain sandaalit jaloissa.
        Alkuhämmennyksen jälkeen aloin rohkeammin katselemaan tuota silloin käsittämättömän kiihottavaa tapahtumaa ja kyllä seisoi, se vaan täytyi visusti salata. Mitään muuta ei tapahtunut ja rouvakin pukeutui taas hyvissä ajoin ennen miesten tuloa, minun oli kuitenkin mentävä metsän suojaan runkkaamaan. Näin jälkeenpäin ajatellen "rouva" taisi arvata, nihin olin häipynyt, miesten tultua oltiin kuitenkin ihan pokkana..erittäin ihana kokemus se oli.

• aleksi<<.

Näyttää vallan tavanomaiselta, hämmästyttävää? Luulin että itse sain erikoiskohtelun. Nimittäin parhaan kaverini Äidillä oli tapana (kun miehensä ei ollut kotona) mennä, kun istumme kaverini kassa vastatusten korkeaselkänojallisissa nojatuoleissa, vähän kaveristani takavasemmalle, ettei kaverini nähnyt mutta minä näin ja alkaa korjailemaan sukkiansa (stau up) vetäen niitä nautinnollisesti reisille ja samalla hametta että pöksyt näkyi, puhuen samalla, että oli luontevaa katsoa häntä, mutta kaverini ei aavistanut mitään.
      Kun hänen miehensä oli kotona, tai joku muu kolmas hlö, niin mitään sellaista ei tapahtunut. Olin silloin 17 ja hän oli todella upea nainen.
      Ainakin kerran hänellä ei ollut pöksyjä ollenkaan, karvat vaan vilahti. En uskaltanut hengittää pitkään aikaan ja nieleksin. Kaverini huomasi ilmeestäni jotain (on huono pokerinaama) ja kääntyi katsomaan Äitiänsä mutta onneksi se oli ehtinyt suoristaa hameensa.

Voi että minä himoitsin sitä naista. Koskaan en saanut tilaisuutta saada tehdä lähempää tuttavuutta, mutta ihan selvästi härnätäkseen.
      En minäkään sitä kiusallisena kokenut, päin vastoin kiihottavana.

• Sain kuin sainkin

Äidilläni oli tosi tosi seksikäs kaveri jota himoitsin pitkään.
        Päätin sitten tehdä jotain asian hyväksi.
        Kerran kun olimme kahdestaan meillä kotona olohuoneessa (minä lähdössä saunaan) saunatakkiin pukeutuneena, annoin takin aueta ja vilautin täydessä seisokissa olevan mulkkuni
        ikäänkuin vahingossa näkyville. Ja toistin sen vielä hieman myöhemmin...
        Mitään ei sillä kertaa tapahtunut mutta myöhemmin kun olimme aivan kahden,
        tunnustin että halusin rakastella häntä, sainkin suostumuksen.
        Hän kertoi sen huomanneen :)
        Muutama TODELLA ihana rakastelu tämän haaveeni kanssa.
        Vieläkin tulee väristyksiä ja 100% varmuudella edelleenkin haluaisin naida häntä
        jos vaan olisi tilaisuus!! Kiihottavin seksikokemus ikinä!

• QWERSDFCVB

Äitipuoleni kaveri on muodokas 37v brunette ja hänelle menetin neitsyyteni kun olin 16v
      No äitipuoleni lähti jonnekkin juhliin kun minä ja hänen kaverinsa majaili meillä. Me saunottiin ja katseltiin telkkaria kunnes huomasin hänen saunatakin tippuvan muka vahingossa. Minä kiihotuin siitä ja kun oli pelkkä pyyhe päällä niin hän näki stondikseni. Hän tuli viereeni ja alkoi hieroa reittäni. Kiihotuin kovasti ja aloin kähmiä häntä. Vedin hänen saunatakin pois päältä ja hän otti pyyhkeeni pois. Harrastimme sohvalla seksiä *ratsastus* asennossa. kiihotun yhä siitä kokemuksesta.

• Mies 37v.

Todella kiihottavia kertomuksia tässä ketjussa. Kai tuossa jokin tabu on, joka erityisesti kiihottaa.

Ei muuta kuin lisää kokemuksia, jos jollakulla on jäänyt vielä kertomatta!

• Anonyymi

Aikuisella naisella karvoituksen verhoama vittu Todella kiihoittava haluttava hyvän näköinen. Siistiä toki hieman voi. bim.

