Uudestisyntyminenkö

tarkoittaa sitä.

että uudestisyntynyt nauttii pilkatessaan lähimmäisiä, on vihamielinen ja aina itse oikeassa, arvostelee apostoleja halventaen heidän uskonsa ja vihaa pappeja, tuomiten heidät jokaisen saman, oman näkemyksensä mukaan, vaikka ei tiedäkkään todellisuudessa näiden uskoa, suosii heitä jotka häntä suosivat, kirjoittaa Raamatun selityksiä oman mielikuvituksensa mukaan, syyttää saatanan rauhan omaavaksi ketä milloinkin, joka vähänkään vastustaa tämän uskonnäkemystä, nostaa itsensä kaikien muiden yläpuolelle, vaikuttaa hengellään ilotonta uskomusta ja siihen yrittää pakottaa kaikki muutkin????

Tätäkö tämän palstan uudestisyntyminen on?

Panee miettimään, että mikä henki on uudestisynnyttänyt noiden mainittujen tekojen tekijät?

24

379

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on Saatanan sinulle antama selitys Pyhästä Hengestä ja sen tehtävästä.

Tuohon eksytykseen olet mennyt, kun et tätäkään tiedä:

"Ihmiskunnan tietämättömyyden huipulla seisovat teologian tohtorit."

Saatanan hallinssa olevassa maailmassa kaikki sen puheet rauhasta,
      ovat sitä väärää rauhaa:

"Huolettomasti he parantelevat minun kansani vammoja. He sanovat
      "Nyt on rauha, kaikki hyvin!" vaikka rauhaa ei ole.

Heille käy onnettomasti, koska ovat tehneet kauhistuttavia
      tekoja mutta eivät suostu edes häpeämään - häpeän tunne heiltä
      puuttuu tyystin. He kaatuvat kaatuneitten joukkoon, heistä
      tulee loppu, kun minä rankaisen heitä."

Siksi Saatanan pettämä ihmiset uskovat Pyhän eli Totuuden Hengen
      julistuksen olevankin Saatanasta, vaikka Jeesus on sanonut:

"Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa. En
      minä ole tullut tuomaan rauhaa vaan miekan. Minä olen tullut nostamaan
      pojan isäänsä, tyttären äitiään ja miniän anoppiaan vastaan.

Viholliset ovat oman talon väkeä.

Joka rakastaa isäänsä tai äitiänsä enemmän kuin minua, ei kelpaa
      minulle, eikä se, joka rakastaa poikaansa tai tytärtänsä enemmän kuin
      minua, kelpaa minulle.

Joka ei ota ristiään ja seuraa minua, se ei kelpaa minulle. Joka varjelee
      elämäänsä kadottaa sen, mutta joka elämänsä minun tähteni kadottaa,
      on sen löytävä.

Joka ottaa vastaan teidät, ottaa vastaan minut, ja joka ottaa minut vastaan,
      ottaa vastaan sen, joka on minut lähettänyt."

• Jumalan kansaa

vihalla ja pilkalla ja syyttää sen sijaan, että pyrkii rauhassa rakentumaan yhdessä toisten uskovaisten kanssa. Luuteko sinä täyttäväsi Jumalan tahtoa pilkallasi ja ivallasi ja moniko on tähtesi väsynyt ja menettänyt ihanan uskon, jota USKO TODELLISUUDESSA ON, sillä usko tuo rauhan ja rakkauden.

Miksi sinä vanha mies et pelkää sitä, monenko elämää olet päässyt sylkemään ja montako olet ajanut ahdistuksiin noilla "varmoilla mielipiteilläsi" jotka ovat VÄÄRIÄ?!!

Etkö juuri sinä ole leuhottanut, että ihmsiä on takiasi ajautunut ahdistukseen ja jos näin on, niin paljonpa keräät itsellesi vastattavaa.

Jumala ei lähteetänyt edes Poikaansa tänne pilkkaamaan ja tuomitsemaan ja siksi Jeesus ei siihen koskaan langennut ja sinä, joka teet pilkka ja tuomiotekoja kehtaat väittää tuntevasi Jeesuksen.

