Kuuntelin ennakkoon Annan levyä NokiaStoresta, enkä tykännyt yhdestäkään kappaleesta. Kaikki biisit oli liian samanlaisia, ja tuli oikeestikkin mieleen,että kuuntelisin jotaki Britney Spearsia.
Tykkään kyllä Annasta, ja täytyyki nyty vaan toivoa, että jos se tekee kolmannen levyn, niin se olis parempi. Tosi kiva, kun Anna sanoi jossaki Staran haastattelussa, että ''Jos ette tykkää siitä ekasta sinkusta ''Vinegar'', niin ei hätää, kaikki biisit levyllä ei oo semmosia..'' Mun mielestä kyllä on!
Sori Anna, mutta uutta levyäs ei tuu olemaan mun hyllyssä ;(
Annan Now levy ei nappaa
8
552
Vastaukset
- kannustavaa;)
Eiks Britney Spears oo aika myyvää kamaa joten ei kait se Annan levy voi sit ainakaan ihan huono olla.
- ajatuksen juoksua,
että kommentoiti on varmaan turhaa.
Onhan se niinkin. Britney myy eniten levyjä, mutta ei ole läheskään parhaasta päästä laulajana. - Sorivaan
ajatuksen juoksua, kirjoitti:
että kommentoiti on varmaan turhaa.
Onhan se niinkin. Britney myy eniten levyjä, mutta ei ole läheskään parhaasta päästä laulajana.En nyt tarkottanu tuolla mun kommentilla, että Annan levy ei möisi, kuten sanoin niin minä pidän Annan musiikista, mutta inhoan juri tuon tyylistä musiikkia, mitä Annan levyllä nyt on.. Tarkotin, että mun mielestä Britney Spearsilla on samantyylistä musiikkia levyillään, ja siksi vertasin Annaa ja Britneytä.
Joku voi tykätä tuon tyylisestä musasta, mutta muhun se ei uppoa, ja sen takia en aijo ostaa Annan uutta levyä. - mitään
Sorivaan kirjoitti:
En nyt tarkottanu tuolla mun kommentilla, että Annan levy ei möisi, kuten sanoin niin minä pidän Annan musiikista, mutta inhoan juri tuon tyylistä musiikkia, mitä Annan levyllä nyt on.. Tarkotin, että mun mielestä Britney Spearsilla on samantyylistä musiikkia levyillään, ja siksi vertasin Annaa ja Britneytä.
Joku voi tykätä tuon tyylisestä musasta, mutta muhun se ei uppoa, ja sen takia en aijo ostaa Annan uutta levyä.vaikket ostakaan. Sun ostamiset korvaavat uudet fanittajat tuplaten tai triplaten. Eivätkä tosiaan nuo kaksi sinkkua ole samnalaisia.
T. Anna-fani kesästä alkaen - FRSF
mitään kirjoitti:
vaikket ostakaan. Sun ostamiset korvaavat uudet fanittajat tuplaten tai triplaten. Eivätkä tosiaan nuo kaksi sinkkua ole samnalaisia.
T. Anna-fani kesästä alkaenSilent despair onkin levyn ainoa hidas biisi, mutta sekin ihan surkea!
Oleen kuunnellut Now lwvyn kaikki biisit, ja biisit ovat niin surkeita, että HUHHUH!! - oman käsityskykysi laita
FRSF kirjoitti:
Silent despair onkin levyn ainoa hidas biisi, mutta sekin ihan surkea!
Oleen kuunnellut Now lwvyn kaikki biisit, ja biisit ovat niin surkeita, että HUHHUH!!Tykkäsi levystä tai ei, Annan suosiota ja levymyyntiä voi käyttää mittarina hänen lahjakkuudestaan laulajana.
Musiikin kokeminen on niin henkilökohtaista, että tällaiset paasaamiset levyn huonoudesta ovat täysin turhia. - kestotähteä tai
oman käsityskykysi laita kirjoitti:
Tykkäsi levystä tai ei, Annan suosiota ja levymyyntiä voi käyttää mittarina hänen lahjakkuudestaan laulajana.
Musiikin kokeminen on niin henkilökohtaista, että tällaiset paasaamiset levyn huonoudesta ovat täysin turhia.monipuolista artistia. Siihen menee vielä aikaa, jos Anna edes pysyy julkisuudessa.
- Juu juu
> Tykkään kyllä Annasta,
On aina hupaisaa, kun haukkumiset aloitetaan tuollaisilla sanoilla. Aivan kuin sisältöä vailla oleva räksytys muuttuisi jotenkin arvokkaammaksi sillä tavoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun511945Some räjähti! Joel Harkimo jakoi haikean viestin meriltä tärkeänä merkkipäivänä: "Välillä..."
Joel Harkimo on lähtenyt yksin purjehdukselle Atlantin yli. Tsemppiä ja voimia, Joel Harkimo! Lue lisää: https://www.s341588Sedun opettaja?
Kukas Sedussa on ahdistellut alaikäisiä opiskelijoita? Tämä kansankynttilä oli saanut monta varoitusta, mutta sama homma431175- 821173
Bess jakoi hämmentävän kuvan - Anna Puu heittää roisin kommentin: "Onneks ei oo eka synnytys"
Ohhoh! No nyt on aika provosoiva kuva Bessistä. Kivoja kommentteja julkkisystävät laukoo... Tiesitkö, että Bessin (s.151060- 561049
- 481015
Mitä mun pitää tehdä?
Mitä me mies tehdään? Mitä sä haluat mun tekevän? Mä en tiedä. Mä luulen tietäväni, että molemmat kärvistelee tunteid40968Keskusta on kovassa nousussa
Persut ovat jäämässä kauas taakse. Maaseudun ihmiset ovat palaamassa järkiinsä epäonnistuneen persuseikkailun jälkeen.129945Näytät paremmalta kuin koskaan ennen
Aivan jokaisena päivänä. Minä pidän sinusta parhaimman huolen. Lupaan sen, sen voin luvata.38916