Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mystinen skorppari

Kaurisnainen -78

Olen siis tavannut pari kk sitten baarissa ihanan skorpionimiehen.. Heti alussa meillä oli selkeästi säpinää ja tulimme aivan loistavasti toimeen. Olen viettänyt hänen kanssaan elämäni hauskimpia hetkiä, meillä synkkaa aivan loistavasti yhteen. Monesti, kun toinen puhuu jostain, toinen sanoo, että juuri tuota ajattelin. Huumorintajumme on täysin samanlaista, piikittelevää, vähän rivoa ja "fiksua". Seksi hänen kanssaan on mahtavampaa, kuin kenenkään muun.. Kaikinpuolin tuntuu, että olemme samalla aaltopituudella. Hänkin on sanonut pitävänsä minusta ja kertoo, että kiva kun soitit, oli kiva käydä kylässä ym. Omien sanojensa mukaan "antaa naiselle pakit samantien, jos ei kiinnosta".. joten siitäkin päätellen kiinnostaa..

..mutta.. jotenkin nyt tuntuu, että onko hän kuitenkaan sanojensa mittainen mies.. vai onko säikähtänyt jotain.. useimmiten se olen minä, joka ottaa yhteyttä. Hän on kuitenkin iloinen, kun soitan tms, mutta ihmettelen, ettei useinkaan hän ota yhteyksiä. On hänkin kyllä soittanut ja viestitellyt, mutta joskus ei soita takaisin ollenkaan, jos ei ole pystynyt vastaamaan puhelimeen.. Ehkä myös väännän ja käännän näitä asioita omassa päässäni.. tuntuu, että mennään yksi askel eteen ja kohta kaksi taakse..

Kertokaas mulle, skorpparit/heitä tuntevat.. Kuinka mun pitäisi edetä? Pitää välimatkaa ja antaa hänen ottaa yhteyttä, kun/jos siltä tuntuu? Vai ottaa itse yhteyttä..? Kuinka helposti tunnette skorpparit olonne ahdistuneeksi? Pitäisikö vaan suoraan sanoa, mitä ajattelen ja kuunnella, mitä hänellä on sanottavaa? Skorpparit taitavat olla melkoisen salaperäisiä, hänkin antaa niin kahdensuuntaista viestiä tekemisillään ja olemisellaan.. Toisaalta taas luotan hänen sanaansa, että antaisi pakit jos ei kiinnostaisi..

Apua!

33

8117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mulla aika sama

      Ihanaa että muillakin on samanlaisia ongelmia skopun kanssa :P. Itse olen katsellut tätä soutamista ja huopaamista kohta lähes puolivuotta, enkä edelleenkään ole yhtään enempää perillä miehen touhuista.. Silloin kun nähdään niin on yleensä tosi ihanaa ja intohimoista, mutta kun ollaan erillään niin miehestä ei kuulu mitään.

      Olen jopa kysynyt häneltä, että haluaako hän ylipäänsä nähdä minua, mutta ainakin väittää haluavansa.. Oikeastaan kyllä uskonkin, että kyllä hän on edes jossain määrin minuun ihastunut, sillä sen näkee mielestäni mm silmistä..

      Silti tämä vähäinen yhteydenpito ihmetyttää minua suuresti. Sen seurauksena ei edes nähdä kovin usein, koska odotan myös hänen ottavan välillä yhteyttä. Ja kun nähdään suht harvoin niin suhde ei tunnu etenevän, kun aina mennään saman verran takapakkia..

      Mies sanoi kerran, että on tullut varovaiseksi naisten suhteen, mutta ei sanonut asiasta sitten sen enmpää. Päättelin tästä, että mies tarvitsee aikaa ja että ehkä tämä tilanne vielä jossain vaiheessa paranee, mutta ei näytä paranevan...

      Mies on minulle edelleen ihan yhtä mysteeri kuin aiemminkin. Loppujen lopuksi tiedän hänestä niin vähän, että täysin mahdollista on tietysti myös se, että mies onkin vain joku pelimies joka leikkii kanssani vain paremman seuran puutteessa..

      Jotenkin tunnen itseni aika avuttomaksi, enkä todellakaan tiedä miten minun pitäisi toimia. Olen niin pahasti ihastunut, että vaikka tämä touhu kyllästyttää, niin en pysty häntä jättämäänkään:(.

      • aloittaja

        Juuri näin! Ihan sama kuvio kuin mulla, paitsi me ei olla tunnettu kun vasta pari kk.. "Kauhulla" odotan tulevaisuutta, koska en kestä edestakasin huopaamista. Kuitenkin tiedän, että jonkintasoinen ihastumisentunne on ainakin jollain tavalla molemminpuolinen, koska asiasta ollaan puhuttu..

        No, tsemppiä sulle ja koitetaan ottaa selvää näistä mysteerisistä miehistämme..


      • Skopun pistämä

        Taitaa olla samanlaisia nuo skoput, itselläni aivan vastaava kuvio ollut käynnissä pari kuukautta.
        Mistään et voi olla varma, hän kyllä vastaa viestiin jne., mutta silti tämä epätietoisuus tekee hulluksi. Ja toisaalta, aah niin vastustamaton tapaus, että taju lähtee.

        Kävi jo mielessä, onko tyyppi joku pelimies, kaikki kun viittaa siihen naisen logiikalla ajateltuna. Oli tai ei, taidan pitää itse vähän etäisyyttä kyseiseen herraan. Katsotaan sitten, kuka pelaa ja kenen kanssa.


      • Lodra
        Skopun pistämä kirjoitti:

        Taitaa olla samanlaisia nuo skoput, itselläni aivan vastaava kuvio ollut käynnissä pari kuukautta.
        Mistään et voi olla varma, hän kyllä vastaa viestiin jne., mutta silti tämä epätietoisuus tekee hulluksi. Ja toisaalta, aah niin vastustamaton tapaus, että taju lähtee.

        Kävi jo mielessä, onko tyyppi joku pelimies, kaikki kun viittaa siihen naisen logiikalla ajateltuna. Oli tai ei, taidan pitää itse vähän etäisyyttä kyseiseen herraan. Katsotaan sitten, kuka pelaa ja kenen kanssa.

        ...jos on kaksi skorpionia niin millainen soppa siitä tulee. Se oli kyllä maailman raskainta. Välillä on todella mahtavaa ja sitten taas mennään maahan täysiä. Se loppui periaatteessa hyvin, koska kumpikin osattiin irrottaa, mutta nyt vielä kuukausi erosta tapellaan ajoittain jne. Eroaminen on aina vaikeaa, mutta kuvitelkaa kaksi skopua :D


      • kaurisN_

        Viestisi voisi olla mun kirjoittama, niin paljon samaa.
        Olen katsellut soutamista ja huopaamista jo pari vuotta. Täysi mysteeri koko mies!

        Eli: Minä otan yhteyttä, lähetän viestit, soitan, menen hänen luo. Ja aina olen tervetullut ja on ihanaa yhdessäoloa, mutta silti, hmmm. kumpa tietäisi. Joskus on käynyt mielessä että onko pelimies, muitakin naisia kierroksessa tai mielessä, tiedän(?) ettei ole ainakaan fyysistä kontaktia muihin.

        Jos olen viikon-kaksi ottamatta yhteyttä niin kyllä mies sitten jo ottaa yhteyttä (kokeilkaa) :)

        Voipi olla että miehelläni on entinen mielessä, skorpparit kun ovat hyvin omistushaluisia, hän haluaisi kai pitää molemmat (omistaa).

        Tässä yhteydenpitoasiassa skorpparimiehet on kuin jouskarimiehetkin, jouskari ei paljoa yhteyttä ottele, pari kertaa vuodessa, ja aina erotessa sanoo "soitellaan", eli hän odottaa (?) soittoa.


      • ymmärtävän lainkaan
        kaurisN_ kirjoitti:

        Viestisi voisi olla mun kirjoittama, niin paljon samaa.
        Olen katsellut soutamista ja huopaamista jo pari vuotta. Täysi mysteeri koko mies!