• käsitä Raamatun

ilmoituksia. Jeesus käskee elää kaikkien kanssa rauhassa, jos se suinkin on mahdollista ja tuokin miekan tuominen ihmisten väliin tarkoittaa vain sitä, että uskovainen ei voi myöntyä edes kaikkein rakkaimpiensa vaatimuksiin, jos ne vaatimukset vastustavat Jumalan tahtoa.
        Se ei tarkoita sitä, että uskovaiset räkyttävät ja syyttävät ketä milloinkin ilman pienintäkään lähimmäisen kunnioittamista ja rakastamista, joka on HUOM! vaatimus ahtaasta portista sisään pääsemiselle. Sinun Sanan tuntemuksesi on sinun kehittämääsi ja siksi se on kelvotonta.

• Jumalan kansaa kirjoitti:

vihalla ja pilkalla ja syyttää sen sijaan, että pyrkii rauhassa rakentumaan yhdessä toisten uskovaisten kanssa. Luuteko sinä täyttäväsi Jumalan tahtoa pilkallasi ja ivallasi ja moniko on tähtesi väsynyt ja menettänyt ihanan uskon, jota USKO TODELLISUUDESSA ON, sillä usko tuo rauhan ja rakkauden.

Miksi sinä vanha mies et pelkää sitä, monenko elämää olet päässyt sylkemään ja montako olet ajanut ahdistuksiin noilla "varmoilla mielipiteilläsi" jotka ovat VÄÄRIÄ?!!

Etkö juuri sinä ole leuhottanut, että ihmsiä on takiasi ajautunut ahdistukseen ja jos näin on, niin paljonpa keräät itsellesi vastattavaa.

Jumala ei lähteetänyt edes Poikaansa tänne pilkkaamaan ja tuomitsemaan ja siksi Jeesus ei siihen koskaan langennut ja sinä, joka teet pilkka ja tuomiotekoja kehtaat väittää tuntevasi Jeesuksen.

ei pysty enää sen jälkeen valheella ystäviä itselleen saamaan.

Ei pystynyt Paavalikaan:

"Onko minusta siis tullut teidän vihamiehenne, kun sanon teille totuuden."

Siksi Jeesuskin tekee jokaiselle valitulleen selväksi tämän:

"Kaikki vihaavat teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka
        vahvana pysyy loppuun saakka, pelastuu."

Tässä lopun ajan rajussa eksytyksessä, kun ilosanoman
        tuoman askeleet ovatkin Saatanan opetuksen tuloksena
        muuttuneet kirosanoman tuojan askeleiksi.

• Jumalan kansaa kirjoitti:

niitä viimeisempiä, koska:

"Eivät terveet tarvitse parantajaa vaan sairaat."

"Tautivuoteen tuskat puhuttelevat nekin ihmistä."

• Heti kalahti

Eipä siinä kauaa kestänyt kun eräs mestarisotilas tunnisti kuvauksesta itsensä. Toivottavasti hän miettisi sanomisiaan ja tekojaan jatkossa tarkemmin. Mutta hedelmistään puu tunnetaan.

• käsitä Raamatun kirjoitti:

ilmoituksia. Jeesus käskee elää kaikkien kanssa rauhassa, jos se suinkin on mahdollista ja tuokin miekan tuominen ihmisten väliin tarkoittaa vain sitä, että uskovainen ei voi myöntyä edes kaikkein rakkaimpiensa vaatimuksiin, jos ne vaatimukset vastustavat Jumalan tahtoa.
        Se ei tarkoita sitä, että uskovaiset räkyttävät ja syyttävät ketä milloinkin ilman pienintäkään lähimmäisen kunnioittamista ja rakastamista, joka on HUOM! vaatimus ahtaasta portista sisään pääsemiselle. Sinun Sanan tuntemuksesi on sinun kehittämääsi ja siksi se on kelvotonta.

pyrkimään rauhaan kaikkien kanssa.