• Anonyymi

Onpas mukavia juttuja 🥰

• Anonyymi

12 vuotta vanhaa homekasaa kaivelit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

12 vuotta vanhaa homekasaa kaivelit.

Mitä sitten?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sitten?

Slurkki olet.

• Anonyymi
    • Anonyymi

H­­ei! Om­a str­­­eam. Sisäänkäynti k­­aikille, jotka haluav­­­at pi­­­tää ha­­­uskaa 👉 http://1705555.com/H/fF6Q 👈

• Anonyymi

Alle kakskymppisenä tuli monet spermat runkattua kaverin äidin pikkareihin. Seksikäs hoikka eronnut nainen. Esitteli estoitta vartaloaan. Satuin jopa näkemään kun hänen nuori miesystävä pani häntä takaa. Sitä katsellessa laukesin käteeni nopeaan. M49

• Anonyymi

Kuulostaa hyvältä 😋

• Anonyymi

Aika monesti tällä kaverin äidillä pienet tissit heilui vapaana paidan alla. Pitkät ja paksut nännit näkyivät aivan selvästi. M49

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika monesti tällä kaverin äidillä pienet tissit heilui vapaana paidan alla. Pitkät ja paksut nännit näkyivät aivan selvästi. M49

Pienet ei heilu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pienet ei heilu.

Heilu ne ku oli sellaiset pienet riippu tissit. Pitkät ja paksut nännit näkyi paidan läpi selvästi. Todella seksikäs nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heilu ne ku oli sellaiset pienet riippu tissit. Pitkät ja paksut nännit näkyi paidan läpi selvästi. Todella seksikäs nainen.

Niin se näetty ja toivottu sekoittuvat 14 vuodessa.

• Anonyymi

Hei! Om­a str­eam. Sisää­­nkäynti k­­­aiki­lle, jotka haluav­­at pi­­tää ha­­­uskaa 👉 http://3711222.com/H/6SwR5 👈

• Anonyymi

Naiset esittelee myös sen takia että pääsevät märkiä päiväunia näkevien miesten niskan päälle! Muutama vuosi sitten itseäni seitsemän vuotta vanhempi eikä mikään nuori nainen otti minusta niskaotteen eräässä kahdenkeskeisessä tilanteeessa!

• Anonyymi

Kaverini äiti on monestikin ollut vähissä vaatteissa ihan tahallaan kun olen heillä ollut.

• Anonyymi

Niin se näetty ja haaveiltu sekoittuvat 14 vuodessa.

• Anonyymi

Totta tämä useamman täällä mainitsema ajatus , miksi äiti ikäiset tykkäävät hieman paljastella
      vilautella ja esiintyä rohkeammin juuri teini-ikäisille pojille. Pojat mielikuvana ovat naiselle vaaraton kohde pienelle flirtille ja heidän olemus suorastaan tihkuu intohimoa heidän katsellessaan vanhempaa naista vähäpukeisena ja eroottisena.
      Tällaiseen tarkoitukselliseen ja kiihoittavaankin ihailun hakuun teinipojilta voi jäädä jopa koukkuun, kuten minullekin kausittain on käynyt.

Jutta 43v.

• Anonyymi

Se on ihan mukavaa 😊

• Anonyymi

Minkälaista kaikkea flirttiä teet?

• Anonyymi

Kerro lisää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro lisää.

Ja sinä tampio uskot, että tuo on 14 vuotta vain odotellut kysymystäsi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sinä tampio uskot, että tuo on 14 vuotta vain odotellut kysymystäsi!

Ja sinä sokea ja pakko-oireista kärsivä tampio et ymmärrä edes palstan rakenteesta mitään. Vitutaako olla noin vajaa päästä?

• Anonyymi

Missä Jutta on?

• Anonyymi

Ei tuo 14 vuotta tee millään.

• Anonyymi

kaverini äidiltä sain parhaan suihin-oton ikinä siinä oli osaamista

• Anonyymi

Minne hävisi Mari, joka kirjoitti toiseen samanlaiseen ketjuun, että harrastaa rutiininomaisesti seksiä poikansa kanssa. Minä ja moni muu haluaisi tietää enemmän.

• Anonyymi

Mistä tiedät muiden haluista?
        Miksi vastata 14 vuotta vanhaan ketjuun?

Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      36
      2779
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      18
      2597
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      43
      2288
    4. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      20
      1881
    5. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      38
      1602
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      51
      1565
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      38
      1493
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      25
      1363
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      33
      1251
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26