        Eli: Minä otan yhteyttä, lähetän viestit, soitan, menen hänen luo. Ja aina olen tervetullut ja on ihanaa yhdessäoloa, mutta silti, hmmm. kumpa tietäisi. Joskus on käynyt mielessä että onko pelimies, muitakin naisia kierroksessa tai mielessä, tiedän(?) ettei ole ainakaan fyysistä kontaktia muihin.

        Jos olen viikon-kaksi ottamatta yhteyttä niin kyllä mies sitten jo ottaa yhteyttä (kokeilkaa) :)

        Voipi olla että miehelläni on entinen mielessä, skorpparit kun ovat hyvin omistushaluisia, hän haluaisi kai pitää molemmat (omistaa).

        Tässä yhteydenpitoasiassa skorpparimiehet on kuin jouskarimiehetkin, jouskari ei paljoa yhteyttä ottele, pari kertaa vuodessa, ja aina erotessa sanoo "soitellaan", eli hän odottaa (?) soittoa.

        skorpparimiestä.

        Lähtökohta on se että skorppari mies tulee aina henkisesti toimeen omillaan.

        Miettikääs tuota tarkkaan.

        Kun tulee henkisesti toimeen omillaan, niin ketä siinä varsinaisesti tarvitsee?

        Ei se ole mitään tunnekylmyyttä ketään kohtaan ja aivan kuten sanoit, olet aina tervetullut hänen seuraansa.

        Skorpparin ei vain tarvitse tehdä itseään tykö, vaan hän pitää ovia auki jos joku haluaa tulla hänen seuraansa.

        Skorppari on vähän niinkuin pyhimys pyhä erakko.

        Skorppari asuu henkisesti täysin erillään muista, mutta ovet ovat aina avoinna ja skorpioni arvostaa muita ihmisiä. Mutta vaikka ovet ovat avoinna, silti hän ei tee itseään tykö ja tuppaudu muiden seuraan. Vaikka ovet ovat avoinna, skorpionilla on silti se "henkilökunnan takahuone ja kassakaappi". Kassakaapin sisältöä ei pääse kukaan penkomaan, mutta rakas, tai oikein hyvä ystävä voi päästä silloin tällöin käymään takahuoneessakin.


      • "lapsia" henkisellä
        Lodra kirjoitti:

        ...jos on kaksi skorpionia niin millainen soppa siitä tulee. Se oli kyllä maailman raskainta. Välillä on todella mahtavaa ja sitten taas mennään maahan täysiä. Se loppui periaatteessa hyvin, koska kumpikin osattiin irrottaa, mutta nyt vielä kuukausi erosta tapellaan ajoittain jne. Eroaminen on aina vaikeaa, mutta kuvitelkaa kaksi skopua :D

        tasolla.

        Tulette kuitenkin kasvamaan ja kehittymään ja sitten ehkä voitte jopa nauraa noille tappeluillenne ja ehkäpä silloin teidän parisuhteenne voisi onnistua.


      • skopuun ihastunut + vihastunut
        ymmärtävän lainkaan kirjoitti:

        skorpparimiestä.

        Lähtökohta on se että skorppari mies tulee aina henkisesti toimeen omillaan.

        Miettikääs tuota tarkkaan.

        Kun tulee henkisesti toimeen omillaan, niin ketä siinä varsinaisesti tarvitsee?

        Ei se ole mitään tunnekylmyyttä ketään kohtaan ja aivan kuten sanoit, olet aina tervetullut hänen seuraansa.

        Skorpparin ei vain tarvitse tehdä itseään tykö, vaan hän pitää ovia auki jos joku haluaa tulla hänen seuraansa.

        Skorppari on vähän niinkuin pyhimys pyhä erakko.

        Skorppari asuu henkisesti täysin erillään muista, mutta ovet ovat aina avoinna ja skorpioni arvostaa muita ihmisiä. Mutta vaikka ovet ovat avoinna, silti hän ei tee itseään tykö ja tuppaudu muiden seuraan. Vaikka ovet ovat avoinna, skorpionilla on silti se "henkilökunnan takahuone ja kassakaappi". Kassakaapin sisältöä ei pääse kukaan penkomaan, mutta rakas, tai oikein hyvä ystävä voi päästä silloin tällöin käymään takahuoneessakin.

        ...samalla myös aika itsekkäältä. Eihän skorppari silloin ajattele asiaa kuin omalta kantiltaan, sillä eikös tässä nyt sitten käy vähän niin että toinen osapuoli joutuu ikäänkuin tyrkyttämään itseään kun skorppari ei tee asian eteen mitään...

        Jos meinaa parisuhteessa elää, niin kyllä siinä täytyy itsekin jotain antaa, ei voi vain ottaa sitä mitä muut tarjoilee. Hetken se saattaa onnistua, mutta ei se kovin kauas kanna. Ja vaikka skorppari ehkä hieman yksinäinen susi onkin, niin väitän silti että kyllä hänkin toisen ihmisen lämpöä vierelleen kaipaa. Myönsi sitä sitten tai ei.


      • parisuhde vai ei?
        skopuun ihastunut + vihastunut kirjoitti:

        ...samalla myös aika itsekkäältä. Eihän skorppari silloin ajattele asiaa kuin omalta kantiltaan, sillä eikös tässä nyt sitten käy vähän niin että toinen osapuoli joutuu ikäänkuin tyrkyttämään itseään kun skorppari ei tee asian eteen mitään...

        Jos meinaa parisuhteessa elää, niin kyllä siinä täytyy itsekin jotain antaa, ei voi vain ottaa sitä mitä muut tarjoilee. Hetken se saattaa onnistua, mutta ei se kovin kauas kanna. Ja vaikka skorppari ehkä hieman yksinäinen susi onkin, niin väitän silti että kyllä hänkin toisen ihmisen lämpöä vierelleen kaipaa. Myönsi sitä sitten tai ei.

        Ei seurustelu ole vielä mikään parisuhde.

        Parisuhteessa eletään yhdessä.

        Kun me vaimoni kanssa aloimme elämään parisuhteessa, me laitoimme hynttyyt yhteen. Silloin minusta ja hänestä tuli me.

        Aikaisemmin seurustelun aikana emme pitäneet paljoakaan yhteyttä puhelimitse tai tekstiviesteillä siitä yksinkertaisesta syystä että se ei ole samanlaista yhteydenpitämistä kuin yhdessä oleminen. Toiseksi, se olisi tullut ja tulikin kalliiksi jauhaa pelkkää paskaa, minä rakastan sinua, sinä rakastat minua jne. :D

        Kun minä skorpionina ja miehenä sanon että minä rakastan sinua, minä tarkoitan sitä. Minulla on syyni jättää se sanomatta toistamiseen. Syistä joita sinä et koskaan tulisi ymmärtämään ja joita en tässä sen vuoksi ala selittämään. Jokainen skorpioni mies sen kuitenkin tietää.

        Nyt avioliitossa me emme pidä yhteyttä kovinkaan tarmokkaasti silloin jos olemme erossa. Minä luotan häneen, hän luottaa minuun ja kun otamme yhteyttä toisiimme otamme asiasta tähden, emme pelkästään ilmaistaksemme rakkautta. Rakkaudentunnustuksiin sopii pelkät tekstiviestit tai pari kaipaussoittoa. Viikko ei ole mikään aika ellei muuta puhuttavaa ole.

        Yksi syy on myös se että skorpioni ikäänkuin lepää silloin kun toinen on kaukana. Skorpioni keskittyy itseensä ja oman elämänsä ja ajatuksensa järjestelemiseen. Se vaaditaan että seuraava yhdessäoloaika voitaisiin taas käyttää hyväksi ja rakkaudelle.

        Se on kuin uni valvomisten välillä. Ilman unea sinä et selviä, mutta et voi koko aikaa myöskään nukkua.