Mutta tämäkin palsta on jo kolme vuotta näyttänyt toteen,
        ettei hänen Totuuden Henkensä Saatanan maailmaan rauhaa tuo:

"Jos te kuuluisitte tähän maailmaan, se rakastaisi teitä,
        omiaan, mutta te ette kuulu maailmaan, koska minä olen teidät
        siitä omikseni valinnut, ja siksi maailma vihaa teitä."

• 'Et yksinkertaisesti...'
        käsitä Raamatun kirjoitti:

## Sinun Sanan tuntemuksesi on sinun kehittämääsi ja siksi se on kelvotonta. ##

Mitäs tuo oli? Ja muutenkin kirjoituksesi henki on kaikkea muuta kuin rakkaudellinen keskustelukumppaniasi kohtaan.

Miten onkaan SINUN raamatuntuntemuksesi laita? Ei taida olla kehumista.

>

Aivan..jos se suinkin on mahdollista, ja jos se meistä riippuu.

Mitä jos nyt miettisit kaikea sitä, mitä SINÄ tällä plaanilla kirjoitit. 'Pata kattilaa soimaa, musta kylki kummallakin'.

• Miten niin?
        Heti kalahti kirjoitti:

Eipä siinä kauaa kestänyt kun eräs mestarisotilas tunnisti kuvauksesta itsensä. Toivottavasti hän miettisi sanomisiaan ja tekojaan jatkossa tarkemmin. Mutta hedelmistään puu tunnetaan.

< Eipä siinä kauaa kestänyt kun eräs mestarisotilas tunnisti kuvauksesta itsensä.>

Aloittajan otsake oli senlaatuinen, että kuka tahansa tulisi uteliaaksi, niin minäkin. Ja mitä 'itsensä tunnistamiseen' tulee, niin ei vähimmässäkään määrin.

Mites sinä sitten tänne eksyit? Vai onko niin, että sanojesi mukaan..: >

• eksymystäsi.
        TeuvoSuni kirjoitti:

ei pysty enää sen jälkeen valheella ystäviä itselleen saamaan.

Ei pystynyt Paavalikaan:

"Onko minusta siis tullut teidän vihamiehenne, kun sanon teille totuuden."

Siksi Jeesuskin tekee jokaiselle valitulleen selväksi tämän:

"Kaikki vihaavat teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka
        vahvana pysyy loppuun saakka, pelastuu."

Tässä lopun ajan rajussa eksytyksessä, kun ilosanoman
        tuoman askeleet ovatkin Saatanan opetuksen tuloksena
        muuttuneet kirosanoman tuojan askeleiksi.

En tiedä, onko tuosta enää mahdollista parannukseen tulla, mutta silti kerron sinulle, että JUMALAN KYMMENEN KÄSKYÄ ovat voimassa, eivät kumotut, vaan voimassa ja Jeesus sanoo, että vain RAKKAUS pitää ihmisen ei kumotussa, vaan täytetyssä laissa, eli rakkaudenlaissa ja sinä pilkkaat Jumalan opetusta rakkaudesta.

Luuletko sinä, että rakkaus, joka täyttää lain, on halpaa ja arvotonta ja pilkan ansaitsevaa. Kuvitteletko sinä, että me, jotka olemme saaneet astua ahtaasta portista sisään, olemme tehneet sen omalla rakkaudella ja omalla voimalla. Näin se ei ole, vaan kun aloimme tavoittelemaan täytetyssä laissa elämistä ja uskoimme Jeesukseen ja Jumalan käkyihin saimme tulla Jumalan tielle, joka on kapea, mutta ihana ja jossa vaeltajat pitävät toisiaan kädestä kiinni ja ovat iloisia, sillä Siioniin vaeltajien päänpäällä on ikuinen ilo.

