Sampopankin Web-sivuilla on nyt vihdoinkin kauan kaivattu tiedote, jonka aiemmin puuttuessa olen täällä moneen kertaan joutunut korjaamaan eri kirjoittajien vääriä tietoja. Tiedote alkaa sanoin:
"Sampo Pankin asiakkaiden talletukset kuuluvat suomalaisen talletus- ja sijoittajansuojan piiriin. Sampo Pankki Oyj on suomalainen osakeyhtiö ja on Suomen Talletussuojarahaston jäsen."
Tiedotteen lopussa todetaan:
"Sampo Pankki on ilmoittanut suunnitelmistaan, jonka myötä se muuttuisi Danske Bank A/S:n Suomen sivuliikkeeksi. Arvioiden mukaan Sampo Pankista voi tulla Danske Bankin sivuliike aikaisintaan vuoden 2009 toisella neljänneksellä."
Sampopankin suomalaisuus ja talletussuoja
3
372
Vastaukset
- menee ensisyksyyn ja silloin
sampo on tanskalainen sivukonttori.tanskalaiset muuten omistaa sen jo nyt 100%
- outoa..
Mitä höpiset? Ei kovin älykkäältä ainakaan vaikuta.
Olet tietysti niitä hörhöjä jotka luulevat että talletussuoja muuttuu turhaksi kun Sampo muuttuu sivukonttoriksi ja talletuossuoja Tanksaan?
Päinvastoin.. - sivukonttori
Hallituksen päätöksen mukaan Suomessa toimiville sivukonttoreillekin taataan suomalainen talletussuoja. Eli talletussuoja tulee olemaan vähintään yhtähyvä kuin suomalaispankeillakin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322315- 792178
- 951996
- 521875
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339