        Minä olin valmiina laittamaan hynttyyt yhteen ja ottamaan hänet vastaan ystävänäni ja rakkaanani. Jos sinä otat sen itsekkyytenä niin ota vaan, mutta nyt ei ole kyse siitä millainen joku on, nyt on kyse siitä mitä te ette ole ymmärtäneet.

        Ette miehistä, ettekä skorpionimiehistä.

        Jos sinusta on itsekästä se että sanon niinkuin asia on, niin eihän se silloin poista sitä ongelmaa, eli sitä että oppisit ymmärtämään meitä. Sinä taistelet edelleenkin jonkinlaisia luuloja vastaan joita sinulla vieläkin on ja joita haluat puolustaa ja vain sen vuoksi koska et tiedä mitä saisit luulojesi tilalle. Yritä päästä ensiksi niistä luuloistasi ja oletuksistasi eroon niin että voit ilman syyttelyitä käydä tätä keskustelua ja sitten oppia ymmärtämään meitä skorpionimiehiä :D

        Tiedätkö zen-tarinan teekupista, tietäjästä ja tietäjän oppilaasta? Tietäjän oppilas selitti ja selitti, tietäjä kuunteli ja kaatoi teetä kunnes kuppi oli täysi. Sinun kuppisi on täynnä, eikä sinne enää sovi mitään. Sinun täytyy tyhjentää ensiksi, ennenkuin voit ottaa vastaan mitään muuta.

        Oletko koskaan edes kokeillut hyväksyä sitä tilannetta mikä sinulla nyt on? Antaisit skorpparin olla niinkuin hän on, etkä pyrkisi muuttamaan häntä ennenkuin voit saada lisää tietoa. Et saa lisää tietoa tarkkailemalla vaan kysymällä, tekemällä kuppiisi tilaa että voit kysyä ja ottaa vastaan hänen vastauksensa ilman vihantunteita tai pyrkimyksiä muuttaa häntä.

        Emme me ole täällä miellyttämässä ketään muita. Skorpionimies joka on käynyt oman kehityskasvunsa läpi pystyy olemaan oma itsensä vaikka yksinkin. Kyllä me tarvitsemme ystäviä, mutta kuten olet varmasti huomannut, me emme varsinaisesti kumartele, me ainoastaan arvostamme ja kunnioitamme. Me emme törki ketään pois, me suvaitsemme ja me tarjoamme ystävyyttä. Ystävyyttä jossa ei tarvitse näytellä ketään muita kuin itseään.

        Sen vuoksi, ellei skorpionilla ole juuri sillä hetkellä sinulle asiaa, hän ei sinua toimissasi häiritse. Jos hän rakastuu sinuun ja kaipaa sinua, sinun tulee ensiksi osoittaa se hänelle. Skorpioni ei sitä yleensä ensimmäisenä tee vaan vaatii, jonkun mielestä ja täälläkin se on hyvin usein tullut tietämättömien sanomana, "rohkaisua". Ei se ole kuitenkaan rohkaisua. Aikuinen skorpioni ei tarvitse rohkaisua, vaan hän tarkkailee kuinka rohkea toinen on. Tässä tapauksessa sinun tulee tehdä asiat selväksi skorpparisi kanssa että hän voi oppia sinua arvostamaan. En tietenkään teitä kahta tarkemmin tunne, mutta olettaisin että skorpparisi ottaa sinut avosylin vastaan ja kysyt häneltä ja ehdotat syvempää suhdetta.

        Ellei ota, hän tekee asian selväksi. Oletko sinä valmis ottamaan riskin ja näyttämään skorpparillesi että sinä uskallat tehdä elämässä jotakin?


      • toinen skorpparimies
        parisuhde vai ei? kirjoitti:

        Ei seurustelu ole vielä mikään parisuhde.

        Parisuhteessa eletään yhdessä.

        Kun me vaimoni kanssa aloimme elämään parisuhteessa, me laitoimme hynttyyt yhteen. Silloin minusta ja hänestä tuli me.

        Aikaisemmin seurustelun aikana emme pitäneet paljoakaan yhteyttä puhelimitse tai tekstiviesteillä siitä yksinkertaisesta syystä että se ei ole samanlaista yhteydenpitämistä kuin yhdessä oleminen. Toiseksi, se olisi tullut ja tulikin kalliiksi jauhaa pelkkää paskaa, minä rakastan sinua, sinä rakastat minua jne. :D

        Kun minä skorpionina ja miehenä sanon että minä rakastan sinua, minä tarkoitan sitä. Minulla on syyni jättää se sanomatta toistamiseen. Syistä joita sinä et koskaan tulisi ymmärtämään ja joita en tässä sen vuoksi ala selittämään. Jokainen skorpioni mies sen kuitenkin tietää.

        Nyt avioliitossa me emme pidä yhteyttä kovinkaan tarmokkaasti silloin jos olemme erossa. Minä luotan häneen, hän luottaa minuun ja kun otamme yhteyttä toisiimme otamme asiasta tähden, emme pelkästään ilmaistaksemme rakkautta. Rakkaudentunnustuksiin sopii pelkät tekstiviestit tai pari kaipaussoittoa. Viikko ei ole mikään aika ellei muuta puhuttavaa ole.

        Yksi syy on myös se että skorpioni ikäänkuin lepää silloin kun toinen on kaukana. Skorpioni keskittyy itseensä ja oman elämänsä ja ajatuksensa järjestelemiseen. Se vaaditaan että seuraava yhdessäoloaika voitaisiin taas käyttää hyväksi ja rakkaudelle.

        Se on kuin uni valvomisten välillä. Ilman unea sinä et selviä, mutta et voi koko aikaa myöskään nukkua.

        Minä olin valmiina laittamaan hynttyyt yhteen ja ottamaan hänet vastaan ystävänäni ja rakkaanani. Jos sinä otat sen itsekkyytenä niin ota vaan, mutta nyt ei ole kyse siitä millainen joku on, nyt on kyse siitä mitä te ette ole ymmärtäneet.

        Ette miehistä, ettekä skorpionimiehistä.

        Jos sinusta on itsekästä se että sanon niinkuin asia on, niin eihän se silloin poista sitä ongelmaa, eli sitä että oppisit ymmärtämään meitä. Sinä taistelet edelleenkin jonkinlaisia luuloja vastaan joita sinulla vieläkin on ja joita haluat puolustaa ja vain sen vuoksi koska et tiedä mitä saisit luulojesi tilalle. Yritä päästä ensiksi niistä luuloistasi ja oletuksistasi eroon niin että voit ilman syyttelyitä käydä tätä keskustelua ja sitten oppia ymmärtämään meitä skorpionimiehiä :D

        Tiedätkö zen-tarinan teekupista, tietäjästä ja tietäjän oppilaasta? Tietäjän oppilas selitti ja selitti, tietäjä kuunteli ja kaatoi teetä kunnes kuppi oli täysi. Sinun kuppisi on täynnä, eikä sinne enää sovi mitään. Sinun täytyy tyhjentää ensiksi, ennenkuin voit ottaa vastaan mitään muuta.

        Oletko koskaan edes kokeillut hyväksyä sitä tilannetta mikä sinulla nyt on? Antaisit skorpparin olla niinkuin hän on, etkä pyrkisi muuttamaan häntä ennenkuin voit saada lisää tietoa. Et saa lisää tietoa tarkkailemalla vaan kysymällä, tekemällä kuppiisi tilaa että voit kysyä ja ottaa vastaan hänen vastauksensa ilman vihantunteita tai pyrkimyksiä muuttaa häntä.

        Emme me ole täällä miellyttämässä ketään muita. Skorpionimies joka on käynyt oman kehityskasvunsa läpi pystyy olemaan oma itsensä vaikka yksinkin. Kyllä me tarvitsemme ystäviä, mutta kuten olet varmasti huomannut, me emme varsinaisesti kumartele, me ainoastaan arvostamme ja kunnioitamme. Me emme törki ketään pois, me suvaitsemme ja me tarjoamme ystävyyttä. Ystävyyttä jossa ei tarvitse näytellä ketään muita kuin itseään.

