Sampopankin Web-sivuilla on nyt vihdoinkin kauan kaivattu tiedote, jonka aiemmin puuttuessa olen täällä moneen kertaan joutunut korjaamaan eri kirjoittajien vääriä tietoja. Tiedote alkaa sanoin:
"Sampo Pankin asiakkaiden talletukset kuuluvat suomalaisen talletus- ja sijoittajansuojan piiriin. Sampo Pankki Oyj on suomalainen osakeyhtiö ja on Suomen Talletussuojarahaston jäsen."
Tiedotteen lopussa todetaan:
"Sampo Pankki on ilmoittanut suunnitelmistaan, jonka myötä se muuttuisi Danske Bank A/S:n Suomen sivuliikkeeksi. Arvioiden mukaan Sampo Pankista voi tulla Danske Bankin sivuliike aikaisintaan vuoden 2009 toisella neljänneksellä."
Sampopankin suomalaisuus ja talletussuoja
3
382
Vastaukset
- menee ensisyksyyn ja silloin
sampo on tanskalainen sivukonttori.tanskalaiset muuten omistaa sen jo nyt 100%
- outoa..
Mitä höpiset? Ei kovin älykkäältä ainakaan vaikuta.
Olet tietysti niitä hörhöjä jotka luulevat että talletussuoja muuttuu turhaksi kun Sampo muuttuu sivukonttoriksi ja talletuossuoja Tanksaan?
Päinvastoin.. - sivukonttori
Hallituksen päätöksen mukaan Suomessa toimiville sivukonttoreillekin taataan suomalainen talletussuoja. Eli talletussuoja tulee olemaan vähintään yhtähyvä kuin suomalaispankeillakin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273343- 402197
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352148Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71887Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421518- 381329
- 1251222
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591200Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451145- 131099