Onko kellään tietoa? Olen nyt syönyt torstaista alkaen yhden antabus boretapletin päivässä. Voiko esim. ottaa yhden ison kaljan baarissa ihan vain että voisi mennä juttelemaan. Tuleeko siitäkin huono olo. Olen iso mies, ja aikalailla välillä ottanut.
Antabus boretapletit
5
1357
Vastaukset
- Octopus
Jos kerran "boretapletteja" popsit, niin tuon lääkevalmisteen nimen täytyy olla "andapus".
Mitä varsinaiseen kysymykseesi tulee, niin vastaus selviää vain kokeilemalla. Itse en ole antabusta tullut vielä kokeilleeksi.
Toisaalta: baarissa voi istua ja jutella vaikka vissyvesilinjallakin! - juoppo
Antabus-poretabletti:
Vaikutus kestää n.2 vrk
mutta voi olla että 1-iso ei tunnu vielä missään
itse otin joskus pari tuoppia ja kyllä vaikutti. - Porkkana
Tilaapa baarissa kokeeksi ginger ale ilman jäitä. Se näyttää ihan oluelta, eikä tarvitse ottaa riskiä. Olen kuullut enemmän juoneilta, että antabusreaktio on todella kammottavan tuntuinen, eikä siihen ole vastalääkettä. Oluen juominen antabus-kuurilla on siis huono tapa saada selvyys piilevästä sydänviasta.
- Puumari
Voit hommata apteekista antiantabusta. Se kumoaa antabuksen vaikutuksen. Hae vielä rautakaupasta ampeerin ulosvetotappi.
- Anonyymi
Riippuu miten sydän kestää, kauhiat tykytykset tulee.
Kokemusta on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406963
- 323928
- 453310
- 402909
- 172696
- 372228
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392000