        Sen vuoksi, ellei skorpionilla ole juuri sillä hetkellä sinulle asiaa, hän ei sinua toimissasi häiritse. Jos hän rakastuu sinuun ja kaipaa sinua, sinun tulee ensiksi osoittaa se hänelle. Skorpioni ei sitä yleensä ensimmäisenä tee vaan vaatii, jonkun mielestä ja täälläkin se on hyvin usein tullut tietämättömien sanomana, "rohkaisua". Ei se ole kuitenkaan rohkaisua. Aikuinen skorpioni ei tarvitse rohkaisua, vaan hän tarkkailee kuinka rohkea toinen on. Tässä tapauksessa sinun tulee tehdä asiat selväksi skorpparisi kanssa että hän voi oppia sinua arvostamaan. En tietenkään teitä kahta tarkemmin tunne, mutta olettaisin että skorpparisi ottaa sinut avosylin vastaan ja kysyt häneltä ja ehdotat syvempää suhdetta.

        Ellei ota, hän tekee asian selväksi. Oletko sinä valmis ottamaan riskin ja näyttämään skorpparillesi että sinä uskallat tehdä elämässä jotakin?

        tämä kaveri osasi pistää sanat kyllä sellaiseen järjestykseen että itseni tietäen ja kauris naista rakastaen en paremmin voisi kyllä vinkkiä antaa.
        pistäkäätten korvan taakse,kaikki olennainen tuli edellisesstä tarinassa.


      • skopuun ihastunut + vihastunut
        parisuhde vai ei? kirjoitti:

        Ei seurustelu ole vielä mikään parisuhde.

        Parisuhteessa eletään yhdessä.

        Kun me vaimoni kanssa aloimme elämään parisuhteessa, me laitoimme hynttyyt yhteen. Silloin minusta ja hänestä tuli me.

        Aikaisemmin seurustelun aikana emme pitäneet paljoakaan yhteyttä puhelimitse tai tekstiviesteillä siitä yksinkertaisesta syystä että se ei ole samanlaista yhteydenpitämistä kuin yhdessä oleminen. Toiseksi, se olisi tullut ja tulikin kalliiksi jauhaa pelkkää paskaa, minä rakastan sinua, sinä rakastat minua jne. :D

        Kun minä skorpionina ja miehenä sanon että minä rakastan sinua, minä tarkoitan sitä. Minulla on syyni jättää se sanomatta toistamiseen. Syistä joita sinä et koskaan tulisi ymmärtämään ja joita en tässä sen vuoksi ala selittämään. Jokainen skorpioni mies sen kuitenkin tietää.

        Nyt avioliitossa me emme pidä yhteyttä kovinkaan tarmokkaasti silloin jos olemme erossa. Minä luotan häneen, hän luottaa minuun ja kun otamme yhteyttä toisiimme otamme asiasta tähden, emme pelkästään ilmaistaksemme rakkautta. Rakkaudentunnustuksiin sopii pelkät tekstiviestit tai pari kaipaussoittoa. Viikko ei ole mikään aika ellei muuta puhuttavaa ole.

        Yksi syy on myös se että skorpioni ikäänkuin lepää silloin kun toinen on kaukana. Skorpioni keskittyy itseensä ja oman elämänsä ja ajatuksensa järjestelemiseen. Se vaaditaan että seuraava yhdessäoloaika voitaisiin taas käyttää hyväksi ja rakkaudelle.

        Se on kuin uni valvomisten välillä. Ilman unea sinä et selviä, mutta et voi koko aikaa myöskään nukkua.

        Minä olin valmiina laittamaan hynttyyt yhteen ja ottamaan hänet vastaan ystävänäni ja rakkaanani. Jos sinä otat sen itsekkyytenä niin ota vaan, mutta nyt ei ole kyse siitä millainen joku on, nyt on kyse siitä mitä te ette ole ymmärtäneet.

        Ette miehistä, ettekä skorpionimiehistä.

        Jos sinusta on itsekästä se että sanon niinkuin asia on, niin eihän se silloin poista sitä ongelmaa, eli sitä että oppisit ymmärtämään meitä. Sinä taistelet edelleenkin jonkinlaisia luuloja vastaan joita sinulla vieläkin on ja joita haluat puolustaa ja vain sen vuoksi koska et tiedä mitä saisit luulojesi tilalle. Yritä päästä ensiksi niistä luuloistasi ja oletuksistasi eroon niin että voit ilman syyttelyitä käydä tätä keskustelua ja sitten oppia ymmärtämään meitä skorpionimiehiä :D

        Tiedätkö zen-tarinan teekupista, tietäjästä ja tietäjän oppilaasta? Tietäjän oppilas selitti ja selitti, tietäjä kuunteli ja kaatoi teetä kunnes kuppi oli täysi. Sinun kuppisi on täynnä, eikä sinne enää sovi mitään. Sinun täytyy tyhjentää ensiksi, ennenkuin voit ottaa vastaan mitään muuta.

        Oletko koskaan edes kokeillut hyväksyä sitä tilannetta mikä sinulla nyt on? Antaisit skorpparin olla niinkuin hän on, etkä pyrkisi muuttamaan häntä ennenkuin voit saada lisää tietoa. Et saa lisää tietoa tarkkailemalla vaan kysymällä, tekemällä kuppiisi tilaa että voit kysyä ja ottaa vastaan hänen vastauksensa ilman vihantunteita tai pyrkimyksiä muuttaa häntä.

        Emme me ole täällä miellyttämässä ketään muita. Skorpionimies joka on käynyt oman kehityskasvunsa läpi pystyy olemaan oma itsensä vaikka yksinkin. Kyllä me tarvitsemme ystäviä, mutta kuten olet varmasti huomannut, me emme varsinaisesti kumartele, me ainoastaan arvostamme ja kunnioitamme. Me emme törki ketään pois, me suvaitsemme ja me tarjoamme ystävyyttä. Ystävyyttä jossa ei tarvitse näytellä ketään muita kuin itseään.

        Sen vuoksi, ellei skorpionilla ole juuri sillä hetkellä sinulle asiaa, hän ei sinua toimissasi häiritse. Jos hän rakastuu sinuun ja kaipaa sinua, sinun tulee ensiksi osoittaa se hänelle. Skorpioni ei sitä yleensä ensimmäisenä tee vaan vaatii, jonkun mielestä ja täälläkin se on hyvin usein tullut tietämättömien sanomana, "rohkaisua". Ei se ole kuitenkaan rohkaisua. Aikuinen skorpioni ei tarvitse rohkaisua, vaan hän tarkkailee kuinka rohkea toinen on. Tässä tapauksessa sinun tulee tehdä asiat selväksi skorpparisi kanssa että hän voi oppia sinua arvostamaan. En tietenkään teitä kahta tarkemmin tunne, mutta olettaisin että skorpparisi ottaa sinut avosylin vastaan ja kysyt häneltä ja ehdotat syvempää suhdetta.

        Ellei ota, hän tekee asian selväksi. Oletko sinä valmis ottamaan riskin ja näyttämään skorpparillesi että sinä uskallat tehdä elämässä jotakin?

        parisuhdetta ole, eikä se ole tällä hetkellä ajankohtaistakaan. Sanoinkin ton vaan enemmänkin yleisellä tasolla.

        Oma tilanteeni on se, että yritän parhaani mukaan vain ottaa miehestä selvää.....ja nimenomaan siis YRITÄN ymmärttää skopun ajatuksia paremmin, sen takiahan mä täällä keskutelupalstallakin nyt notkun:D

        Mutta kiitos hyvistä kommenteista, juuri skorpionimiehen ajatuksia haluankin mielelläni kuulla. Toi mitä kirjotit käy kyllä aika hyvin järkeen kaiken sen kanssa mitä tuntemastani skopumiehestä oon ymmärtänyt...ja ehkä nyt ymmärrän taas hitusen paremmin:)


      • aloittaja
        parisuhde vai ei? kirjoitti:

        Ei seurustelu ole vielä mikään parisuhde.

