meillä oli joskus daewoon videot, ne oli jatkuvasti hajalla. noo kait se siemenskin rupee pian tekeen autoja.
Vastaukset 3
- Mitsu
...mutta mulla oli joskus Mitsubishin videot! Valmistaa sitä muutkin autoja ja kodinkoneita. Ja oli Daewoonkin videot. Ei ne rikki olleet, mutta käyttölogiikassa oli toivomisen varaa.
Sen sijaan lyhyet kokemukset Daewoon Kaloksesta ovat hyviä. Olen positiivisesti yllättynyt!- kuin myös
Erittäin hyvät kokemukset Kalos 1,4sx 4d. Takana jo 12000km ei huolia, ei murheita. Ps BMW tekee myös imureita
- sepi
kuin myös kirjoitti:
Erittäin hyvät kokemukset Kalos 1,4sx 4d. Takana jo 12000km ei huolia, ei murheita. Ps BMW tekee myös imureita
mersu tekee fillareita.
daewoo evanda on ainakin tyylikkään näkönen auto. muusta en tiedä. mutta otaksuttavasti tekniikka pelaa, korroosiosta voi tulla ongelma?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 107730
- 39685
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.18642Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32619Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38557Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63526Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?50519- 34515
- 63491
- 68489