Helppohan tullaista uskomusta on suoltaa, mitä sinä suollat, sillä siinähän saa puhua mitä sattuu, eikä siinä tarvitse taivuttaa tahtoaan Jumalan Tahtoon, mutta sen minä sinulle sanon, että vaikka todellinen, Jumalan antama usko onkin raskasta niissä vaiheissa, kun joutuu tyhjennykseen, eli joutuu uskomaan Jumalan Sanan yli omien tunteiden ja järkeilyjen, niin silti tuo usko johtaa onneen, vapauteen, rakkauteen, rauhaan ja iloon. Se johtaa jo tässä ajassa vanhurskauteen, rauhaan ja iloon, joiden tuottajana on PYHÄ HENKI JA JUMALAN SANA/JEESUS.

Kuuliaisuus Jumalan Tahdolle tuo vapauden. Synti vie syvemmälle ja syvemmälle orjuuteen ja joka vastustaa Jumalan Sanaa, on orja. Me vapautetut todistamme rauhasta ja sanomattoman suuresta ilosta.

Todistaako sinun opetuslapsesi siitä ja todistatko sinä siitä, sillä sen, mitä aikaisemmin täällä luin todisti raskaasta, vaivan alla olevasta uskomuksesta, ei Jeesuksen vapaasta, ihanasta uskosta.

Vapaus ja rauha on todellisuus ja ne kuuluvat jokaiselle, joka uskoo Jeesukseen ja Jumalan käskyihin.

Rakkaus on lain täyttänyt ja sinun pilkkasi ei sitä totuutta kykene ottamaan poissa, eikä tekemään siihen pienintäkään rikkomusta, mutta rikos tapahtuu itseäsi ja heitä kohtaan, jotka uskovat sen mitä sinä omien kokemuksien pohjalta heille puhut ja näin hylkäävät Raamatun totuuden, joka on ainoa todellinen totuus.

• sairautta ja kurjuutta!
        TeuvoSuni kirjoitti:

niitä viimeisempiä, koska:

"Eivät terveet tarvitse parantajaa vaan sairaat."

"Tautivuoteen tuskat puhuttelevat nekin ihmistä."

Älä vai pane Jumalan päähän sairauksien ja kurjuuksien määrää mitä täällä maanpäällä on, sillä Jumala ei luo sairautta ja kuolemaa, vaan terveyttä ja elämää.

Suomessa on kollektiivinen synti, joka on tuhoamassa monien toivon kokonaan poissa ja se on tuo sama synti, jota sinäkin tuot ilmoille, eli täällä on kielletty JEESUKSEN USKO JA JUMALAN KÄSKYT ja nyt monet niittävät vanhempiensa kylvöä, sitä, että vanhemmat tahtoivat lakkauttaa kouluissa uskonnon opetuksen ja saivat ainakin sen aikaiseksi, että moni nuori käy elämänkatsomus tunneilla, koska vanhempien tahto on se ja näin heillä ei ole Jumalan tuntemusta, eikä turvaa.

• palstallanne,
        TeuvoSuni kirjoitti:

pyrkimään rauhaan kaikkien kanssa.

Mutta tämäkin palsta on jo kolme vuotta näyttänyt toteen,
        ettei hänen Totuuden Henkensä Saatanan maailmaan rauhaa tuo:

"Jos te kuuluisitte tähän maailmaan, se rakastaisi teitä,
        omiaan, mutta te ette kuulu maailmaan, koska minä olen teidät
        siitä omikseni valinnut, ja siksi maailma vihaa teitä."

vaan tulen vain kastelemaan sen, minkä edellisellä kerralla kävin kylvämässä ja saan huomata, että täällä jatkuu sama vihan ja ihmisen lihallisuus, eli parannusta ei ole tapahtunut.

Katso nyt itse peiliin ja mieti, miksi sinä vihaat heitä, jotka kertovat Jumalan rakkaudesta, Jeesuksen uskosta ja Jumalan käskyistä, eli miksi Ilmestyskirjan ilmoitus toteutuu kohallasi ja siinä muodossa, että sinä olet vihaaja, et vihan kohde.