        Parisuhteessa eletään yhdessä.

        Kun me vaimoni kanssa aloimme elämään parisuhteessa, me laitoimme hynttyyt yhteen. Silloin minusta ja hänestä tuli me.

        Aikaisemmin seurustelun aikana emme pitäneet paljoakaan yhteyttä puhelimitse tai tekstiviesteillä siitä yksinkertaisesta syystä että se ei ole samanlaista yhteydenpitämistä kuin yhdessä oleminen. Toiseksi, se olisi tullut ja tulikin kalliiksi jauhaa pelkkää paskaa, minä rakastan sinua, sinä rakastat minua jne. :D

        Kun minä skorpionina ja miehenä sanon että minä rakastan sinua, minä tarkoitan sitä. Minulla on syyni jättää se sanomatta toistamiseen. Syistä joita sinä et koskaan tulisi ymmärtämään ja joita en tässä sen vuoksi ala selittämään. Jokainen skorpioni mies sen kuitenkin tietää.

        Nyt avioliitossa me emme pidä yhteyttä kovinkaan tarmokkaasti silloin jos olemme erossa. Minä luotan häneen, hän luottaa minuun ja kun otamme yhteyttä toisiimme otamme asiasta tähden, emme pelkästään ilmaistaksemme rakkautta. Rakkaudentunnustuksiin sopii pelkät tekstiviestit tai pari kaipaussoittoa. Viikko ei ole mikään aika ellei muuta puhuttavaa ole.

        Yksi syy on myös se että skorpioni ikäänkuin lepää silloin kun toinen on kaukana. Skorpioni keskittyy itseensä ja oman elämänsä ja ajatuksensa järjestelemiseen. Se vaaditaan että seuraava yhdessäoloaika voitaisiin taas käyttää hyväksi ja rakkaudelle.

        Se on kuin uni valvomisten välillä. Ilman unea sinä et selviä, mutta et voi koko aikaa myöskään nukkua.

        Minä olin valmiina laittamaan hynttyyt yhteen ja ottamaan hänet vastaan ystävänäni ja rakkaanani. Jos sinä otat sen itsekkyytenä niin ota vaan, mutta nyt ei ole kyse siitä millainen joku on, nyt on kyse siitä mitä te ette ole ymmärtäneet.

        Ette miehistä, ettekä skorpionimiehistä.

        Jos sinusta on itsekästä se että sanon niinkuin asia on, niin eihän se silloin poista sitä ongelmaa, eli sitä että oppisit ymmärtämään meitä. Sinä taistelet edelleenkin jonkinlaisia luuloja vastaan joita sinulla vieläkin on ja joita haluat puolustaa ja vain sen vuoksi koska et tiedä mitä saisit luulojesi tilalle. Yritä päästä ensiksi niistä luuloistasi ja oletuksistasi eroon niin että voit ilman syyttelyitä käydä tätä keskustelua ja sitten oppia ymmärtämään meitä skorpionimiehiä :D

        Tiedätkö zen-tarinan teekupista, tietäjästä ja tietäjän oppilaasta? Tietäjän oppilas selitti ja selitti, tietäjä kuunteli ja kaatoi teetä kunnes kuppi oli täysi. Sinun kuppisi on täynnä, eikä sinne enää sovi mitään. Sinun täytyy tyhjentää ensiksi, ennenkuin voit ottaa vastaan mitään muuta.

        Oletko koskaan edes kokeillut hyväksyä sitä tilannetta mikä sinulla nyt on? Antaisit skorpparin olla niinkuin hän on, etkä pyrkisi muuttamaan häntä ennenkuin voit saada lisää tietoa. Et saa lisää tietoa tarkkailemalla vaan kysymällä, tekemällä kuppiisi tilaa että voit kysyä ja ottaa vastaan hänen vastauksensa ilman vihantunteita tai pyrkimyksiä muuttaa häntä.

        Emme me ole täällä miellyttämässä ketään muita. Skorpionimies joka on käynyt oman kehityskasvunsa läpi pystyy olemaan oma itsensä vaikka yksinkin. Kyllä me tarvitsemme ystäviä, mutta kuten olet varmasti huomannut, me emme varsinaisesti kumartele, me ainoastaan arvostamme ja kunnioitamme. Me emme törki ketään pois, me suvaitsemme ja me tarjoamme ystävyyttä. Ystävyyttä jossa ei tarvitse näytellä ketään muita kuin itseään.

        Sen vuoksi, ellei skorpionilla ole juuri sillä hetkellä sinulle asiaa, hän ei sinua toimissasi häiritse. Jos hän rakastuu sinuun ja kaipaa sinua, sinun tulee ensiksi osoittaa se hänelle. Skorpioni ei sitä yleensä ensimmäisenä tee vaan vaatii, jonkun mielestä ja täälläkin se on hyvin usein tullut tietämättömien sanomana, "rohkaisua". Ei se ole kuitenkaan rohkaisua. Aikuinen skorpioni ei tarvitse rohkaisua, vaan hän tarkkailee kuinka rohkea toinen on. Tässä tapauksessa sinun tulee tehdä asiat selväksi skorpparisi kanssa että hän voi oppia sinua arvostamaan. En tietenkään teitä kahta tarkemmin tunne, mutta olettaisin että skorpparisi ottaa sinut avosylin vastaan ja kysyt häneltä ja ehdotat syvempää suhdetta.

        Ellei ota, hän tekee asian selväksi. Oletko sinä valmis ottamaan riskin ja näyttämään skorpparillesi että sinä uskallat tehdä elämässä jotakin?

        Todella tyhjentävä vastaus.. Sanotaan, että tieto lisää tuskaa, mutta tuntuu, että tässä tilanteessa se taitaakin vähentää sitä. Luin kirjoituksesi kolmeen kertaan ajatuksen kanssa ja joka kerran jälkeen tuli enemmän ja enemmän "ahaa-elämyksiä". Tietenkään ei voi sanoa, että kaikki pätee kaikkiin, mutta aikalailla järkeenkäypää sun tekstisi, jos ajattelee mun tilannetta skopuni suhteen.. Ehkä vielä joku päivä uskallan puhua hänelle ihan suoraan, hän on kuitenkin vienyt sydämeni ja hänen käyttäytymisen (kun olemme kahden) ja puheiden perusteella uskon, ettei hän ainakaan minua vihaa.. ;)


      • NOYZ

        Siis oikeesti naiset perkele... Me miehet sanotaan vittuun puhelimet... Saa siellä soida :)... Ettekö te tajua, ihminen elää juuri siinä paikassa missä hän on eikä hän halua, että missään tilanteessa häntä keskeytetään syyntakeettomasti ja jos keskeytetään, mies ihmettelee no mikä on niin tärkeätä. Sit siellä langan päässä vinkuu joku napero jolla ei ollut mitään tärkeetä sanottavaa... Ketä se ei aäryttäis? HÄH?... Mä tiedän, että teillä "pikkulikoilla" on hirveä tarve kuulla miehenne ääni aina välillä, mutta sen puhelimen käyttö on paskaa ja syntiä... IDIOOTTIMAISUUTTA. Vittu modernin maailman peräpäätä. Mielikuvien luoja. Tunteiden tyyssija. HAISTAKAA PASKA. Suomen naiset. Käytättekö liikaa meikkiä?


