Annan Now levy ei nappaa

SorryKauheesti

Kuuntelin ennakkoon Annan levyä NokiaStoresta, enkä tykännyt yhdestäkään kappaleesta. Kaikki biisit oli liian samanlaisia, ja tuli oikeestikkin mieleen,että kuuntelisin jotaki Britney Spearsia.

Tykkään kyllä Annasta, ja täytyyki nyty vaan toivoa, että jos se tekee kolmannen levyn, niin se olis parempi. Tosi kiva, kun Anna sanoi jossaki Staran haastattelussa, että ''Jos ette tykkää siitä ekasta sinkusta ''Vinegar'', niin ei hätää, kaikki biisit levyllä ei oo semmosia..'' Mun mielestä kyllä on!

Sori Anna, mutta uutta levyäs ei tuu olemaan mun hyllyssä ;(

8

571

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kannustavaa;)

Eiks Britney Spears oo aika myyvää kamaa joten ei kait se Annan levy voi sit ainakaan ihan huono olla.

• ajatuksen juoksua,

että kommentoiti on varmaan turhaa.

Onhan se niinkin. Britney myy eniten levyjä, mutta ei ole läheskään parhaasta päästä laulajana.

• Sorivaan
        ajatuksen juoksua, kirjoitti:

että kommentoiti on varmaan turhaa.

Onhan se niinkin. Britney myy eniten levyjä, mutta ei ole läheskään parhaasta päästä laulajana.

En nyt tarkottanu tuolla mun kommentilla, että Annan levy ei möisi, kuten sanoin niin minä pidän Annan musiikista, mutta inhoan juri tuon tyylistä musiikkia, mitä Annan levyllä nyt on.. Tarkotin, että mun mielestä Britney Spearsilla on samantyylistä musiikkia levyillään, ja siksi vertasin Annaa ja Britneytä.

Joku voi tykätä tuon tyylisestä musasta, mutta muhun se ei uppoa, ja sen takia en aijo ostaa Annan uutta levyä.

• mitään
        Sorivaan kirjoitti:

En nyt tarkottanu tuolla mun kommentilla, että Annan levy ei möisi, kuten sanoin niin minä pidän Annan musiikista, mutta inhoan juri tuon tyylistä musiikkia, mitä Annan levyllä nyt on.. Tarkotin, että mun mielestä Britney Spearsilla on samantyylistä musiikkia levyillään, ja siksi vertasin Annaa ja Britneytä.

Joku voi tykätä tuon tyylisestä musasta, mutta muhun se ei uppoa, ja sen takia en aijo ostaa Annan uutta levyä.

vaikket ostakaan. Sun ostamiset korvaavat uudet fanittajat tuplaten tai triplaten. Eivätkä tosiaan nuo kaksi sinkkua ole samnalaisia.
        T. Anna-fani kesästä alkaen

• FRSF
        mitään kirjoitti:

vaikket ostakaan. Sun ostamiset korvaavat uudet fanittajat tuplaten tai triplaten. Eivätkä tosiaan nuo kaksi sinkkua ole samnalaisia.
        T. Anna-fani kesästä alkaen

Silent despair onkin levyn ainoa hidas biisi, mutta sekin ihan surkea!

Oleen kuunnellut Now lwvyn kaikki biisit, ja biisit ovat niin surkeita, että HUHHUH!!

• oman käsityskykysi laita
        FRSF kirjoitti:

Silent despair onkin levyn ainoa hidas biisi, mutta sekin ihan surkea!

Oleen kuunnellut Now lwvyn kaikki biisit, ja biisit ovat niin surkeita, että HUHHUH!!

Tykkäsi levystä tai ei, Annan suosiota ja levymyyntiä voi käyttää mittarina hänen lahjakkuudestaan laulajana.

Musiikin kokeminen on niin henkilökohtaista, että tällaiset paasaamiset levyn huonoudesta ovat täysin turhia.

• kestotähteä tai
        oman käsityskykysi laita kirjoitti:

Tykkäsi levystä tai ei, Annan suosiota ja levymyyntiä voi käyttää mittarina hänen lahjakkuudestaan laulajana.

Musiikin kokeminen on niin henkilökohtaista, että tällaiset paasaamiset levyn huonoudesta ovat täysin turhia.

monipuolista artistia. Siihen menee vielä aikaa, jos Anna edes pysyy julkisuudessa.

• Juu juu

> Tykkään kyllä Annasta,

On aina hupaisaa, kun haukkumiset aloitetaan tuollaisilla sanoilla. Aivan kuin sisältöä vailla oleva räksytys muuttuisi jotenkin arvokkaammaksi sillä tavoin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Varmaan olen odotellut ihan turhaan

Kutsua luoksesi kylään Superman?
      Ikävä
      40
      1653
    2. Mitä tekee Rebelwerks?

Rebelwerks myy melkein kaiken tavaransa. Onko Rebelwerks menettänyt järkensä? Vai onko hän lopultakin tullut järkiinsä
      Taivalkoski
      9
      1037
    3. Suojeluvaisto

Mikä herättää miehessä suojeluvaiston naista kohtaan?
      Ikävä
      151
      1034
    4. **** mies anna jokin vinkki

Mistä tiedän, että vielä toivot että kuulet minusta. Aikaa on kulunut...
      Ikävä
      67
      1020
    5. Jos meillä ei olisi

Ikäeroa, niin oltais aikoja sitten oltu aito pari! Me kuulutaan yhteen🥰
      Ikävä
      121
      1011
    6. Ei se yhteys

Niin vain poistu ja lakkaa olemasta. Muista tämä nainen.
      Ikävä
      63
      944
    7. Kolme sanaa jotka kuvaa naista jota kaipaat

Kerro jotain hyvää. Hyvä kiertämään.
      Ikävä
      57
      914
    8. P-karjalassa juorutaan ihan kaikki.Pitäisikö muuttaa Etelä-karjalaan?

Täällä Pohjois-karjalassa juorutaan ihan kaikki. Ei voi luottaa edes viranomasiin joita sitoo vaitiolovelvollisuus. Ka
      Imatra
      15
      907
    9. Eli sä nainen

Siis halusit pitää jonkinlaisen kontaktin ja ylläpitää yhteyttä. Etsitkö jotain mysteeristä ja kiehtovaa vai halusitko t
      Ikävä
      49
      901
    10. Kaksi rikollista

"Molemmat vangitut ovat osoitetietojen perusteella kotoisin reilun sadan kilometrin päästä Suomussalmelta. Molemmilla on
      Suomussalmi
      3
      831
    Aihe