Ilm. 12:17
        Ja lohikäärme vihastui vaimoon ja lähti käymään sotaa muita hänen jälkeläisiänsä vastaan, jotka pitävät Jumalan käskyt ja joilla on Jeesuksen todistus.

• kanssa ei
        'Et yksinkertaisesti...' kirjoitti:

## Sinun Sanan tuntemuksesi on sinun kehittämääsi ja siksi se on kelvotonta. ##

Mitäs tuo oli? Ja muutenkin kirjoituksesi henki on kaikkea muuta kuin rakkaudellinen keskustelukumppaniasi kohtaan.

Miten onkaan SINUN raamatuntuntemuksesi laita? Ei taida olla kehumista.

>

Aivan..jos se suinkin on mahdollista, ja jos se meistä riippuu.

Mitä jos nyt miettisit kaikea sitä, mitä SINÄ tällä plaanilla kirjoitit. 'Pata kattilaa soimaa, musta kylki kummallakin'.

ole mahdollista elää sovussa ja sen sain kokea juuri tällä palstalla, silloin, kun tulin tänne tuomaan tietoa todellisesta uskosta, niin muutamat kävivät kimpuuni syytöksineen ja tuomitsivat minut saatanalle, omaksi tuomiokseen.

Toin heille Raamatun Sanaa, eli toin tiedon Jeesuksesta, joka on Jumalan Sana ja tuli tänne valmistetussa ruumiissa ja eli kansan keskuudessa Ihmisen Poikana ja opetti kolmen vuoden ajan Itsensä, eli Jumalan tuntemista, mutta nämä, jotka alusta minua heti tuomitsivat eivät ottaneet Sanaa vastaan, vaan pilkkasivat vain sitä.

Haluan elää kaikkien kanssa rauhassa ja koska en voi sitä tehdä heidän takiaan, jotka ovat pilkkaajia, niin olen iloinen, että minun ei tarvitse, kuin käydä kylvämässä ja kastelemassa, eli minun ei tarvitse jäädä sinne, missä pilkkaa suosivat jopa todelliset etsijät, sillä harva heistä näyttää puuttuvan pahan puheisiin ja koska ihminen ei vastusta pahaa, niin silloin hän antaa siunauksensa pahalle.

Jumalan Sana/Jeesus on ainoa tie ja totuus ja Hänen kauttaa on ainoa sovitus Jumalan kanssa ja sovituksessa elävä, elää rauhassa ja tahtoo kaikille sen ihmeellisen rauhan.

• sovussaelämisestä..?
        kanssa ei kirjoitti:

ole mahdollista elää sovussa ja sen sain kokea juuri tällä palstalla, silloin, kun tulin tänne tuomaan tietoa todellisesta uskosta, niin muutamat kävivät kimpuuni syytöksineen ja tuomitsivat minut saatanalle, omaksi tuomiokseen.

Toin heille Raamatun Sanaa, eli toin tiedon Jeesuksesta, joka on Jumalan Sana ja tuli tänne valmistetussa ruumiissa ja eli kansan keskuudessa Ihmisen Poikana ja opetti kolmen vuoden ajan Itsensä, eli Jumalan tuntemista, mutta nämä, jotka alusta minua heti tuomitsivat eivät ottaneet Sanaa vastaan, vaan pilkkasivat vain sitä.

Haluan elää kaikkien kanssa rauhassa ja koska en voi sitä tehdä heidän takiaan, jotka ovat pilkkaajia, niin olen iloinen, että minun ei tarvitse, kuin käydä kylvämässä ja kastelemassa, eli minun ei tarvitse jäädä sinne, missä pilkkaa suosivat jopa todelliset etsijät, sillä harva heistä näyttää puuttuvan pahan puheisiin ja koska ihminen ei vastusta pahaa, niin silloin hän antaa siunauksensa pahalle.

Jumalan Sana/Jeesus on ainoa tie ja totuus ja Hänen kauttaa on ainoa sovitus Jumalan kanssa ja sovituksessa elävä, elää rauhassa ja tahtoo kaikille sen ihmeellisen rauhan.