      • puhelimet
        NOYZ kirjoitti:

        Siis oikeesti naiset perkele... Me miehet sanotaan vittuun puhelimet... Saa siellä soida :)... Ettekö te tajua, ihminen elää juuri siinä paikassa missä hän on eikä hän halua, että missään tilanteessa häntä keskeytetään syyntakeettomasti ja jos keskeytetään, mies ihmettelee no mikä on niin tärkeätä. Sit siellä langan päässä vinkuu joku napero jolla ei ollut mitään tärkeetä sanottavaa... Ketä se ei aäryttäis? HÄH?... Mä tiedän, että teillä "pikkulikoilla" on hirveä tarve kuulla miehenne ääni aina välillä, mutta sen puhelimen käyttö on paskaa ja syntiä... IDIOOTTIMAISUUTTA. Vittu modernin maailman peräpäätä. Mielikuvien luoja. Tunteiden tyyssija. HAISTAKAA PASKA. Suomen naiset. Käytättekö liikaa meikkiä?

        ja värinähälytin päälle


      • kaurisN_
        NOYZ kirjoitti:

        Siis oikeesti naiset perkele... Me miehet sanotaan vittuun puhelimet... Saa siellä soida :)... Ettekö te tajua, ihminen elää juuri siinä paikassa missä hän on eikä hän halua, että missään tilanteessa häntä keskeytetään syyntakeettomasti ja jos keskeytetään, mies ihmettelee no mikä on niin tärkeätä. Sit siellä langan päässä vinkuu joku napero jolla ei ollut mitään tärkeetä sanottavaa... Ketä se ei aäryttäis? HÄH?... Mä tiedän, että teillä "pikkulikoilla" on hirveä tarve kuulla miehenne ääni aina välillä, mutta sen puhelimen käyttö on paskaa ja syntiä... IDIOOTTIMAISUUTTA. Vittu modernin maailman peräpäätä. Mielikuvien luoja. Tunteiden tyyssija. HAISTAKAA PASKA. Suomen naiset. Käytättekö liikaa meikkiä?

        Ei tässä ihan naperoita enää olla, esikoisenikin taitaa olla sinua vanhempi(29v) :=D
        P.s Mä käytän meikkiä kohtuullisesti.


      • joka sana
        parisuhde vai ei? kirjoitti:

        Ei seurustelu ole vielä mikään parisuhde.

        Parisuhteessa eletään yhdessä.

        Kun me vaimoni kanssa aloimme elämään parisuhteessa, me laitoimme hynttyyt yhteen. Silloin minusta ja hänestä tuli me.

        Aikaisemmin seurustelun aikana emme pitäneet paljoakaan yhteyttä puhelimitse tai tekstiviesteillä siitä yksinkertaisesta syystä että se ei ole samanlaista yhteydenpitämistä kuin yhdessä oleminen. Toiseksi, se olisi tullut ja tulikin kalliiksi jauhaa pelkkää paskaa, minä rakastan sinua, sinä rakastat minua jne. :D

        Kun minä skorpionina ja miehenä sanon että minä rakastan sinua, minä tarkoitan sitä. Minulla on syyni jättää se sanomatta toistamiseen. Syistä joita sinä et koskaan tulisi ymmärtämään ja joita en tässä sen vuoksi ala selittämään. Jokainen skorpioni mies sen kuitenkin tietää.

        Nyt avioliitossa me emme pidä yhteyttä kovinkaan tarmokkaasti silloin jos olemme erossa. Minä luotan häneen, hän luottaa minuun ja kun otamme yhteyttä toisiimme otamme asiasta tähden, emme pelkästään ilmaistaksemme rakkautta. Rakkaudentunnustuksiin sopii pelkät tekstiviestit tai pari kaipaussoittoa. Viikko ei ole mikään aika ellei muuta puhuttavaa ole.

        Yksi syy on myös se että skorpioni ikäänkuin lepää silloin kun toinen on kaukana. Skorpioni keskittyy itseensä ja oman elämänsä ja ajatuksensa järjestelemiseen. Se vaaditaan että seuraava yhdessäoloaika voitaisiin taas käyttää hyväksi ja rakkaudelle.

        Se on kuin uni valvomisten välillä. Ilman unea sinä et selviä, mutta et voi koko aikaa myöskään nukkua.

        Minä olin valmiina laittamaan hynttyyt yhteen ja ottamaan hänet vastaan ystävänäni ja rakkaanani. Jos sinä otat sen itsekkyytenä niin ota vaan, mutta nyt ei ole kyse siitä millainen joku on, nyt on kyse siitä mitä te ette ole ymmärtäneet.

        Ette miehistä, ettekä skorpionimiehistä.

        Jos sinusta on itsekästä se että sanon niinkuin asia on, niin eihän se silloin poista sitä ongelmaa, eli sitä että oppisit ymmärtämään meitä. Sinä taistelet edelleenkin jonkinlaisia luuloja vastaan joita sinulla vieläkin on ja joita haluat puolustaa ja vain sen vuoksi koska et tiedä mitä saisit luulojesi tilalle. Yritä päästä ensiksi niistä luuloistasi ja oletuksistasi eroon niin että voit ilman syyttelyitä käydä tätä keskustelua ja sitten oppia ymmärtämään meitä skorpionimiehiä :D

        Tiedätkö zen-tarinan teekupista, tietäjästä ja tietäjän oppilaasta? Tietäjän oppilas selitti ja selitti, tietäjä kuunteli ja kaatoi teetä kunnes kuppi oli täysi. Sinun kuppisi on täynnä, eikä sinne enää sovi mitään. Sinun täytyy tyhjentää ensiksi, ennenkuin voit ottaa vastaan mitään muuta.

        Oletko koskaan edes kokeillut hyväksyä sitä tilannetta mikä sinulla nyt on? Antaisit skorpparin olla niinkuin hän on, etkä pyrkisi muuttamaan häntä ennenkuin voit saada lisää tietoa. Et saa lisää tietoa tarkkailemalla vaan kysymällä, tekemällä kuppiisi tilaa että voit kysyä ja ottaa vastaan hänen vastauksensa ilman vihantunteita tai pyrkimyksiä muuttaa häntä.

        Emme me ole täällä miellyttämässä ketään muita. Skorpionimies joka on käynyt oman kehityskasvunsa läpi pystyy olemaan oma itsensä vaikka yksinkin. Kyllä me tarvitsemme ystäviä, mutta kuten olet varmasti huomannut, me emme varsinaisesti kumartele, me ainoastaan arvostamme ja kunnioitamme. Me emme törki ketään pois, me suvaitsemme ja me tarjoamme ystävyyttä. Ystävyyttä jossa ei tarvitse näytellä ketään muita kuin itseään.

        Sen vuoksi, ellei skorpionilla ole juuri sillä hetkellä sinulle asiaa, hän ei sinua toimissasi häiritse. Jos hän rakastuu sinuun ja kaipaa sinua, sinun tulee ensiksi osoittaa se hänelle. Skorpioni ei sitä yleensä ensimmäisenä tee vaan vaatii, jonkun mielestä ja täälläkin se on hyvin usein tullut tietämättömien sanomana, "rohkaisua". Ei se ole kuitenkaan rohkaisua. Aikuinen skorpioni ei tarvitse rohkaisua, vaan hän tarkkailee kuinka rohkea toinen on. Tässä tapauksessa sinun tulee tehdä asiat selväksi skorpparisi kanssa että hän voi oppia sinua arvostamaan. En tietenkään teitä kahta tarkemmin tunne, mutta olettaisin että skorpparisi ottaa sinut avosylin vastaan ja kysyt häneltä ja ehdotat syvempää suhdetta.

        Ellei ota, hän tekee asian selväksi. Oletko sinä valmis ottamaan riskin ja näyttämään skorpparillesi että sinä uskallat tehdä elämässä jotakin?

        15 vuotta skorppionimiehen kanssa yhdessä olleena allekirjoitan kaiken! Ja kiitoksia skorpparimiehelle, avasit silmäni asiassa jota olen joskus ihmetellyt mutten ole ääneen viitsinyt sanoa. Tuota rakkauden tunnustamista, sitä ei ole juuri kuulunut eikä taida jatkossakaan kuulua, mutta onko sen niin väliksi?


    • NOYZ

      Loppuu todellakin siihen, kun skorpioni lopettaa olemasta monijakoinen ajatuksiensa suhteen. Ja se on hyvä... Sillä näkeminen on eri asia. Se on täydellistä jos sinä puhut hänelle suoraan ja annat hänen rauhassa miettiä mihin esim. puhelimen kanssa pelleily vie, niin varmuus kaikessa. Skorpioni arvostaa aitoutta jopa enemmän kuin rehellisyyttä. Hän on antanut sydämensä sinulle. Nyt on aika luottaa siihen mieheen, sillä tuosta rakkaudesta (?) ei pääse kovin paljon korkeammalle.., eihän? Kaikki tietää, et jos yrittää liikaa, niin ns. voi mennä linnanmäelle tarkastelemaan tyhmän elämän ironiaa......................................... Jokainen hetki, jonka käytät miettimiseen on hetki jonka tuhlaat sydämesi eteen. Opi sydämen kautta, älä pakota päätäsi. Menkää toistenne sisään, niin kuin haluaisitte menevän itsenne ;)(mun tekee mieli seksiä:) Antakaa sydämenne kokonaan. Pyhyys tuntuu rinnassa.... Pyhyys on myös pään tasapainoa ja varmuutta.

      "Jos yhdellä kädellä ottaa, toivottavasti toisella antaa. Elämä asettaa mitä? sen mukaan olet itse toiminut. Kaiken takana, silmäsi, vallitsee rauha, jos muistat tuntea, mitä ihminen tarvitsee... Sinua. Herran, tämän laupeuden SANAN sylissä sinä löydät yöstä valon ja tiheistä paikoista avaruuden. Olemme luomakunnan kuninkaita ja kuningattaria, silmissä taikaa ja mielessä rakkaus."

      Tasapaino toimittaa terveyden.
      Rakkaus toimittaa tasa-arvon.
      Elämä toimittaa mahdollisuuden.
      Ja minä toimitan itseni. Jos jollain on siihen sanottavaa, mä kyllä osaan "kirota" kuuluvasti.

      • taas lääkkeesi

        hyvä noyz


      • NOYZ
        taas lääkkeesi kirjoitti:

        hyvä noyz

        ...Perseestäs.


      • Leonlainen
        taas lääkkeesi kirjoitti:

        hyvä noyz

        Kyllä se on niin, että tuo mystiikka on ihan vaan arkuutta.
        Oinasmiespä ei aikaillut ja nyt on skorppari suu- pielet alaspäin.


      • Vesimies-n

        Harvoin näin paljon saa nauraa kun tekstiäsi lukiessa...


      • Giant snowflake
        Vesimies-n kirjoitti:

        Harvoin näin paljon saa nauraa kun tekstiäsi lukiessa...

        Provosoiva nainen toiveessa, että hän vastaisi edes jotain... Ei se ole vakavaa. Mutta pienet virheetkin kannattaa käsitellä heti, eikä muistaa jälkeenpäin. Ja kun käsittelee heti, voi pyytää apua hengiltä. Jos yksikään teistä muistaa historiaa niin, että luonto on pysyvä ja viidakon voimat eivät ole aliarvioittavissa, niin oppisitte elämään osana sitä. Nöyryys luontoa kohtaan kertoo teille totuuksia elämästä, kuten tämä tyyppi, joka teille puhui. Luonto on voima (sydämessä), joka pitää yhtä.


      • tais
        Vesimies-n kirjoitti:

        Harvoin näin paljon saa nauraa kun tekstiäsi lukiessa...

        jäädä ne lääkkeet väliin. Ei ihmissuhdetta etteikö siihen yksi vesimiesnainen tunkisi, oli asiaa tai ei. Aina vielä niin h-tin p***antärkeänä, niin kuin muut ei tietäisi mitään, ainakaan omista asioistaa. Hyi h-tti. Saisipa elää elämäänsä rauhassa ilman yhtäkään vesimiestä, varsinkaan nais-sellaista.


    • ei hätää

      Ole ihan rauhassa. Hän on noteerannut sinut ja odottelee yhteydenottojasi. Omalla tahollaan varmasti ajattelee sinua. Skopu ja kauris sopivat hyvin yhteen!

      Mikä estää sinua juttelemasta näistä asioista hänen kanssaan? Skorpparin kanssa voi jutella kaikista asioista, ja mitä syvällisempää, sitä parempi. Hänen merkkisensä eivät mene juttelusta 'rikki'. Ymmärrystä kyllä löytyy!

      Toinen varteenotettava vaihtoehto on, että katselet hieman ympärillesi ja keksit omaa elämää, niin kauan kuin sitä on :-) Sitten kun olet oikeasti skorpionin kanssa yhdessä, se on 24/7 -elämää ja omaa tilaa on vaikea ottaa. Nauti vapaudestasi vielä kuin voit!

    • Kortit hihassa

      Kokeilee vedätettävää ja haluaa hallita suhdetta. Tuntuu sopivan sulle kun yhä haikailet. Vähä pimeetä touhua. Ottaa yhteyttä jos olet hyvä saalis.

    • katselee muita

      Seitsemän vuoden kokemus.

      Skorpari-mies on kyllä oikea sika.
      Sen pitää hännitellä kaikkia.Siksi salaperäisyys.
      On erittäin seksuaalinen.Myöhästymisiä,selityksiä,
      katoamisia,ei päiviin yhteydenottoja...
      Naisissa se käy ja monta on menossa,valehtelee
      kuin peijooni.Ei missään tapauksessa ole yhden
      naisen mies.Tämä minun ex-aviomies sitten vielä
      tunnusti kiusatakseen,kun en takaisin ottanut,
      että lapsenkin on sivussa tehnyt.
      Ilman seksiä tuskin on päivääkään.On oikea
      intiimipaikkojen tutkimusmatkailija.
      Oppihan sen naamasta näkemään.Missä oli oltu.
      Rysän päältä jäi lopulta kiinni.

      Kyllä se sitten lepertelee että korvat heiluu,
      änkyttää,hermoyskääkin kun reissuilta
      myöhässä,eli seuraavana päivänä tai yöllä tuli.

      Ei välttämättä kehtaa soittaa kun hävettää..
      ja on tietenkin iloinen kun soitat,
      niin pääsee kuin koira veräjästä...

      Pitää siitä että olet huoliteltu ja hoidettu.
      Mutta seksiin kelpaa lähes kuka tahansa.
      Kannattaa käydä usein gynekologilla.

      • JennaLaura

        ...että! :)Ihan nauraa piti kun osuu niin kohdilleen. Kokemuksen syvällä rintaäänellä tässä kerron, skorpparimiehen kanssa säätöä ollut ja sivusta seurannut sen menemistä muiden kanssa.. Vieläpä varattu mies kyseessä! :/


    • Älä naurata

      Skorppariko mystinen? Älä naurata, mammampoikia ne on, juoksevat pakoon kun ei huvita, ja kaikki täytyy mennä just kuin ne tahtoo.
      Katso, ovat vielä äidin syliä vailla!
      Mystisyys on aivan muuta, ei tuollaista lapsellista itsekeskeisyyttä.

      • 52vee

        Täällä skorpparinainen, joka on mystisyydestä kaukana. Joku kirjoittikin, että se on enemmänkin arkuutta. Itse koen mainostetun mystisyyden lähinnä vetäytymisenä ja pidättyväisyytenä. Skorpioni on kuoreenvetäytymisen mestari - turhaan sitä sekoitetaan mystisyyteen!

        Itse janoan rakkautta, mutta olen herkästi haavoittuva. Helposti poistun paikalta niskakarvat pystyssä, jalat jäykkinä (vrt toisilleen pörhistelevät uroskoirat!), mutta samalla itkuisena. Itse ainakin olen kova herkistelemään, itkeminen on arkipäivää. Silti voin esittää paljon kovempaa kuin olen. Miksi, sitä en tiedä. Mieheni onkin kuvaillut minua osuvasti herkäksi kovikseksi. Uskoisin sen sopivan muihinkin skorppareihin.