Kirjoitat loppukaneetiksi:
        < Jumalan Sana/Jeesus on ainoa tie ja totuus ja Hänen kauttaa on ainoa sovitus Jumalan kanssa ja sovituksessa elävä, elää rauhassa ja tahtoo kaikille sen ihmeellisen rauhan.>

Siihen 'sanon' AMEN!

• oikeaa uudestisyntymistä.

MAAILMA TUO AHDISTUSTA JA USKOVAISTEN TEHTÄVÄNÄ ON TUODA TOIVOA JA LOHDUSTUSTA AHDISTUKSEN KESKELLE. UKOVAINEN KERTOO, ETTÄ JOKA USKOO JEESUKSEN OPETUKSET PÄÄSEE MAAILMAN AHDISTUKSESTA VAPAUTEEN JA RAUHAAN.

Tällä palstalla on täysin väärä opetus, opetus, joka ei herätä kenessäkään halua tutustua Jeesukseen, vaan ajaa etsivät kaus poissa, sillä kukapa haluaa tutustua Jumalaan, joka on niin ilkeä ja syyttävä, kuin tällä palstalla palstan edustajat ovat ja antavat ymmärtää Jumalankin olevan. Valhetta, valhetta ja väärään johdattamista on tämän palstan opetus ja jokaisen, jolla on uskoa siemenkin tulisi lähteä täältä poissa.

• 'iltarusko'

# MAAILMA TUO AHDISTUSTA JA USKOVAISTEN TEHTÄVÄNÄ ON TUODA TOIVOA JA LOHDUSTUSTA AHDISTUKSEN KESKELLE. UKOVAINEN KERTOO, ETTÄ JOKA USKOO JEESUKSEN OPETUKSET PÄÄSEE MAAILMAN AHDISTUKSESTA VAPAUTEEN JA RAUHAAN.#

Ei missään kohtaa Raamatusssa opeteta noin! Siellä sanotaan, että maailmassa teillä on ahdistus..jne...kun elämme Jeesuksessa Kristuksessa, meillä on HÄNESSÄ rauha.

Tänä liberalistisena aikana papit saarnaavat kuulijoidensa korvasyyhyyn, eikä niin kuin Raamattu opettaa. Sinäkin haluat uskoa sen.

Ota Raamattu käteesi ja ala lukea vaikkapa ensin Matteuksen evankeliumin 5-7 luvut ja sitten lohdutukseksi, jos niin voi sanoa, vaikka Joh. evankeliumi.

Jeesus Kristus ja ilosanoma Hänen sijaiskuolemastaan meidän syntiemme tähden ja ylösnousemuksestaan on maailman toivo ja lohdutus.

Jos on uskova, se tarkoittaa, että on uudestisyntynyt. Se oli Jeesuksen vaatimus Nikodeemukselle ja löytyy Joh. evankeliumista.
        Se on myös vaatimus tämän päivän kristitylle.

• ja kirjoitin
        'iltarusko' kirjoitti:

# MAAILMA TUO AHDISTUSTA JA USKOVAISTEN TEHTÄVÄNÄ ON TUODA TOIVOA JA LOHDUSTUSTA AHDISTUKSEN KESKELLE. UKOVAINEN KERTOO, ETTÄ JOKA USKOO JEESUKSEN OPETUKSET PÄÄSEE MAAILMAN AHDISTUKSESTA VAPAUTEEN JA RAUHAAN.#

Ei missään kohtaa Raamatusssa opeteta noin! Siellä sanotaan, että maailmassa teillä on ahdistus..jne...kun elämme Jeesuksessa Kristuksessa, meillä on HÄNESSÄ rauha.

Tänä liberalistisena aikana papit saarnaavat kuulijoidensa korvasyyhyyn, eikä niin kuin Raamattu opettaa. Sinäkin haluat uskoa sen.

Ota Raamattu käteesi ja ala lukea vaikkapa ensin Matteuksen evankeliumin 5-7 luvut ja sitten lohdutukseksi, jos niin voi sanoa, vaikka Joh. evankeliumi.

Jeesus Kristus ja ilosanoma Hänen sijaiskuolemastaan meidän syntiemme tähden ja ylösnousemuksestaan on maailman toivo ja lohdutus.

Jos on uskova, se tarkoittaa, että on uudestisyntynyt. Se oli Jeesuksen vaatimus Nikodeemukselle ja löytyy Joh. evankeliumista.
        Se on myös vaatimus tämän päivän kristitylle.

oikein, eli kirjoitin, että maailma tuo ahdistusta, mutta usko Jeesuksen tuo vapauden ja siitä todistan omakohtaisella elämälläni, sillä maailma ei kyken minulta sitä rauhaa riistämään, minkä Jeesus antoi.

Mitä tarkoitat, että Raamattu ei noin opeta, vai oliko ehkä joku sana väärin kirjoitettu, tai joku pilkku väärässä paikassa:)?

Tunne uudestisyntymisen, sillä olenhan sen saanut ja se oli valtava, ihana tapahtuma, joka muutti minut hengelliseksi, eli olin lain tuntemuksen kautta saanut kasvaa vapauteen.

Mikä on ikuinen laki, jota Jeesus ei kumonnut, vaan täytti?

• 'iltarusko'
        ja kirjoitin kirjoitti:

oikein, eli kirjoitin, että maailma tuo ahdistusta, mutta usko Jeesuksen tuo vapauden ja siitä todistan omakohtaisella elämälläni, sillä maailma ei kyken minulta sitä rauhaa riistämään, minkä Jeesus antoi.

Mitä tarkoitat, että Raamattu ei noin opeta, vai oliko ehkä joku sana väärin kirjoitettu, tai joku pilkku väärässä paikassa:)?

Tunne uudestisyntymisen, sillä olenhan sen saanut ja se oli valtava, ihana tapahtuma, joka muutti minut hengelliseksi, eli olin lain tuntemuksen kautta saanut kasvaa vapauteen.

Mikä on ikuinen laki, jota Jeesus ei kumonnut, vaan täytti?

## ETTÄ JOKA USKOO JEESUKSEN OPETUKSET PÄÄSEE MAAILMAN AHDISTUKSESTA VAPAUTEEN JA RAUHAAN##

Vastasin tuohon toteamukseen, jos se nyt oli sinun. Ja esitin Raamatun sanan:" Maailmassa teillä on ahdistus, mutta minussa(Jeesuksessa) teillä on rauha.

Saatoin ymmärtää väärin sanomasi. Se oli vähän epäselvä,että mitä tarkoitit. Pyydän anteeksi.

Tuo 'usko Jeesukseen' yksinään, on vähän kaks'
        piippunen juttu, koska saatanakin uskoo jeesukseen. Tuo täydentävä 'todistuksesi' selvensi asian.

### Mikä on ikuinen laki, jota Jeesus ei kumonnut, vaan täytti? ###

Mitä tuolla tarkoitat? En vissiin 'sanonut' siitä
        mitään. Jeesus kyllä sanoi, ettei hän tullut muuttamaan ainuttakaan piirtoa koko laista, vaan täyttämään sen. Sekin löytyy Raamatusta.

• 'uudestiyntyminenkö'

Mistä sinä oikein 'puhut'? Vaikuttaa vähän siltä,
      että vääristelet asioita pahemman kerran ja vielä panettelet ihan kevyesti uskovia.

Sinä ilmeisesti kuulut niihin, jotka eivät usko Jeesukseen Kristukseen maailman vapahtajana ja syntien sovittajana. Kun sitten saat kehoituksen joltain uudestisyntyä 'vedestä ja Hengestä, että pääsisit sisälle Jumalan valtakuntaan, niin koet sen hyökkäyksenä itseäsi kohtaan.

Se on SINUN ajatuksesi ja huonon omantuntosi tuotosta, koska sitä se ei vähimmässäkään määrin ole, mitä sinä kirjoitit, nimittäin...:

# että uudestisyntynyt nauttii pilkatessaan lähimmäisiä, on vihamielinen ja aina itse oikeassa, arvostelee apostoleja halventaen heidän uskonsa ja vihaa pappeja, tuomiten heidät jokaisen saman, oman näkemyksensä mukaan,#

Vaikuttaa myös siltä, ettet itse lue Raamattua.
      Jos lukisit, löytäisit sieltä Jeesuksen omat sanat Joh.3:ssa Nikodeemukselle:" Totisesti, totisesti minä sanon sinulle; joka ei synny uudesti ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa."

Se on ihan selvää tekstiä. Älä enää herjaa uskovia ja valehtele heistä.

• jos täällä

olisi yksi kehittynyt ja sopuisa ihminen, joka haluaa keskustella elämän tärkeimmistä asioista, mutta ei näy olevan, vaan kehitys on jäänyt tasolle, joka ei kiitosta ansaitse. Keskustellaan uudestisyntymisestä, sillä uudestisyntymistä ei tämän palstan kirjoittajat ole kokeneet ja sen näkee helposti heidän hedelmistään.

Puhun nyt noista muutamasta tänne vakituisesti kirjoittavasta.

• jos täällä kirjoitti:

olisi yksi kehittynyt ja sopuisa ihminen, joka haluaa keskustella elämän tärkeimmistä asioista, mutta ei näy olevan, vaan kehitys on jäänyt tasolle, joka ei kiitosta ansaitse. Keskustellaan uudestisyntymisestä, sillä uudestisyntymistä ei tämän palstan kirjoittajat ole kokeneet ja sen näkee helposti heidän hedelmistään.

TODELLA Jumalan puoleen kääntyä ja pyytää johdata
        SINÄ minut Totuuteesi niin vasta silloin voisit nähdä ketkä tahtovat keskustella ja ketkä eivät
        ketkä tuovat Jumalan Totuutta ja ketkä eivät.

Sillä vasta silloin Jumala ihmisen silmät voi avata kun ihminen Hänen puoleensa VILPITTÄ KÄÄNTYY.

• &quot;olisipa kiva&quot;?
        jos täällä kirjoitti:

Nyt en ymmärrä. Olen aivan öönä.

• ..Uudesti synnyttää. Ei ole vaikea sanoa minkä herran uudestisyntymisen hedelmiä kuvasit.

• sopii hyvin

nämä alkutekstin laittajan tunnusmerkit:

## Uudestisyntyminenkö
        Kirjoittanut: tarkoittaa sitä. 13.10.2008 klo 20.35

että uudestisyntynyt nauttii pilkatessaan lähimmäisiä, on vihamielinen ja aina itse oikeassa, arvostelee apostoleja halventaen heidän uskonsa ja vihaa pappeja, tuomiten heidät jokaisen saman, oman näkemyksensä mukaan, vaikka ei tiedäkkään todellisuudessa näiden uskoa, suosii heitä jotka häntä suosivat, kirjoittaa Raamatun selityksiä oman mielikuvituksensa mukaan, syyttää saatanan rauhan omaavaksi ketä milloinkin, joka vähänkään vastustaa tämän uskonnäkemystä, nostaa itsensä kaikien muiden yläpuolelle, vaikuttaa hengellään ilotonta uskomusta ja siihen yrittää pakottaa kaikki muutkin????

Tätäkö tämän palstan uudestisyntyminen on?

Panee miettimään, että mikä henki on uudestisynnyttänyt noiden mainittujen tekojen tekijät?##

Vain saatanan uudestisynnyttämät tuntee siitä että he ovat jääneet syyttäjähengen ohjattaviksi. Jumalan uudesti synnyttämistä on syyttäjähenki heitetty pois kokonaan.    

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      574
      2975
    2. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      89
      2562
    3. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      21
      1631
    4. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1552
    5. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1480
    6. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      45
      1436
    7. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      69
      1414
    8. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      314
      1312
    9. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      27
      1308
    10. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      90
      1193
    Aihe