        Skorpparin päälle kaadetaan ties mitä tähtikartan "ääripäitä", mm seksuaalisuus. On se sitten totta tai ei, mutta perin moni skorpioni tunnustautuu jonkin sortin yliseksuaaliseksi. Mitenkään rehvastelematta ainakin meikäläinen haluaa seksiä aviomiehen kanssa joka päivä, vaikka parisuhdetta on takana 23 vuotta. Aviomiehenä on kauris, josta on vuosien myötä kuoriutunut erinomainen partneri myös sängyssä.
        Tosin olen lukenut, että ns yliseksuaalisuus on merkki yksinäisyydestä ja miellyttämisentarpeesta; skorppari onkin yksinäinen, se on häneen sisäänrakennettuna. Silti skorpioni - myös minä - pelkää yksinäisyyttä ja menettämistä yli kaiken, vaikka ei sitä ensimmäisenä olisi myöntämässäkään.

        Joku moitiskeli täällä skorpionia huonosta yhteydenpidosta. Niinpä... Itselleni on vuosiin mahtunut lukuisia kertoja, etten syystä tai toisesta ole pystynyt ottamaan reissutöissä olevaan kumppaniini yhteyttä. Ei siihen ole mitään järjellistä syytä. Kenties skorpioni on sellainen? Vaikka on kova ikävä ja halu esim kuulla toisen ääntä, silti joku kumma pieni örkkikö estää minua tarttumasta puhelimeen? - Ja sama minä voin olla äärimmäisen loukkaantunut kun miehestä ei ole kuulunut vuorokauteen mitään. Ristiriitaista, eikö?

        On skorpionissa paljon hyvääkin. Me olemme hyvin lojaaleja ja luotettavia ystävinä. Olen usein lainannut viimeiset rahani. Tarjoan aina yösijan sitä tarvitsevalle.

        Huomenna on tämän skorpionin synttärit. Syntymähetki on ajoittunut keskelle harmautta ja kaamosta. Se lienee iso osatekijä joidenkin mielestä niin hankalalle luonteellemme :)

        t. maiza, tänään 52 vee


      • yksi kaurisnainen
        52vee kirjoitti:

        Täällä skorpparinainen, joka on mystisyydestä kaukana. Joku kirjoittikin, että se on enemmänkin arkuutta. Itse koen mainostetun mystisyyden lähinnä vetäytymisenä ja pidättyväisyytenä. Skorpioni on kuoreenvetäytymisen mestari - turhaan sitä sekoitetaan mystisyyteen!

        Itse janoan rakkautta, mutta olen herkästi haavoittuva. Helposti poistun paikalta niskakarvat pystyssä, jalat jäykkinä (vrt toisilleen pörhistelevät uroskoirat!), mutta samalla itkuisena. Itse ainakin olen kova herkistelemään, itkeminen on arkipäivää. Silti voin esittää paljon kovempaa kuin olen. Miksi, sitä en tiedä. Mieheni onkin kuvaillut minua osuvasti herkäksi kovikseksi. Uskoisin sen sopivan muihinkin skorppareihin.

        Skorpparin päälle kaadetaan ties mitä tähtikartan "ääripäitä", mm seksuaalisuus. On se sitten totta tai ei, mutta perin moni skorpioni tunnustautuu jonkin sortin yliseksuaaliseksi. Mitenkään rehvastelematta ainakin meikäläinen haluaa seksiä aviomiehen kanssa joka päivä, vaikka parisuhdetta on takana 23 vuotta. Aviomiehenä on kauris, josta on vuosien myötä kuoriutunut erinomainen partneri myös sängyssä.
        Tosin olen lukenut, että ns yliseksuaalisuus on merkki yksinäisyydestä ja miellyttämisentarpeesta; skorppari onkin yksinäinen, se on häneen sisäänrakennettuna. Silti skorpioni - myös minä - pelkää yksinäisyyttä ja menettämistä yli kaiken, vaikka ei sitä ensimmäisenä olisi myöntämässäkään.

        Joku moitiskeli täällä skorpionia huonosta yhteydenpidosta. Niinpä... Itselleni on vuosiin mahtunut lukuisia kertoja, etten syystä tai toisesta ole pystynyt ottamaan reissutöissä olevaan kumppaniini yhteyttä. Ei siihen ole mitään järjellistä syytä. Kenties skorpioni on sellainen? Vaikka on kova ikävä ja halu esim kuulla toisen ääntä, silti joku kumma pieni örkkikö estää minua tarttumasta puhelimeen? - Ja sama minä voin olla äärimmäisen loukkaantunut kun miehestä ei ole kuulunut vuorokauteen mitään. Ristiriitaista, eikö?

        On skorpionissa paljon hyvääkin. Me olemme hyvin lojaaleja ja luotettavia ystävinä. Olen usein lainannut viimeiset rahani. Tarjoan aina yösijan sitä tarvitsevalle.

        Huomenna on tämän skorpionin synttärit. Syntymähetki on ajoittunut keskelle harmautta ja kaamosta. Se lienee iso osatekijä joidenkin mielestä niin hankalalle luonteellemme :)

        t. maiza, tänään 52 vee

        onko neuvosi sitten olla itse aktiivisempi osapuoli? Olen ainakin ymmärtänyt että skorpionit tykkää haasteista ja haluaa saalistaa vaikeasti tavoiteltavaa ihmistä? En halua vaikuttaa epätoivoiselta/päällekäyvältä, mutta kiinnostuksen olen huomannut ja itsekin olen kiinnostunut, mutta se vaan välillä katoaa ja välillä taas ottaa yhteyttä.

        Ja kun pidättyväisiä olette niin milloin sitten avaudutte ja kerrotte tunteistanne? Itsekin pidättyväinen.


      • leenaleijona
        yksi kaurisnainen kirjoitti:

        onko neuvosi sitten olla itse aktiivisempi osapuoli? Olen ainakin ymmärtänyt että skorpionit tykkää haasteista ja haluaa saalistaa vaikeasti tavoiteltavaa ihmistä? En halua vaikuttaa epätoivoiselta/päällekäyvältä, mutta kiinnostuksen olen huomannut ja itsekin olen kiinnostunut, mutta se vaan välillä katoaa ja välillä taas ottaa yhteyttä.

        Ja kun pidättyväisiä olette niin milloin sitten avaudutte ja kerrotte tunteistanne? Itsekin pidättyväinen.

        Minä olen odottanut kolme vuotta, että skorpparimies ottaisi yhteyttä. Kiinnostuksen tiedän varmasti, mutta mikä mättää. Olisko arkuutta, kuten joku tuolla kirjoitti.
        Olen yrittänyt olla helpommin lähestyttäväkin, hakeutunut juttusille ja silleen.
        Tuntuu siltä, että mitä enemmän otan etäisyyttä, sen enempi sillä kiinnostus herää.Eli katselee tiiviimmin, mutta etäällä.
        Eihän tämä näin toimi.Kaksi aikuista ja vapaata ihmistä, haloooo.
        Mielelläni jättäisin asian silleen, mutta.....


      • sitten
        yksi kaurisnainen kirjoitti:

        onko neuvosi sitten olla itse aktiivisempi osapuoli? Olen ainakin ymmärtänyt että skorpionit tykkää haasteista ja haluaa saalistaa vaikeasti tavoiteltavaa ihmistä? En halua vaikuttaa epätoivoiselta/päällekäyvältä, mutta kiinnostuksen olen huomannut ja itsekin olen kiinnostunut, mutta se vaan välillä katoaa ja välillä taas ottaa yhteyttä.

        Ja kun pidättyväisiä olette niin milloin sitten avaudutte ja kerrotte tunteistanne? Itsekin pidättyväinen.

        tarkoittaa kun skorpioni rupeaa avautumaan? Pelkkää ystävyyttäkö vain, aina ja ikuisesti?
        Mistä tiedän onko vain ystävyyttä?


      • Jokuvaaka
        sitten kirjoitti:

        tarkoittaa kun skorpioni rupeaa avautumaan? Pelkkää ystävyyttäkö vain, aina ja ikuisesti?
        Mistä tiedän onko vain ystävyyttä?

        Aurinko, Merkurius - Vaa'assa
        AC, Uranus, Pluto - Neitsyessä
        Kuu, Venus, Mars, Neptunus - Skorpionissa
        Jupiter - Ravussa
        Saturnus - Kaloissa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe